Dårlige/irriterende reklamer

sniper
Indlæg: 3
Tilmeldt: 11. feb 2017, 19:56
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Dårlige/irriterende reklamer

Indlægaf sniper » 11. feb 2017, 20:14

Er jeg ene om at være tæt på at hive fladskærmen ned fra væggen med den F...... irriterende møg reklame fra Primo Tours??
Den der møg irriterende pige stemme der ævler løs om Morten og hendes far der flyver gæster på ferie :cuss:
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Dårlige/irriterende reklamer

Indlægaf icelady » 11. feb 2017, 20:23

Der er allerede en sådan tråd, hvor vi kan udspy vores harme over dårlige reklamer :)


http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=22&t=464
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
sniper
Indlæg: 3
Tilmeldt: 11. feb 2017, 19:56
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Dårlige/irriterende reklamer

Indlægaf sniper » 11. feb 2017, 20:36

Eller at alt i dag skal siges/reklamers på Engelsk hænger mig F..... ud af halsen!!!!!
"Sale" i stedet for udsalg og "brands" i stedet for mærker/modeller! Både mobil reklamer og Boost.com
er jeg godt træt af at det skal være på Engelsk! Og når vi er ved det Engelske, så behøver folk der står "vagt"
ikke at have "Crew" eller "Security" stående på ryggen! Hvad er der galt med personale og sikkerhedsvagt??

Hele vores lille land skal alt være på Engelsk og jeg er godt træt af vi efteraber USA med feks "valentines Day"
og "Halloween". Tilbage til tv med "Audition" i stedet for optagelsesprøve og "Perfomence" i stedet for optræden/
udførsel! Vi er s.. stadig i lille Danmark og ikke i USA så lad os beholde vores sprog så længe vi kan! Fint de fleste
forstår /taler Engelsk her i landet men lad være med at overfuse os med alt på Engelsk!

Håber ikke jeg kom for langt væk fra "topic" / emnet, som det hedder på dansk :lol:

Fedt forum ellers :P
0
sniper
Indlæg: 3
Tilmeldt: 11. feb 2017, 19:56
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Re: Dårlige/irriterende reklamer

Indlægaf sniper » 11. feb 2017, 20:43

Icelady, ja undskyld kunne ikke finde hvor jeg skulle poste dette emne skal nok gøre det fra det link fremover
når jeg vil af med min harme over dårlige reklamer:)
0

Tilbage til "Film og TV"