De Unge Mødre

Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: De Unge Mødre

Indlægaf FormerlyKnownAs » 17. maj 2018, 03:56

Hvis man følger Nadia Shilas IG, så er jeg ret sikker på at den findes. Hun skriver om meget af det der sker på den ift hende selv, som andre fortæller hende om
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: De Unge Mødre

Indlægaf alfe » 17. maj 2018, 07:33

Det er ikke en fra den der sniksnak, men en anden gruppe. Jeg er medlem af den og hun fik nogle rap over snuden. Det er godt nok også over stregen. Hun gjorde det vist, fordi NL har snakket grimt om hende eller noget i den dur :stoned: Optagelsen blev slettet fra gruppen ret hurtigt.

Med det sagt så vil det vitterligt ikke komme bag på mig, hvis hun faktisk er gravid igen.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Tilly » 17. maj 2018, 07:59

Synes godt nok ikke Nadia Shila ser særlig sund ud:



Puha, man kan sige meget om hende, men får sgu lidt ondt af hende.Det må godt nok være et hårdt liv hun lever.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: De Unge Mødre

Indlægaf FormerlyKnownAs » 17. maj 2018, 15:08

Hun fik 6 mdr ubetinget og moderen 4 mdr. Gad vide om de kan kræves udleveret til Dk :gruble:

Det er jo smart nok at have et barn og liiige skynde sig at blive gift i sidste uge.

https://www.seoghoer.dk/realitv/de-unge ... i-faengsel
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: De Unge Mødre

Indlægaf FormerlyKnownAs » 17. maj 2018, 15:24

Eb havde lidt mere

Kan anholdes og efterlyses
Nadia Shila og moderen har ikke været til stede under retssagen, fordi de begge to bor i USA. De to flyttede ifølge eget udsagn til USA for at slippe væk fra faren til Nadia Shilas barn Kyle, som sidenhen er blevet tvangsfjernet fra hende.

Nadia Shila bor nu sammen med sin nuværende kæreste, den HIV-smittede Jeremy, og deres fælles barn Hope.

Der kan derfor også være lange udsigter for Nadia Shila og moderens afsoning.

- For det første skal dommen lige forkyndes for dem, og det har jo tidligere vist sig at være problematisk. Derefter skal de fortælle, om de vil modtage dommen eller anke den, fortæller hun og fortsætter.

- Hvis de vælger at modtage den, men ikke dukker op til afsoning, kan man herefter anholdes eller efterlyses. Men det er op til kriminalforsorgen, hvordan de vil gøre det, fortæller anklager ved Sydsjælland og Lolland Falsters Politi Mariam Khalil.


Himmelråbende dumt argument fra forsvaren

Han mente, at det burde resultere i 1-2 måneders betinget fængsel, fordi en ubetinget fængselsdom ville ødelægge det nye liv i USA, som Nadia Shila har opbygget.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 18. maj 2018, 22:09

Hannah Melissa har lavet en gruppe på Facebook hvor hun og andre reality-deltagere kan udstille folk der taler negativt om dem :stoned:
https://realityportalen.dk/rcarticle/ha ... hun-haevn/ :tie:

Og så er NL gravid igen....
https://realityportalen.dk/rcarticle/ly ... er-gravid/
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Honningprut » 19. maj 2018, 16:44

Juki skrev:Hannah Melissa har lavet en gruppe på Facebook hvor hun og andre reality-deltagere kan udstille folk der taler negativt om dem :stoned:
https://realityportalen.dk/rcarticle/ha ... hun-haevn/ :tie:

Og så er NL gravid igen....
https://realityportalen.dk/rcarticle/ly ... er-gravid/


Jeg vil ikke sige, at jeg er chokeret over at NL er gravid igen. Men hvor kunne jeg have ønsket for hende og hendes børn, at hun havde tænkt anderledes. Bestod hun ikke kun med nød og næppe den paragraf 50, som kommunen lige har kørt endnu engang? :wacko:
1
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 19. maj 2018, 17:11

Honningprut skrev:
Juki skrev:Hannah Melissa har lavet en gruppe på Facebook hvor hun og andre reality-deltagere kan udstille folk der taler negativt om dem :stoned:
https://realityportalen.dk/rcarticle/ha ... hun-haevn/ :tie:

Og så er NL gravid igen....
https://realityportalen.dk/rcarticle/ly ... er-gravid/


Jeg vil ikke sige, at jeg er chokeret over at NL er gravid igen. Men hvor kunne jeg have ønsket for hende og hendes børn, at hun havde tænkt anderledes. Bestod hun ikke kun med nød og næppe den paragraf 50, som kommunen lige har kørt endnu engang? :wacko:

Det ved jeg ikke.

