Gift ved første blik, igen igen

Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Tilly » 11. okt 2018, 13:33

I teaseren for næste uges program kan man jo se at Cecilie ikke bryder sig om at Ronnies hund sover i sengen, og derefter et klip til Ronnie der fortæller at hunden betyder alt for ham.

Jeg synes altså det er lidt komisk, hvis det er det der ender med at bliver en dealbreaker. Jeg kan virkelig godt forstå Cecilie, for jeg ville virkelig heller ikke bryde mig om at sove i en seng med sådan en stor hund (og heller ikke en lille hund for den sags skyld) :badr: Så det bliver spændende om Ronnie er villig til at hunden skal sove et andet sted.
1
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 11. okt 2018, 15:00

Tilly skrev:I teaseren for næste uges program kan man jo se at Cecilie ikke bryder sig om at Ronnies hund sover i sengen, og derefter et klip til Ronnie der fortæller at hunden betyder alt for ham.

Jeg synes altså det er lidt komisk, hvis det er det der ender med at bliver en dealbreaker. Jeg kan virkelig godt forstå Cecilie, for jeg ville virkelig heller ikke bryde mig om at sove i en seng med sådan en stor hund (og heller ikke en lille hund for den sags skyld) :badr: Så det bliver spændende om Ronnie er villig til at hunden skal sove et andet sted.

Mon ikke det er klippet for vi skal forvente en konflikt?
1
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4212

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Fræksak » 11. okt 2018, 17:35

Lathyrus skrev:
Fræksak skrev:Når jeg ser programmet på DRs hjemmeside i dag, står der, at der er ændret i programmet ift første gang, det blev sendt. Ved nogen, hvad det drejer sig om?



Jeg prøvede lige at trykke på det link hvor man kan læse mere om ændringen, men der ligger kun gamle ting fra 2015 og 2016 :forvirret:


Ja præcis. Skideirriterende, for jeg er jo nysgerrig! :-D
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Bøtte » 11. okt 2018, 18:22

Jeg har ikke set afsnittet helt færdigt, men heg kan altså virkelig godt lide Vanessa og Stefan. Synes de er virkelig søde :lun:
0
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Contrast » 11. okt 2018, 20:28

Synes det er virkelig underligt, at Cecilie og Ronnie slet ikke fik snakket med hende psykologen helt konkret om, at Ronnie jo var helt ude på sidelinjen da de var sammen med hendes venner? Altså.. hele grunden til at han skred. Hvad tænkte Cecilie lige dér? Det eneste man kort hørte i et afsnit inden var at "hun bare hyggede sig med sine venner". Ja, men hun skal jo også indvie ham i deres gruppe? Det eneste man hører er at han føler at han er "en pestilens i hendes liv", og at han bare fik skylden for at have skredet og det. Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at høre en forklaring fra hendes side om, hvordan hun ville forsvare hvad der skete. Jeg bliver irriteret over, at konklusionen fra psykologens side var at hans automatreaktion bare er at skride når tingene bliver lidt svære, og hun dermed lægger det over på ham primært..
6
Inge Færch Schott
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf BlueBunny » 12. okt 2018, 04:36

Contrast skrev:Synes det er virkelig underligt, at Cecilie og Ronnie slet ikke fik snakket med hende psykologen helt konkret om, at Ronnie jo var helt ude på sidelinjen da de var sammen med hendes venner? Altså.. hele grunden til at han skred. Hvad tænkte Cecilie lige dér? Det eneste man kort hørte i et afsnit inden var at "hun bare hyggede sig med sine venner". Ja, men hun skal jo også indvie ham i deres gruppe? Det eneste man hører er at han føler at han er "en pestilens i hendes liv", og at han bare fik skylden for at have skredet og det. Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at høre en forklaring fra hendes side om, hvordan hun ville forsvare hvad der skete. Jeg bliver irriteret over, at konklusionen fra psykologens side var at hans automatreaktion bare er at skride når tingene bliver lidt svære, og hun dermed lægger det over på ham primært..

