Re: Bøger læst i 2017
: 20. jan 2017, 13:48
Jeg er også med. Som vanligt er mit mål at læse 52 bøger.
Januar:
1) Peter Sloterdijk: Terror from the Air
2) Karl Ove Knausgård: Om efteråret
3) Jeffrey Eugenides: The Virgin Suicides
4) J.D. Vance: Hillbilly Elegy
5) Maggie Thrash: Honor Girl
Februar:
6) Amanda Lovelace: The princess saves herself in this one
7) Donald P. McCrory: No Ordinary Man: The Life and Times of Miguel de Cervantes
8) Malinda Lo: Ash
9) Han Kang: The Vegetarian
10) Jodi Lynn Anderson: Tiger Lily
Marts:
11) Sarah Crossan: One
12) Miguel de Cervantes Saveedra: La Galatea
April:
13) Miguel de Cervantes Saveedra: Den sindrige ridder Don Quixote de la Mancha vol. 1
14) Jacob Skyggebjerg: Jalousi
15) Dodie Smith: I Capture the Castle
Maj:
16) Nicola Maye Goldberg: The Prettiest Girl in the Psych Ward
17) Toni Morrison: Beloved
18) Ida Marie Hede: Bedårende
19) Hans Ulrich Gumbrecht: Production of Presence: What Meaning Cannot Convey
20) Ali Smith: There but for the
Juni:
21) Angie Thomas: The Hate U Give
Januar:
1) Peter Sloterdijk: Terror from the Air
2) Karl Ove Knausgård: Om efteråret
3) Jeffrey Eugenides: The Virgin Suicides
4) J.D. Vance: Hillbilly Elegy
5) Maggie Thrash: Honor Girl
Februar:
6) Amanda Lovelace: The princess saves herself in this one
7) Donald P. McCrory: No Ordinary Man: The Life and Times of Miguel de Cervantes
8) Malinda Lo: Ash
9) Han Kang: The Vegetarian
10) Jodi Lynn Anderson: Tiger Lily
Marts:
11) Sarah Crossan: One
12) Miguel de Cervantes Saveedra: La Galatea
April:
13) Miguel de Cervantes Saveedra: Den sindrige ridder Don Quixote de la Mancha vol. 1
14) Jacob Skyggebjerg: Jalousi
15) Dodie Smith: I Capture the Castle
Maj:
16) Nicola Maye Goldberg: The Prettiest Girl in the Psych Ward
17) Toni Morrison: Beloved
18) Ida Marie Hede: Bedårende
19) Hans Ulrich Gumbrecht: Production of Presence: What Meaning Cannot Convey
20) Ali Smith: There but for the
Juni:
21) Angie Thomas: The Hate U Give