Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12999
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Ado » 7. jul 2018, 04:37

Sof skrev:Har også set Døden på Trappen/The Staircase på Netflix.

Var egentlig startet og havde droppet den igen, synes den var decideret kedelig, så den så færdig i går aftes fordi jeg læste en masse 5-6 stjernede anmeldelser. Dem fatter jeg så intet af.

Vi gav op. Hold nu kæft, hvor de trækker tiden. Det foregår jo nærmest i real time. Så vi googlede hele historien i stedet.
0
Donna Martin Graduates!
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf JoyNips » 9. jul 2018, 15:39

Typisk at jeg endelig er gået igang med og er blevet totalt bidt af Suits netop når jeg har opsagt Netflix...

Nå, jeg tager lige tredje sæson af Magicians på HBO og så må jeg vist have en måneds Netflix snart.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Flora » 9. jul 2018, 15:43

Jeg er i gang med 2. sæson af 13 reasons why.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12727
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12459

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Guilded_Lily » 9. jul 2018, 15:53

Jeg så hele sæson 2 af Marcella i lørdags.
0
Brugeravatar
Lakridskonfekten
Indlæg: 49
Tilmeldt: 21. dec 2017, 14:17
Kort karma: 2
Likede indlæg: 83

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Lakridskonfekten » 9. jul 2018, 17:24

Har lige set 1. Og 2. Sæson af Glow på Netflix.
Først var jeg ret skeptisk. Kvindewrestlig og 80'er æstetik er ikke lige mig, men den vinder ved nærmere bekendtskab.
Syntes næsten 2. Sæson Var bedre end 1.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf LadyFox » 9. jul 2018, 17:54

Dirk Gently's Holistic Detective Agency. Jeg fatter INGENTING, og jeg synes det er fantastisk.
0
...
Brugeravatar
Sukisaki
Indlæg: 478
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:06
Kort karma: 40
Likede indlæg: 796

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Sukisaki » 9. jul 2018, 18:15

Jeg ser Pose og The Handmaids Tale på HBO. Det er begge med et enkelt afsnit om ugen, så det går lidt langsomt.
Mens jeg venter på nye afsnit ser jeg The Good Doctor.
Har også lige set Killing Eve og The Good Fight (spin-off til The Good Wife), men er løbet tør for afsnit
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11595
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 914
Likede indlæg: 18650

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf PaleSeptember » 10. jul 2018, 11:51

Vi er snart færdige med at se How I Met Your Mother og mangler en afløser. Vi har tidligere set Bones, Venner og The Good Wife sammen. Er der nogen, der kan foreslå en serie - helst en på netflix?
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4381
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10731

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf BlueBunny » 11. jul 2018, 06:06

Startet på 2 sæson af 13 reason why. Jeg er nået til afsnit fire.
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf LaScrooge » 11. jul 2018, 06:53

Pt ser jeg 6. sæson af The Walking Dead og wow! Den er sindssygt fed. Über voldelig, fedt klippet, næsten poetisk nogle gange. Karakterudviklingen fortsætter og livet tærer på dem alle sammen på en yderst realistisk måde. Jeg er lidt forelsket i alle hovedpersonerne, men mine favoritter er Rick, som er latterligt hot, og Carol, som jeg har elsket fra hun begyndte at folde sig ud. Jeg elskede det afsnit hvor hun egenhændigt lod dommedag falde over Terminus, for helvede, hvor er hun sej. Og uhyggelig. That woman is force of nature, som Rick siger. Og samtidig er det så tydeligt, at også hun har en grænse.

Andre, som jeg virkelig kan anbefale:

Patrick Melrose, på HBO. Det er tydeligt at Benedict Cumberbatch også er teaterskuespiller, han er for vild. Og det er fedt at det er en miniserie. Han spiller en overklassenarkoman der plages af sin opvækst, som man får indblik i i bidder.

