Årgang 0

jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Årgang 0

Indlægaf jeanett88 » 5. jan 2017, 11:25

Er der andre, der ser med i år?

Jeg har fulgt med fra starten og ser selvfølgelig også med i år :love2: Synes det er sådan en hyggelig serie!
Ærgerligt at Emma + familie ikke vil være med mere, men synes nu også det er stærkt at sige fra.

Første afsnit var godt, synes jeg. Men puha jeg fik en hel klump i maven, da Rachel talte om hvordan hun har det i skolen :trist: Hun har ikke altid haft det nemt, men hun er godt nok en stærk og sej pige!
2
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Årgang 0

Indlægaf lillebjoern » 5. jan 2017, 12:07

Ja, jeg ser med i år - havde faktisk slet ikke set noget før i start 2016, og så kørte jeg ellers Årgang 0-marathon på TV2 Play. Hvor er det bare skønt. Jeg var også virkelig glad for Emma, det var faktisk en af mine favoritfamilier at følge, fordi faderen har gennemgået en udvikling der gik fra, at han nærmest ikke ville anerkende, at hans kone var gravid, til at ville have hele TRE børn - og han elsker dem jo overalt på jorden, lige fra lille Emma blev født.

Ja, Rachel har det desværre ikke så godt. Men er det ikke noget med at hun skal til Argentina lige om snart (hun er der måske nu?). Det tror jeg er godt for hende.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Årgang 0

Indlægaf jeanett88 » 5. jan 2017, 12:10

Du har helt ret i det med Poul Erik. Han virkede så uinteresseret under graviditeten og så ender han med at være frivillig fodboldtræner osv. :love2:

Jo, hun er i Argentina nu, så det kommer vi nok til at se næste år. Har i hvert fald læst at tv2 har været nede ved hende. Håber også at det går bedre for hende dernede. Det er simpelthen så synd, at hun bliver holdt sådan udenfor!
1
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Årgang 0

Indlægaf fisken80 » 6. jan 2017, 08:02

jeanett88 skrev:Du har helt ret i det med Poul Erik. Han virkede så uinteresseret under graviditeten og så ender han med at være frivillig fodboldtræner osv. :love2:

Jo, hun er i Argentina nu, så det kommer vi nok til at se næste år. Har i hvert fald læst at tv2 har været nede ved hende. Håber også at det går bedre for hende dernede. Det er simpelthen så synd, at hun bliver holdt sådan udenfor!



Hun tog afsted i sommers, så vi kommer allerede til at se noget om det i denne sæson :)

Jeg fik også virkelig ondt i maven, da hun fortalte om gymnasiet. Stakkels Rachel, men godt at hun har veninderne fra efterskolen, trods alt.

Jeg kan slet ikke vænne mig til, at de er blevet så store. De er 16 i den her sæson :nerve: altså det er jo den alder, hvor flere unge har deres seksuelle debut, og det kan jeg bare slet slet ikke forholde mig til.
Stephanie er kun tre år yngre end hendes mor var da hun fik hende - det er sgu da syret at tænke på...
3
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Årgang 0

Indlægaf lillebjoern » 6. jan 2017, 08:31

fisken80 skrev:
jeanett88 skrev:Du har helt ret i det med Poul Erik. Han virkede så uinteresseret under graviditeten og så ender han med at være frivillig fodboldtræner osv. :love2:

Jo, hun er i Argentina nu, så det kommer vi nok til at se næste år. Har i hvert fald læst at tv2 har været nede ved hende. Håber også at det går bedre for hende dernede. Det er simpelthen så synd, at hun bliver holdt sådan udenfor!



Hun tog afsted i sommers, så vi kommer allerede til at se noget om det i denne sæson :)

Jeg fik også virkelig ondt i maven, da hun fortalte om gymnasiet. Stakkels Rachel, men godt at hun har veninderne fra efterskolen, trods alt.

Jeg kan slet ikke vænne mig til, at de er blevet så store. De er 16 i den her sæson :nerve: altså det er jo den alder, hvor flere unge har deres seksuelle debut, og det kan jeg bare slet slet ikke forholde mig til.
Stephanie er kun tre år yngre end hendes mor var da hun fik hende - det er sgu da syret at tænke på...


Gud, ja, det har du helt ret i. Det er fandeme mærkeligt. Christina så bare meget mere voksen ud :-D Men jeg synes det er skønt forældrene er flyttet tættere sammen, og at de (på trods af mange flytninger i starten) er blevet i Slagelse. Det har godt nok været et liv fyldt med omvæltninger og ja, jeg tør ikke tænke på, hvor mange forskellige stedfældre- og mødre Stephanie og Isabella har haft.