Jeg forstår godt hendes ønske om mange børn, men jeg kan ikke sætte mig ind i hendes tankegang om at det skal ske lige nu og her så ustabilt hendes liv har været de sidste år. Og her tænker jeg kun på alle flytningerne, hendes økonomi(som hun selv har sagt er dårlig pga. gæld osv.) og at hun ikke har nogen fast indtægt eller noget at vende tilbage til efter barslen. Hun er jo lige så flyvsk som hun altid har været, selvom hun har 15-20 år at få børn i endnu. Hvorfor skal det haste sådan?
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 29. maj 2018, 08:20

Dittemus skrev:Tilbage i februar tror jeg det var, en af årets allerkoldeste morgener hvor det sneede helt sindssygt og var minusgrader, og alt imens jeg klædte mine egne store børn ind i det ene lag efter det andet fordi de skulle i skole, kiggede jeg ud af vinduet en ekstra gang. Det var mørkt og der kom en, troede jeg dengang, påvirket dame gående med åben jakke og en baby i bæresele foran. Hun havde åben jakke og var slet ikke selv klædt på til vejret derude. Babyen havde ikke engang en tynd djævlehue på! Totalt bar isse og, hvad jeg kunne se, kun en fleecetrøje på, almindelige bukser og strømper der var halvvejs skubbet af fødderne. Jeg sværger, han var ildrød i hovedet. Han var slet ikke spændt ordentligt fast, så mens damen selv gik slingrende, røg babyens hoved også side til side. Jeg fik det SÅ dårligt at det vendte sig i maven på mig, men jeg havde ikke modet til at råbe noget ud af vinduet- og hvad siger man også lige? Jeg vendte mig mod min ældste og snakkede lidt, og fældede nok også en tåre af irritation. :genert: Kiggede ud igen og så var hun væk. Jeg har siden da haft det sindssygt dårligt ved tanken, i sær fordi jeg var sikker på at hun var påvirket lige dér og tanken om at hun skulle tage vare på den baby kunne jeg slet ikke holde ud. Nogle uger efter så jeg hende så i DUM. Det var Luna! Nu ser jeg hende slæbende på de tre små drenge flere gange ugentligt og der er noget der irriterer mig hver gang. Hun ligner et pakæsel og der er altid kaos omkring hende med de børn. I DUM siger hun, at hun tror folk synes hun er sej, når hun kommer gående sådan med dem alle. Jeg ser kun fordømmende blikke omkring hende.
Forleden morgen hørte jeg en baby ralle ret højt foran mine vinduer, mens jeg stod og gjorde mig klar. Jeg kiggede ud og det var Luna igen, med samme baby, bare på ryggen denne gang. Han var kun spændt fast til rundt om livet, så hovedet dinglede i et u nedad/tilbage så hans strube var helt fri. Hun gik bare smilende og sang for ham. Igen havde jeg lyst til at gøre et eller andet, men vidste ikke hvad. Jeg får instant myrepatter hver gang jeg ser hende og når jeg ser hende i DUM har jeg lyst til at kaste noget efter skærmen. Jeg tænker seriøst hele tiden på den episode hvor babyen var dækket af sne lige foran hendes freaking øjne og hun bare så så fraværende ud og gik og nynnede for ham, som en psycho derude i mørket.

Er det en ny deltager? Jeg har ikke rigtig set med de sidste par sæsoner.

Men hvis det du siger er rigtigt, uanset om hun er påvirket, psykisk ustabil eller bare ikke opfatter hvad der sker omkring hende så skal du da gøre noget ved det! Det lyder voldsomt og det bliver ikke bedre af at alle omkring bare lukker øjnene for det.