Og så er The Fall en af de bedste serier jeg har set længe. Gillian Anderson skal fange en seriemorder. Man følger ligeledes morderen.

Derudover Big Little Lies og Gypsy. Gypsy handler om en terapeut der ikke helt har styr på sit shit, for at sige det mildt. Big Little Lies er bygget op som et mysterium, hvor man ved at der er nogen, der dør, men ikke hvem. Fedt koncept, velspillet.
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf LaScrooge » 11. jul 2018, 06:55

PaleSeptember skrev:Vi er snart færdige med at se How I Met Your Mother og mangler en afløser. Vi har tidligere set Bones, Venner og The Good Wife sammen. Er der nogen, der kan foreslå en serie - helst en på netflix?


Prøv The Good Place. Den er fed, spændende samtidig med at den er sjov.
0
And we both know: I will be delicious
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf ajnaM » 11. jul 2018, 08:50

LaScrooge skrev:Pt ser jeg 6. sæson af The Walking Dead og wow! Den er sindssygt fed. Über voldelig, fedt klippet, næsten poetisk nogle gange. Karakterudviklingen fortsætter og livet tærer på dem alle sammen på en yderst realistisk måde. Jeg er lidt forelsket i alle hovedpersonerne, men mine favoritter er Rick, som er latterligt hot, og Carol, som jeg har elsket fra hun begyndte at folde sig ud. Jeg elskede det afsnit hvor hun egenhændigt lod dommedag falde over Terminus, for helvede, hvor er hun sej. Og uhyggelig. That woman is force of nature, som Rick siger. Og samtidig er det så tydeligt, at også hun har en grænse.

Andre, som jeg virkelig kan anbefale:

Patrick Melrose, på HBO. Det er tydeligt at Benedict Cumberbatch også er teaterskuespiller, han er for vild. Og det er fedt at det er en miniserie. Han spiller en overklassenarkoman der plages af sin opvækst, som man får indblik i i bidder.

Og så er The Fall en af de bedste serier jeg har set længe. Gillian Anderson skal fange en seriemorder. Man følger ligeledes morderen.

Derudover Big Little Lies og Gypsy. Gypsy handler om en terapeut der ikke helt har styr på sit shit, for at sige det mildt. Big Little Lies er bygget op som et mysterium, hvor man ved at der er nogen, der dør, men ikke hvem. Fedt koncept, velspillet.


Og så er morderen latterligt lækker. :genert: Serien er virkelig god, men selv hvis den var dårlig, havde han gjort den seværdig...
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27372

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf ajnaM » 11. jul 2018, 08:52

Jeg ser Handmaids tale og The affair for tiden. Er helt oppe at køre over den første, mens the affair lægger skidt ud på den nye sæson, synes jeg. Har ellers været glad for den, men det er altså noget tyndt efterhånden. Jeg hader, når serier mangler plotlinje.
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf Thestral » 12. jul 2018, 04:48

The Scorpion.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Hvad har du set på Netflix/Viaplay/HBO osv

Indlægaf VanillaQueen » 14. jul 2018, 19:21

Er begyndt på Something In The Rain (Netflix) og selvom det er en koreansk serie så er den altså rigtig fed og virkelig godt produceret :love:

Den omhandler en kvinde der er 30+ år / slutningen af ​​30'erne, hvor hun finder ud af hendes kæreste er hende utro, med en yngre kvinde. Hun møder derefter forhindringer og går igennem en masse ting hvor hun prøver at finde stabilitet i hendes liv og arbejdsliv. Hun møder på et tidspunkt en ung mand i starten af 20'erne og selvom der er så stort et aldersforskel - så har de det rigtig godt sammen, :P

Virkelig fed serie, og hvis man kan lide The Affair, SKAM (norsk serie), Doctor foster, og Gypsy så er det lige præcis Something In The Rain man skal se!
3
I don't mind being described as vanilla in certain ways.

Tilbage til "Film og TV"