Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf hotlips » 21. jan 2021, 01:49

Små og store synder, den blev aflyst så pludseligt så det var bare puff, ingen vidste det var sidste afsnit da det blev lavet og efter 15-16 år kunne man sq godt have gjort det ordentligt.


Desperate housewives, det hang jo slet ikke sammen at alle pludselig flytter på samme tid men hele sidste sæson var noget bras.

Jeg er tilhænger af happy ending, og hvis jeg ved det på forhånd så vil jeg aldrig vælge at se noget hvor hovedpersonen dør eller lignende, det ødelægger det hele for mig.
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 198
Likede indlæg: 2725

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf Frandsen » 21. jan 2021, 07:38

Jeg bliver altid skuffet over film/serier, der ikke ender lykkeligt :lol:

Bl.a. har jeg lige set Uncut Gems, hvor han bliver skudt til sidst. Jeg syntes, filmen var genial, og det kan jeg også se, slutningen er. Men blev på en måde skuffet alligevel over, at lige præcis dét, der skete, skete :stoned:

OG jeg kan huske, at jeg havde det så trist i flere dage, efter jeg så Million Dollar Baby :sur: Hun dør
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf Purple Haze » 21. jan 2021, 07:39

American Gods og Lovecraft Country.

Kan blive helt arrig over at det er så flot lavet, godt castet, og med AG at de har så godt et oplæg - og så lykkedes det dem at lave så dårlige manuskripter.

Er stoppet midtvejs i begge serier, gider simpelthen ikke se dem færdig.

(Samme gælder Swamp Thing, selvom det er en “mindre” historie).
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf Honningprut » 22. jan 2021, 17:41

How I Met I Your Mother er jeg også stadig meget skuffet over. Jeg elskede twistet med Robin og Barney.

Udover det, så er jeg i min grundvold her flere årtier senere stadig skuffet over at Brenda og Dylan ikke fik hinanden. Mest af alt fordi de havde chancen for at gøre det rigtige i 90210, det dårlige spinoff (med en ny gruppe unge) der kom år senere - hvor både Kelly og Brenda deltog.
4
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Laurelin
Indlæg: 331
Tilmeldt: 7. dec 2016, 22:45
Kort karma: 59
Likede indlæg: 1149

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf Laurelin » 29. jan 2021, 21:01

Prison Break. Den blev hurtigt alt for langt ude, og jeg blev irriteret over, at Michael Scofield hele tiden skal udsætte sig selv for mest mulig lidelse og være åh så tapper imens. Men han er da pæn at kigge på. :-D
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf icelady » 29. jan 2021, 21:16

Laurelin skrev:Prison Break. Den blev hurtigt alt for langt ude, og jeg blev irriteret over, at Michael Scofield hele tiden skal udsætte sig selv for mest mulig lidelse og være åh så tapper imens. Men han er da pæn at kigge på. :-D


Og så gik der... 7 eller 8 år og så kom der guddøme en ny sæson, hvor han pludselig var i live i en fængsel i mellem-østen, mener jeg. :gruble:


Jeg har ikke set dén sæson, (eller flere, hvis der er kommet flere) for lige som dig synes jeg den blev strukket alt for langt ud i første omgang.




(Broderen er altså også rimelig lækker at se på :afro: :D )
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 29. jan 2021, 21:48

Nu er jeg ikke sådan en serie-person. Gider sjældent se serier færdige.
Men to af de bedste serier jeg har set var Dexter og Sons Of Anarchy. Begge havde virkelig skuffende afslutninger.
Hele sidste sæson af SOA skulle aldrig have været lavet.
1
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4869

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf Patience » 30. jan 2021, 08:41

icelady skrev:Jeg hiver altså lige den her op igen.... :genert:




Har set True Blood... og ikke alene er sidste afsnit lort, men det samme kan siges om stort set hele sidste sæson. :cuss:


Sådan har jeg det også med den. Jeg elsker ellers den serie men hvor fik de da sluttet den på en elendig måde. Jeg bliver stadig helt vred når jeg tænker på det.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1425
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4869

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf Patience » 30. jan 2021, 08:44

Purple Haze skrev:American Gods og Lovecraft Country.

Kan blive helt arrig over at det er så flot lavet, godt castet, og med AG at de har så godt et oplæg - og så lykkedes det dem at lave så dårlige manuskripter.

Er stoppet midtvejs i begge serier, gider simpelthen ikke se dem færdig.

(Samme gælder Swamp Thing, selvom det er en “mindre” historie).


Jeg kom til afsnit 3 af American Gods før jeg måtte slukke inden jeg eksploderede af raseri. Bogen er et mesterværk og det er mig ubegribeligt hvordan man kan få det makværk af en serie ud af den.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
GuldPilen
Indlæg: 623
Tilmeldt: 7. okt 2020, 08:05
Kort karma: 29
Likede indlæg: 254

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf GuldPilen » 30. jan 2021, 08:55

Mentalist,
Når først Red John bliver fundet og lagt bag historien, så dør serien. Vil ikke gå i detaljer men det var skuffende.
Pointen her var de fortsatte serien i en periode men uden samme mål, og så røg luften sgu ud af ballonen ;(
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf icelady » 22. okt 2022, 16:31

Beklager jeg hiver en ældre tråd op.


Men har lige fået set McLeods Daughters færdig. (så de første sæsoner for en del år siden, men fik aldrig set de sidste, men det har jeg fået rådet bod på nu :D )


De 2 sidste sæsoner kunne have været undværet; især den sidste er så langt ude, at jeg tænkte skribenterne havde grebet efter halmstrå. Og man sad med en følelse af at McLeod havde været på mange australske kvinder, med alle de døtre der var :D


De første sæsoner med Tess & Claire er de bedste. Efter Tess forsvinder fra serien synes jeg den mistede interessen.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
AFK
Indlæg: 3058
Tilmeldt: 6. maj 2022, 10:54
Kort karma: 41
Likede indlæg: 5290

Re: Hvilken serie- (eller film) afslutning har skuffet dig mest?

Indlægaf AFK » 22. okt 2022, 18:25

Lost og Game of Thrones har uden sammenligning de mest skuffende afslutninger ever! Den sidste sæson af Scrubs er også spild af eksistens.
0
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.

Important distinction.

Tilbage til "Film og TV"