Jeg har en eller anden idé om, at HVIS Stephanie har haft sin seksuelle debut, så fortæller hun det ikke til nogen/TV - jeg ville bare gøre alt for at se farens reaktion :devil:

Rachel er enormt heldig at hun har sine to nære veninder fra efterskolen, trods alt. Hun mistede jo også David i sin klasse.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Årgang 0

Indlægaf jeanett88 » 6. jan 2017, 11:18

fisken80 skrev:
jeanett88 skrev:Du har helt ret i det med Poul Erik. Han virkede så uinteresseret under graviditeten og så ender han med at være frivillig fodboldtræner osv. :love2:

Jo, hun er i Argentina nu, så det kommer vi nok til at se næste år. Har i hvert fald læst at tv2 har været nede ved hende. Håber også at det går bedre for hende dernede. Det er simpelthen så synd, at hun bliver holdt sådan udenfor!



Hun tog afsted i sommers, så vi kommer allerede til at se noget om det i denne sæson :)

Jeg fik også virkelig ondt i maven, da hun fortalte om gymnasiet. Stakkels Rachel, men godt at hun har veninderne fra efterskolen, trods alt.

Jeg kan slet ikke vænne mig til, at de er blevet så store. De er 16 i den her sæson :nerve: altså det er jo den alder, hvor flere unge har deres seksuelle debut, og det kan jeg bare slet slet ikke forholde mig til.
Stephanie er kun tre år yngre end hendes mor var da hun fik hende - det er sgu da syret at tænke på...


Ej hvor spændende! Håber hun finder nogle gode venner i Argentina :) Måske passer den kultur bedre til hende.

Ja, det er helt vildt at de er så store nu. Også at de bare drikker alkohol :ad!: Det virker helt forkert. Det er også sådan man har det med egne børn, nevøer osv :lol:
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Årgang 0

Indlægaf girl_beat » 10. jan 2017, 19:46

Jeg synes, at Rachels forældre er cool :afro:

I startede virkede de virkelig goofy, men på én eller anden måde virker det som om, de er blevet mere tidssvarende i takt med børnenes opvækst.
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Årgang 0

Indlægaf jeanett88 » 11. jan 2017, 07:42

Jeg skreg af grin til sidst i går, hvor de begge stod og dansede :lol: :klap:

Men igen i går blev der talt om det med at blive holdt udenfor. Puha det går lige hjertet når Stephanie sidder med tårer i øjnene og fortæller om hvordan hun har det :trist:
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Årgang 0

Indlægaf POCKETKITTEN » 11. jan 2017, 07:49

Oscars skæg, ikke? :genert:
8
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Årgang 0

Indlægaf lillebjoern » 11. jan 2017, 08:14

girl_beat skrev:Jeg synes, at Rachels forældre er cool :afro:

I startede virkede de virkelig goofy, men på én eller anden måde virker det som om, de er blevet mere tidssvarende i takt med børnenes opvækst.


I starten tænkte jeg også bare "åh, gud...", men de er jo virkelig cool, og har egentlig altid været det, synes jeg. Men det er især blevet tydeligt efter de er blevet større. De er nemlig tidssvarende, og de taler også mere og mere om deres børn som værende voksne, og de respekterer, de valg, de tager.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Årgang 0

Indlægaf lillebjoern » 11. jan 2017, 08:14

POCKETKITTEN skrev:Oscars skæg, ikke? :genert:


Ja, det er frygteligt :ad!:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Årgang 0

Indlægaf Mi55y » 11. jan 2017, 08:26

Christian, der mener at være helt smadret efter fest, fordi han kun har sovet 7 timer :lol:
8
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Årgang 0

Indlægaf Pandesteg » 11. jan 2017, 09:00

Mi55y skrev:Christian, der mener at være helt smadret efter fest, fordi han kun har sovet 7 timer :lol:


Haha det grinede vi også af. Det er sgu en god nat for mig, hvis jeg har fået 7 timers søvn.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Årgang 0

Indlægaf Mi55y » 11. jan 2017, 09:52

Pandesteg skrev:
Haha det grinede vi også af. Det er sgu en god nat for mig, hvis jeg har fået 7 timers søvn.


Og hvis man ikke har været oppe at tisse :genert:
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Årgang 0

Indlægaf Bøtte » 17. jan 2017, 19:37

Flot st Stephanie fik 12 i sidste eksamen.
Men hvor er det synd at hun virkede til at trives med de andre i klassen.
0

Tilbage til "Film og TV"