Gift ved første blik, igen igen

Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Stitch » 27. sep 2018, 06:19

Jeg synes nu også at både Eva og Carsten er træls. Når C rent faktisk prøvet at tale og forklare, lukke hun bare helt af ´, stemmen i øverste toneleje og så kører den skrappe pibestemme bare derudaf. Jeg var også gået :genert: . Det der pis orker man bare ikke. Hvis du gerne vil tale: fint. Men så skal du dælme også lytte når du beder mig om at forklare.
Forstår godt han ikke gider hende.
Men.. forstår godt at hun føler sig misforstået og forrådt. Men så meget gør hun altså heller ikke for at rette op på situationen.

Stefan og Vanessa er vildt søde :lun: Håber det går dem godt.

Katrine og Michael: hun er en bestemmende narcissistisk skrap dame, men sød og sjov. Håber hun ikke tromler Michael helt ned.

Ronnie og.. hende sminkedamen. Krydser fingre for de får talt mere sammen og redt trådene ud. Tror bare at bølgerne kan gå højt i sådan en situation. Det er ikke nemt.
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 27. sep 2018, 11:38

Jeg kan godt forstå at Eva er frustreret over at blive valgt fra pga. hendes skavanker. Jeg tænker faktisk, at hvis hun var hoppet i seng med ham fra starten, så var han ikke gået. Så tror jeg at han havde set igennem fingrene med hendes skavanker. Men ak nej, han vil have den færdige pakke fra dag et, og lader ikke til at ville arbejde for sagen!
6
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf ajnaM » 27. sep 2018, 13:10

Generelt er det som om, kvinderne har lidt et problem med at finde balancen mellem at ville styre det hele og samtidig at ønske sig en mand, der tager styringen. Det er som om, de ikke helt har afgjort, hvad 'modspil' egentlig betyder for dem - og hvordan de får det. :gruble:

Det er i øvrigt en problematik, der går igen fra tidligere sæsoner.
4
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf LadyFox » 27. sep 2018, 13:52

Jeg synes Vanessa er lidt træls, når hun hver gang Stefan prøver at snakke lidt mere personligt, om dem, om hvad der kan komme af udfordringer så bare lukker af, og siger at hun fortrækker at tage tingene når de kommer.
Jeg forstår hende sådan set godt, jeg har selv svært ved de samtaler, og finder dem også ubehagelige at have, men dels er min erfaring at Stefan har ret i at det ofte er konstruktivt at tage evt. Problemer og hvordan de skal håndteres før de indtræder - altså, ikke at man nærmest skal opfinde potentielle problemer, men sådan noget som hvad der kan blive en udfordring ved at flytte sammen osv. Synes jeg er ganske fornuftige at tage før. Derudover så er det jo lige så meget et behov Stefan har at tale om det, som det er et behov for hende at tage det når det komme, så jeg synes godt hun kunne give ham i hvert fald lidt der.
Uanset om hun har svært ved det, bliver hun jo også nødt til at lukke Stefan lidt ind.

Mit førstehåndsindtryk af Stefan var at han var lidt en bøvet type, men han har godt nok overrasket mig positivt. Han virker som en god fyr.
10
...
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Planten » 27. sep 2018, 15:48

LadyFox skrev:Jeg synes Vanessa er lidt træls, når hun hver gang Stefan prøver at snakke lidt mere personligt, om dem, om hvad der kan komme af udfordringer så bare lukker af, og siger at hun fortrækker at tage tingene når de kommer.
Jeg forstår hende sådan set godt, jeg har selv svært ved de samtaler, og finder dem også ubehagelige at have, men dels er min erfaring at Stefan har ret i at det ofte er konstruktivt at tage evt. Problemer og hvordan de skal håndteres før de indtræder - altså, ikke at man nærmest skal opfinde potentielle problemer, men sådan noget som hvad der kan blive en udfordring ved at flytte sammen osv. Synes jeg er ganske fornuftige at tage før. Derudover så er det jo lige så meget et behov Stefan har at tale om det, som det er et behov for hende at tage det når det komme, så jeg synes godt hun kunne give ham i hvert fald lidt der.
Uanset om hun har svært ved det, bliver hun jo også nødt til at lukke Stefan lidt ind.

