Et sted man kan poste en historie og få feed back?

Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Et sted man kan poste en historie og få feed back?

Indlægaf DenBlødeJyde » 4. dec 2016, 17:58

Mærkelig overskrift, men jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle skrive.

Det er sådan, at jeg nogle gange sidder og slapper af med at høre musik, og udtænker historier med forskellige personer.
Jeg er nu begyndt at skrive dem ned, og kunne egentlig godt tænke mig at få dem skrevet ned til egentlige historier.

Det jeg også godt kunne bruge er, hvis der var et sted, hvor man anonymt kunne "udgive" sin historie og få andres syn på om det er noget værd, så jeg også kan få en fornemmelse af om det her skriveri er noget jeg skal gøre mere i.. :)

Er der nogle af jer, der kender til sådan et forum?
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Et sted man kan poste en historie og få feed back?

Indlægaf Slettet bruger » 16. dec 2016, 19:13

DenBlødeJyde skrev:Mærkelig overskrift, men jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle skrive.

Det er sådan, at jeg nogle gange sidder og slapper af med at høre musik, og udtænker historier med forskellige personer.
Jeg er nu begyndt at skrive dem ned, og kunne egentlig godt tænke mig at få dem skrevet ned til egentlige historier.

Det jeg også godt kunne bruge er, hvis der var et sted, hvor man anonymt kunne "udgive" sin historie og få andres syn på om det er noget værd, så jeg også kan få en fornemmelse af om det her skriveri er noget jeg skal gøre mere i.. :)

Er der nogle af jer, der kender til sådan et forum?


Jeg ved der er sådan en dansk side, der også er kæmpestor, men jeg kan ikke huske hvad den hedder.
0
Brugeravatar
TwoFace
Indlæg: 40
Tilmeldt: 6. maj 2016, 10:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 40

Re: Et sted man kan poste en historie og få feed back?

Indlægaf TwoFace » 16. dec 2016, 19:45

Fyldepennen og wattpad er mine bedste bud :)

På wattpad får du ikke så meget feedback på al det skrivetekniske, men det giver måske alligevel en fornemmelse af, om folk læser dine historier.

På fyldepennen får du mere feedback på din måde at skrive på, hvilket man måske får mere ud af i starten.

Derudover er det altid en god ide at læse andre forfatteres hjemmesider. De deler tit ud af en masse gode tips og det kan man lære virkelig meget af, hvis man beslutter sig for at skrive lidt seriøst. Det har jeg i hvert fald gjort :)

Pøj pøj med det :)
0
Brugeravatar
TwoFace
Indlæg: 40
Tilmeldt: 6. maj 2016, 10:25
Kort karma: 0
Likede indlæg: 40

Re: Et sted man kan poste en historie og få feed back?

Indlægaf TwoFace » 16. dec 2016, 19:46

Hov, du kan vist forøvrigt også finde både offline og online skrivegrupper samt betalæsere derinde. Det kan også være meget nyttigt :)
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Et sted man kan poste en historie og få feed back?

Indlægaf DenBlødeJyde » 17. dec 2016, 14:10

Har oprettet mig på fyldepennen, og læser lidt rundt omkring...

Tak for jeres input! :D
0

Tilbage til "Bøger"