Paradise Hotel

Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Paradise Hotel

Indlægaf LadyFox » 19. maj 2017, 11:43

mariannaa skrev:Hvem røg ud?

Nanna
1
...
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel

Indlægaf Juki » 23. maj 2017, 20:46

Vild parceremoni alligevel :D

Jeg forstår dog godt at Kenneth var træt af måden han røg ud på.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Paradise Hotel

Indlægaf LadyFox » 23. maj 2017, 20:51

Jeg synes det er mærkeligt at Phillip fik sådan en lang afskedstilbageglip, og vi også lige skulle tilbage på hans drinkuddeling, men Kenneth og Maja intet tilbageblik skulle have med.

Deruover bliver finale ugen da virkelig kort :( Jeg synes stadig det er irriterende at de har skippet mandag, plus dagene er glippet sådan som de er i stedet for morgen til aften.
1
...
Brugeravatar
Fox
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14. apr 2017, 01:24
Kort karma: 0
Geografisk sted: foran pixels
Likede indlæg: 3

Re: Paradise Hotel

Indlægaf Fox » 23. maj 2017, 21:11

LadyFox skrev:Jeg synes det er mærkeligt at Phillip fik sådan en lang afskedstilbageglip, og vi også lige skulle tilbage på hans drinkuddeling, men Kenneth og Maja intet tilbageblik skulle have med.


Det er jo fordi Phillip har været dette års drivkraft i hele programmet.
Alt har stort set handlet om ham, og med det kedelige cast der ellers har været, har Phillips personlighed hævet ham langt over mængden.

Er du gal hvor er det trist at han er røget ud nu.
Da ham og Caroline kom ind, kunne jeg ikke udstå nogen af dem.
Jeg hadede dem konsekvent fordi de havde været med før, og ikke fortjener flere chancer.
Men hold nu fast hvor har jeg ændret mening omkring Phillip.
Ikke nok med at han er en humørbombe uden lige, så er det også kun ham der har gjort programmet værd at se.

Nu håber jeg bare at "Herkules" går hen og vinder hele lortet.
Han er jo den eneste der har været derinde helt fra starten af, og så var det sågar ham der blev gift!
0
Det er mig en ære.. :kaffe:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Paradise Hotel

Indlægaf LadyFox » 23. maj 2017, 21:26

Fox skrev:
LadyFox skrev:Jeg synes det er mærkeligt at Phillip fik sådan en lang afskedstilbageglip, og vi også lige skulle tilbage på hans drinkuddeling, men Kenneth og Maja intet tilbageblik skulle have med.


Det er jo fordi Phillip har været dette års drivkraft i hele programmet.
Alt har stort set handlet om ham, og med det kedelige cast der ellers har været, har Phillips personlighed hævet ham langt over mængden.

Er du gal hvor er det trist at han er røget ud nu.
Da ham og Caroline kom ind, kunne jeg ikke udstå nogen af dem.
Jeg hadede dem konsekvent fordi de havde været med før, og ikke fortjener flere chancer.
Men hold nu fast hvor har jeg ændret mening omkring Phillip.
Ikke nok med at han er en humørbombe uden lige, så er det også kun ham der har gjort programmet værd at se.

Nu håber jeg bare at "Herkules" går hen og vinder hele lortet.
Han er jo den eneste der har været derinde helt fra starten af, og så var det sågar ham der blev gift!


Der er vi ikke enige. Jeg synes ikke Phillip er så interessant som de prøver at gøre ham til, jeg synes han er skabet på en meget påtaget måde.
Men ret skal være ret, jeg er ikke særlig begejstret for den udvikling paradise-universet har taget med focus på fest og spøjse personligheder - Amalie var (er) da meget skæg, men jeg bliver også lidt træt af alt det der med at det hele handler om at være en ny "stor personlighed der skilder sig ud" så reality kan være en levevej. Jeg er træt af paradise bare handler om unge mennesker der fester og opfører sig vildt.
Jeg savner som det var før i tiden hvor det var selvfølgelig også var fest, druk og den slags, men hvor spillet og taktiske snakke var en kæmpe stor del af programmet.
2
...
Brugeravatar
Fox
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14. apr 2017, 01:24
Kort karma: 0
Geografisk sted: foran pixels
Likede indlæg: 3

Re: Paradise Hotel

Indlægaf Fox » 23. maj 2017, 22:36

LadyFox skrev:Jeg savner som det var før i tiden hvor det var selvfølgelig også var fest, druk og den slags, men hvor spillet og taktiske snakke var en kæmpe stor del af programmet.


Tro mig; det gør jeg også.