Mit førstehåndsindtryk af Stefan var at han var lidt en bøvet type, men han har godt nok overrasket mig positivt. Han virker som en god fyr.

Jeg ville gerne have en som ham. En der gider snakke om mere end vejret :)
1
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1846
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 27. sep 2018, 19:15

LadyFox skrev:Jeg synes Vanessa er lidt træls, når hun hver gang Stefan prøver at snakke lidt mere personligt, om dem, om hvad der kan komme af udfordringer så bare lukker af, og siger at hun fortrækker at tage tingene når de kommer.
Jeg forstår hende sådan set godt, jeg har selv svært ved de samtaler, og finder dem også ubehagelige at have, men dels er min erfaring at Stefan har ret i at det ofte er konstruktivt at tage evt. Problemer og hvordan de skal håndteres før de indtræder - altså, ikke at man nærmest skal opfinde potentielle problemer, men sådan noget som hvad der kan blive en udfordring ved at flytte sammen osv. Synes jeg er ganske fornuftige at tage før. Derudover så er det jo lige så meget et behov Stefan har at tale om det, som det er et behov for hende at tage det når det komme, så jeg synes godt hun kunne give ham i hvert fald lidt der.
Uanset om hun har svært ved det, bliver hun jo også nødt til at lukke Stefan lidt ind.

Mit førstehåndsindtryk af Stefan var at han var lidt en bøvet type, men han har godt nok overrasket mig positivt. Han virker som en god fyr.

På den anden side kan det nok også være ret intenst at blive udspurgt så meget. Jeg kan godt forstå at hun ikke spørger så meget tilbage- måske er hun drænet!
2
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19610

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Animi » 30. sep 2018, 21:17

Jeg synes Eva minder utrolig meget om mig selv, når jeg er blevet droppet og er blevet ked af det, fordi jeg har været glad for manden. Den der måde, hvor hun bliver meget defensiv, hun vil rigtig gerne have svar og forklaringer, men alt han siger vil aldrig være godt nok for hende. Fordi i sidste ende, er konklusionen jo det, der gør mest ondt: Han vil hende ikke. Og det er jo et slag på hende som person, og det gør ondt.
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf IrmaPigen » 1. okt 2018, 06:04

Eva..... Astma og ryger.

Det ville jeg slet heller ikke kunne med.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf lillebjoern » 1. okt 2018, 06:43

Hverken Carstens eller Evas opførsel er noget at råbe hurra for, men man må da give Eva, at hun i det mindste forsøger. Hun virker meget lidt begejstret for Carsten, men hun går meget op i ikke at give op og give det en chance til på trods af, at de er kommet skævt ind på hinanden.

Kathrine overraskede mig lidt positivt i dette afsnit, omend man stadig kan se, at hun har svært ved ikke at kunne kontrollere det hele. Men hun gav Michael plads og lov til at indrette sig som han ville, og det synes jeg er godt gået - det er forståeligt at det kan være svært, at der pludselig kommer en fremmed og flytter alle sine ting ind. Og hvor var det dejligt at se deres session hos parterapeuten.
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Tilly » 3. okt 2018, 18:25

Nå stakkels Ronnie...
2
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Tilly » 3. okt 2018, 18:30

Det er sgu en skam at Ronnie og Cecilie misforstår hinanden så meget.
0
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf A 7 » 3. okt 2018, 18:33

Cecilie virker sgu lidt blank og uvidende mht. parforhold.
5
HerErJeg
Indlæg: 4233
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5044

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf HerErJeg » 3. okt 2018, 18:40

A 7 skrev:Cecilie virker sgu lidt blank og uvidende mht. parforhold.

Hun virker som den der mit liv, mine regler, også selv om Ronnie er med på sidelinjen. Så får hun kolde fødder og fortryder lidt, men falder tilbage i samme rille.
Det er ikke i orden blive siddende med vennerne, hvis manden er frustreret og ikke føler sig som en af flokken.
6
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Mocca » 3. okt 2018, 18:41

Hvad laver Stefan, siden han ikke skal på arbejde?
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Tilly » 3. okt 2018, 18:42

Vanessa og Stefan til gengæld :love2:
4

Tilbage til "Film og TV"