Jeg håber virkelig du direkte eller indirekte sørger for at der bliver taget ordentligt kontakt til hende. Det lyder voldsomt at overvære og ikke gøre noget ved.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 30. maj 2018, 20:31

Dittemus skrev:
Juki skrev:
Dittemus skrev:Tilbage i februar tror jeg det var, en af årets allerkoldeste morgener hvor det sneede helt sindssygt og var minusgrader, og alt imens jeg klædte mine egne store børn ind i det ene lag efter det andet fordi de skulle i skole, kiggede jeg ud af vinduet en ekstra gang. Det var mørkt og der kom en, troede jeg dengang, påvirket dame gående med åben jakke og en baby i bæresele foran. Hun havde åben jakke og var slet ikke selv klædt på til vejret derude. Babyen havde ikke engang en tynd djævlehue på! Totalt bar isse og, hvad jeg kunne se, kun en fleecetrøje på, almindelige bukser og strømper der var halvvejs skubbet af fødderne. Jeg sværger, han var ildrød i hovedet. Han var slet ikke spændt ordentligt fast, så mens damen selv gik slingrende, røg babyens hoved også side til side. Jeg fik det SÅ dårligt at det vendte sig i maven på mig, men jeg havde ikke modet til at råbe noget ud af vinduet- og hvad siger man også lige? Jeg vendte mig mod min ældste og snakkede lidt, og fældede nok også en tåre af irritation. :genert: Kiggede ud igen og så var hun væk. Jeg har siden da haft det sindssygt dårligt ved tanken, i sær fordi jeg var sikker på at hun var påvirket lige dér og tanken om at hun skulle tage vare på den baby kunne jeg slet ikke holde ud. Nogle uger efter så jeg hende så i DUM. Det var Luna! Nu ser jeg hende slæbende på de tre små drenge flere gange ugentligt og der er noget der irriterer mig hver gang. Hun ligner et pakæsel og der er altid kaos omkring hende med de børn. I DUM siger hun, at hun tror folk synes hun er sej, når hun kommer gående sådan med dem alle. Jeg ser kun fordømmende blikke omkring hende.
Forleden morgen hørte jeg en baby ralle ret højt foran mine vinduer, mens jeg stod og gjorde mig klar. Jeg kiggede ud og det var Luna igen, med samme baby, bare på ryggen denne gang. Han var kun spændt fast til rundt om livet, så hovedet dinglede i et u nedad/tilbage så hans strube var helt fri. Hun gik bare smilende og sang for ham. Igen havde jeg lyst til at gøre et eller andet, men vidste ikke hvad. Jeg får instant myrepatter hver gang jeg ser hende og når jeg ser hende i DUM har jeg lyst til at kaste noget efter skærmen. Jeg tænker seriøst hele tiden på den episode hvor babyen var dækket af sne lige foran hendes freaking øjne og hun bare så så fraværende ud og gik og nynnede for ham, som en psycho derude i mørket.

Er det en ny deltager? Jeg har ikke rigtig set med de sidste par sæsoner.

Men hvis det du siger er rigtigt, uanset om hun er påvirket, psykisk ustabil eller bare ikke opfatter hvad der sker omkring hende så skal du da gøre noget ved det! Det lyder voldsomt og det bliver ikke bedre af at alle omkring bare lukker øjnene for det.

Jeg håber virkelig du direkte eller indirekte sørger for at der bliver taget ordentligt kontakt til hende. Det lyder voldsomt at overvære og ikke gøre noget ved.


Ja, hun er ny. Jeg ved, at hendes virkelighedsopfattelse er lidt... ja, forvrænget. Jeg kan se hvad hun skriver på div. enlig-mor sider på Face- og i mit hoved stemmer de ting hun skriver slet ikke overens med virkeligheden. Det er så synd for børnene. Hun siger også flere gange i DUM at hun kun har fået børnene fordi hun altid er blevet mobbet og har følt sig alene. Nu har hun nogen der vil elske hende lige meget hvad. Og i det nye afsnit siger hun at hun kun er ked af bruddet med faren til børnene, fordi der så går længere tid før hun kan lave endnu en baby. Hun vil have en der er afhængig af hende hele tiden, fordi så føler hun at hun endelig dur til noget. Det er også derfor hun langtidsammer alle tre unger.

Okay, jeg tror ikke jeg har bemærket hende, men det virker da lidt sært.