Desværre har castet i år bare været meget skuffende.
Altså, Jonas var da fin nok rent taktisk, men den knægt er da virkelig så speciel oppe i hjernen, at han aldrig ville kunne stå i mod de rigtigt stærke spillere på Paradise.
Hvad jeg elsker i programmet, er når der er en der virkelig tager fusen på alle.
En der ikke umiddelbart virker særlig taktisk stærk, men så åbner for sluserne overfor sin partner og seerne.
Desværre var der ikke sådan en type i år, og desværre var der ikke rigtig nogen der var værd at følge med.
Lenny var fed nok, men stadig pisse passiv.
Christian var elskværdig, men stod langt uden for spillet.
Anders har ikke lavet en skid siden at han blev gift, men har været heldig at kæmperne spillede hinanden ud i stedet for ham.

Den eneste der har gjort et særligt indtryk i år, det har været Phillip, og det er kun fordi han har været en humørbombe, samt en stor personlighed.

Rent spillemæssigt har det været røv kedeligt. Den første halvdel af sæsonen var det kun dem fra starten + Caroline/Phillip der blev ved med at være inde, og da Prinsessen Caroline ikke fik sin vilje længere, og røg ud, har pigerne brugt den resterende tid på at rende rundt som hovedløse kyllinger, uden at fatte en skid af hvad der egentlig foregik.

Jeg ville ønske det var anderledes, men sådan som tingene har været i år har Phillip betydet en stor del, og nu hvor han ikke er der længere er det desværre totalt uinteressant.

Det bliver dog sjovt at se hvad Thomas og Malene nu vil gøre.
Deres plan om at stå sammen i læ for giganten Phillip har virket, men nu har de da intet håb tilbage længere.
Det er jo ikke Robinson for fanden, hvor man kæmper for sin egen røv, nej, det er Paradise, hvor det gælder om at være vellidt og set som værdige.

Bah.
0
Det er mig en ære.. :kaffe:
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Paradise Hotel

Indlægaf HappyHippo » 24. maj 2017, 08:56

Paradise i Danmark er virkelig kedeligt i forhold til Sverige og Norge. Thomas og Malene har bare stået sammen siden de kom ind, zzz...
De første sæsoner var fine, men så er det gået ned af bakke.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12731
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Paradise Hotel

Indlægaf Guilded_Lily » 24. maj 2017, 22:13

Jeg er ikke særligt god til at gennemskue al det dersens taktik, men jeg forstår ikke, hvorfor Jonas tror, han vil stå stærkt med Jasmin i finalen. Hun har lige taget røven på alle og vist sin slangeagtige tilgang, så hvordan kan han føle, de andre vil stemme de to videre, hvis det er det, der skal ske?

Og så giver jeg Kenneth ret i, han aldrig fik en chance.

(Jeg er en dag bagud i afsnit)
0
Brugeravatar
Fox
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14. apr 2017, 01:24
Kort karma: 0
Geografisk sted: foran pixels
Likede indlæg: 3

Re: Paradise Hotel

Indlægaf Fox » 24. maj 2017, 23:00

Guilded_Lily skrev:..jeg forstår ikke, hvorfor Jonas tror, han vil stå stærkt med Jasmin i finalen.

Men i forhold til Maja?
Maja har jo været en brik lige siden dag ét, og Jasmin har stået fast med Alfahannen, samt været Paradise Kæreste med Alfahannens højre hånd.
Forstår sgu egentlig godt Jonas' valg...

Guilded_Lily skrev:Og så giver jeg Kenneth ret i, han aldrig fik en chance.

Sådan er vilkårene, når man kommer sent ind i spillet.
Alle stod godt med hinanden, og der var brikker nok at rykke rundt med.
0
Det er mig en ære.. :kaffe:
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Paradise Hotel

Indlægaf Vappepigen » 25. maj 2017, 13:41

Jeg er ved at se. nogle af de gamle sæsoner, som jeg ikke har fået set!
Der er godt nok forskel på castet, ift til nu.....
Det er godt nok været gaaaab de sidste 2-3 år
0
Følg mig på instagram jannibvj
Brugeravatar
Fox
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14. apr 2017, 01:24
Kort karma: 0
Geografisk sted: foran pixels
Likede indlæg: 3

Re: Paradise Hotel

Indlægaf Fox » 26. maj 2017, 03:51

Så er endnu en sæson slut, og endnu en pengepræmie har fundet sin ejermand.
Hvad siger I, her på Debatten, til det hele?
Var det de rigtige vindere? Var det fair den måde pengene blev delt ud på?

For at kigge tilbage på sæsonen; hvilken deltager satte det største indtryk på jer?
Var der nogle "missioner" der sad lige i skabet? Var der nogle der ramte helt ved siden af?
Lad os endelig høre hvad i tænker.
0
Det er mig en ære.. :kaffe:

Tilbage til "Film og TV"