De har uden tvivl haft længere snakke. Og jeg læste cecilies version som var at Ronnie kun sad kortvarigt med deres rygge til.
Det lyder dog meget som at nu skal de finde en løsning de to SIDSTE uger. At de allerede har opgivet? Det virker som at de egentlig er et godt match, de er bare dårlige til kommunikation og misforstået stolte/stædige begge to
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2070
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Contrast » 12. okt 2018, 21:57

BlueBunny skrev:
Contrast skrev:Synes det er virkelig underligt, at Cecilie og Ronnie slet ikke fik snakket med hende psykologen helt konkret om, at Ronnie jo var helt ude på sidelinjen da de var sammen med hendes venner? Altså.. hele grunden til at han skred. Hvad tænkte Cecilie lige dér? Det eneste man kort hørte i et afsnit inden var at "hun bare hyggede sig med sine venner". Ja, men hun skal jo også indvie ham i deres gruppe? Det eneste man hører er at han føler at han er "en pestilens i hendes liv", og at han bare fik skylden for at have skredet og det. Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at høre en forklaring fra hendes side om, hvordan hun ville forsvare hvad der skete. Jeg bliver irriteret over, at konklusionen fra psykologens side var at hans automatreaktion bare er at skride når tingene bliver lidt svære, og hun dermed lægger det over på ham primært..

De har uden tvivl haft længere snakke. Og jeg læste cecilies version som var at Ronnie kun sad kortvarigt med deres rygge til.
Det lyder dog meget som at nu skal de finde en løsning de to SIDSTE uger. At de allerede har opgivet? Det virker som at de egentlig er et godt match, de er bare dårlige til kommunikation og misforstået stolte/stædige begge to


Ja, de er ikke rigtig villige til at gå hinanden i møde på nogen måde. Jeg bed også mærke i ordvalget "de sidste to uger". Det virker i hvert fald til at hun har opgivet.
0
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Tilly » 17. okt 2018, 09:10

Fræksak skrev:Når jeg ser programmet på DRs hjemmeside i dag, står der, at der er ændret i programmet ift første gang, det blev sendt. Ved nogen, hvad det drejer sig om?

Nu er årsagen kommet frem. Ikke noget “juicy” men dog uheldigt https://www.bt.dk/film-tv-og-streaming/ ... it-tilbage
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Tilly » 17. okt 2018, 09:11

Og så er det sidste afsnit i aften, det bliver spændende! :D
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf zembra1986 » 17. okt 2018, 11:06

Tilly skrev:Og så er det sidste afsnit i aften, det bliver spændende! :D


What?! Jeg synes kun lige det er begyndt og det er først i de sidste par afsnit at der har været nogen udvikling i parrene's forhold. Lidt tamt at det allerede stopper nu.

Nå, men jeg satser på at Vanessa og Stefan og Michael og Katrine forbliver gift. Ronni og Cecilie bliver klart skilt.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. okt 2018, 11:52

Jeg synes det her har været den mindst fængende sæson af alle.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Planten » 17. okt 2018, 14:19

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes det her har været den mindst fængende sæson af alle.

Hvis bare, de havde brugt mindre tid på Eva og Carsten og mere tid på de snakke, de MÅ have haft med de andre par, så havde det været bedre.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. okt 2018, 15:16

Planten skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg synes det her har været den mindst fængende sæson af alle.

Hvis bare, de havde brugt mindre tid på Eva og Carsten og mere tid på de snakke, de MÅ have haft med de andre par, så havde det været bedre.


Ja det har jo set i bakspejlet bare været som at tæske en død hest uge efter uge. Intet brugbart.

Og så var der de to tuttenuttede par hvor tingene har kørt ret jævnt fremad og de har været nødt til at bore utilstedeligt meget i eventuelt sexliv for at finde noget med kød på.

Og det prollede par hvor der da vist er en masse drama og handling men de er jo for fulde til at kunne huske det næste dag.

MEGET groft skåret ud i pap :lol:
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf zembra1986 » 17. okt 2018, 16:20

Planten skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg synes det her har været den mindst fængende sæson af alle.

Hvis bare, de havde brugt mindre tid på Eva og Carsten og mere tid på de snakke, de MÅ have haft med de andre par, så havde det været bedre.


Helt enig! Forstår ikke producenters priotering i denne sæson :stoned: Det kørte jo i langdrag med Eva og Carsten og det var så keeeeedeligt at se på, for man vidste jo godt hvor det bar hen lang tid, før de endelig brudte. Efter min mening skulle de være blevet tvunget til at stoppe eksperimentet.
2
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Muspel » 17. okt 2018, 18:16

Ej! Han vil hellere sende hende ud af soveværelset end hunden
0

Tilbage til "Film og TV"