Gør du ikke noget ved dine bekymringer og observationer?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Bøtte » 30. maj 2018, 21:10

Dittemus skrev:Tilbage i februar tror jeg det var, en af årets allerkoldeste morgener hvor det sneede helt sindssygt og var minusgrader, og alt imens jeg klædte mine egne store børn ind i det ene lag efter det andet fordi de skulle i skole, kiggede jeg ud af vinduet en ekstra gang. Det var mørkt og der kom en, troede jeg dengang, påvirket dame gående med åben jakke og en baby i bæresele foran. Hun havde åben jakke og var slet ikke selv klædt på til vejret derude. Babyen havde ikke engang en tynd djævlehue på! Totalt bar isse og, hvad jeg kunne se, kun en fleecetrøje på, almindelige bukser og strømper der var halvvejs skubbet af fødderne. Jeg sværger, han var ildrød i hovedet. Han var slet ikke spændt ordentligt fast, så mens damen selv gik slingrende, røg babyens hoved også side til side. Jeg fik det SÅ dårligt at det vendte sig i maven på mig, men jeg havde ikke modet til at råbe noget ud af vinduet- og hvad siger man også lige? Jeg vendte mig mod min ældste og snakkede lidt, og fældede nok også en tåre af irritation. :genert: Kiggede ud igen og så var hun væk. Jeg har siden da haft det sindssygt dårligt ved tanken, i sær fordi jeg var sikker på at hun var påvirket lige dér og tanken om at hun skulle tage vare på den baby kunne jeg slet ikke holde ud. Nogle uger efter så jeg hende så i DUM. Det var Luna! Nu ser jeg hende slæbende på de tre små drenge flere gange ugentligt og der er noget der irriterer mig hver gang. Hun ligner et pakæsel og der er altid kaos omkring hende med de børn. I DUM siger hun, at hun tror folk synes hun er sej, når hun kommer gående sådan med dem alle. Jeg ser kun fordømmende blikke omkring hende.
Forleden morgen hørte jeg en baby ralle ret højt foran mine vinduer, mens jeg stod og gjorde mig klar. Jeg kiggede ud og det var Luna igen, med samme baby, bare på ryggen denne gang. Han var kun spændt fast til rundt om livet, så hovedet dinglede i et u nedad/tilbage så hans strube var helt fri. Hun gik bare smilende og sang for ham. Igen havde jeg lyst til at gøre et eller andet, men vidste ikke hvad. Jeg får instant myrepatter hver gang jeg ser hende og når jeg ser hende i DUM har jeg lyst til at kaste noget efter skærmen. Jeg tænker seriøst hele tiden på den episode hvor babyen var dækket af sne lige foran hendes freaking øjne og hun bare så så fraværende ud og gik og nynnede for ham, som en psycho derude i mørket.



Okay, måske er jeg hård nu, men hvorfor har du ikke gjort noget? I det mindste efter anden episode, hvor du ved hvem hun er.
Seriøst en baby uden overtøj på i snevejr? Jamen altså. Jeg forstår det ikke. Jeg ville fluks lave en indberetning på det.

Jeg får det virkelig, virkelig skidt af at læse det, det du beskriver. Det er jo en grad af omsorgssvigt, du beskriver der.
7
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Juki » 3. jun 2018, 10:25

Jeg ser en genudsendelse af et afsnit fra denne her sæson. Jeg ved ikke hvor nyt det er, men det er med en der ser på kæledyr med sit barn fordi barnet skal bestemme hvilket kæledyr det vil have.

Er hun normalt begavet/moden af sin alder? For hun virker ikke særlig kløgtig i sin tilgang til kæledyr og anskaffelsen deraf :gisp:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20968

Re: De Unge Mødre

Indlægaf Misantropen » 30. aug 2018, 22:35

Jeg har lige set afsnittet fra i tirsdags.

Hvad var det for et apparat hende pierceren brugte til de piercinger der skulle fjerne sukkertrang? Jeg er aldrig stødt på det før, hverken apparatet eller at der findes piercinger der skulle have den virkning.
0
Brugeravatar
alfe
Indlæg: 504
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:39
Kort karma: 114
Likede indlæg: 524

Re: De Unge Mødre

Indlægaf alfe » 11. nov 2018, 12:44

Nå, men... Princess Nataschas babydaddy er David fra de gamle sæsoner :slem:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: De Unge Mødre

Indlægaf FormerlyKnownAs » 11. nov 2018, 12:59

Åh Gud
0

Tilbage til "Film og TV"