Græder du?

Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Græder du?

Indlægaf Animi » 26. apr 2017, 20:23

Jeg har lige igen set filmen "Room" og jeg græder altid når Jack sidder i politibilen og venter, og moren så kommer løbende ud mens de desperat kalder på hinanden og prøver at åbne døren og endelig kan hun omfavne ham og hulker fordi de endelig endelig er fri :whine:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: Græder du?

Indlægaf Akehurst2 » 2. jul 2017, 08:48

Jeg syntes, jeg var blevet lidt mindre tudeprinsesse - men det gjaldt åbenbart kun til ræven ikke måtte være med i spejderkorpset i Zootropolis :genert:
4
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Græder du?

Indlægaf Wizzze » 2. jul 2017, 08:58

De er jo forbandet dygtige de Hollywood folk, så må jo også indrømme at der bliver lidt fugtigt med mellemrum :genert:

Senest har det været børnefilmen Pete´s Dragon, som fik mig :blush:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Græder du?

Indlægaf Tata » 2. jul 2017, 15:32

Ja, melder mig også på grædekone-holdet. Nogle ting må jeg decideret vælge fra, fordi jeg kan se, det bliver tud fra start til slut.
0
Timian :lun:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Græder du?

Indlægaf dgd2007 » 3. jul 2017, 17:44

Lemonella skrev:Åh ja, jeg er også en rigtig Tudemarie og jeg elsker det. :D
I gamle dage græd jeg sjældent over film eller andre sørgelige ting. jeg var vel på en måde følelseskold.
Efter jeg har mødt min kæreste tuder jeg over alt der er sørgeligt. Eller, hvis nogen laver gode præstationer i sangdyster eller flotte sportspræstationer. Jeg kan tude over alting og jeg ser det faktisk som et sundhedstegn for mig, at jeg tør gøre det også selvom der er andre der ser det. :)

Hmm, jeg ved da ikke, hvordan jeg ville tolke det, hvis min kone sagde, at efter hun havde mødt mig, har hun tudet over alt muligt ... :gruble: :)
3
Brugeravatar
MissIce
Indlæg: 473
Tilmeldt: 17. dec 2015, 20:01
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1412

Re: Græder du?

Indlægaf MissIce » 6. jul 2017, 19:40

Nej, jeg græder ikke til film - jeg TUDER!

De film, der rammer mig hårdest, er de film der handler om at at blive efterladt af en elsket. Fx. "P.S. I love you" og "Mig før dig".

Første gang jeg så "Mig før dig" var jeg totalt uforberedt. Vores fagforeningsklub på arbejdet havde købt en forestilling i den lokale biograf. Der sad jeg mellem kolleger, og var fuldstændig opløst af tårer og snot. Jeg fik - mindre og mindre diskret som filmen skred frem - stukket Kleenex i hånden fra højre og venstre. Nøj, hvor den ramte lige i solar plexus. Og i dagene efter, blev jeg jævnligt spurgt om, om jeg var kommet mig.

Anden gang jeg så "Mig før dig", var på flyet på vej hjem fra charterferie. Den lille skærm sad over sæderne tre stolerækker fremme, jeg sad ud for toiletkøen, og hver gang stewardesserne skulle forbi, foregik det lænet ind over mig. Yderligere havde jeg også min nevø og niece kravlende ind over mig, så de kunne komme ind til mormor på vinduespladsen. Selvom man skulle tro, at jeg blev rigeligt distraheret, så HYLEDE jeg igen. En flink stewardesse fik heldigvis udstyret mig med et par servietter til at tørre øjnene med.

Nogle måneder efter tænkte jeg "det kan da ikke blive ved!" Så jeg fandt "Mig før dig" på YouSee og plantede mig i sofaen ved siden af manden. Men jo! Det kunne blive ved ... Igen HYLEDE jeg. Manden blev helt forskrækket, og var ualmindelig servicemindet med hensyn til Kleenex og slet skjult fnisen.

Nu vil jeg altså ikke se den film mere! Så jeg har lige vendt den sidste side i bogen "Mig før dig". Mine øjne er helt hævede og ømme, og jeg har lidt svært ved at se, hvad jeg skriver, så ...

Undskyld for stave- og slåfejl!
4
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Græder du?

Indlægaf Ado » 6. jul 2017, 19:54

Som en af de sidste i landet, har jeg set Moulin Rouge. Jeg græd ikke. Jeg hulkede.
0
Donna Martin Graduates!
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Græder du?

Indlægaf Straniera » 6. jul 2017, 21:23

Jeg græder stort set aldrig, hverken til film eller andet.
0
Merle
Indlæg: 20
Tilmeldt: 23. jul 2016, 15:13
Kort karma: 2
Likede indlæg: 10

Re: Græder du?

Indlægaf Merle » 14. aug 2017, 15:14

Det eneste der rører mig er hvis dyr kommer til skade eller dør - At mennesker kommer til skade eller dør gør ingenting for mig.
0

Tilbage til "Film og TV"