Hvilken film har du sidst set?

B&O
Indlæg: 222
Tilmeldt: 17. jul 2018, 15:40
Kort karma: 0
Likede indlæg: 38

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf B&O » 17. jul 2018, 16:12

The ugly truth på Blu Ray dvd den er sjov man skal nok være mand for at mene at den er sjov
0
Natasja crone er super lækker super dejlig super sexet og det er Pernille vermund også
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf Daine » 21. jul 2018, 16:03

Contagion - god, og meget realistisk.
28 Days Later - slet ikke mig!
San Andreas - fed film, selvom Ioan Gruffudd er skurk :D
Jurassic Park I-III. De holder, 1’eren er bedst, men de andre kan nu også sagtes ses :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf Daine » 21. jul 2018, 18:15

Erin Brockovich. Det er en del år siden jeg så den sidst, men den er stadig rigtig rigtig god. Og jeg elsker, at den bygger på en sand historie.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf Daine » 21. jul 2018, 21:38

Jurassic World

Nu nupper jeg en omgang Hiddleston :lun:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 484

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf london » 22. jul 2018, 09:24

Gone Girl
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf hotlips » 22. jul 2018, 18:43

Denial, det er om retssagen mellem david Irving og Deborah lipstadt, det gik reelt ud på om det var en reel holdning man kunne have at være holocaust benægter, det var det selvfølgelig ikke, det er jo løgn.

Filmen er et rigtig godt eksempel på hvor elendig en film kan være på trods af både et interessant emne og gode skuespillere, hold da kæft den er dårlig og det lykkes faktisk at fremstille Deborah som ganske usympatisk og snæversynet, det er alligevel meget godt klaret, emnet taget i betragtning.

Det er sådan noget med at disse englænderne og ikke fatte at de advokater hendes forlag betaler 23 millioner for nok har en smule mere forstand på at køre en retssag end hun har som historiker.

Det var sq lidt en sær oplevelse.
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf Velvet-Goldmine » 24. jul 2018, 00:31

Jeg var i bio for nogle dage siden og se Jurassic nr. 5 må det vel efterhånden være..
Den var e.l.e.n.d.i.g.!!! :genert:

Jeg kan faktisk ret godt lide de 4 foregående (og ikke kun pga. Jeff Goldblum :-D ) - de hører ikke hjemme på kvantefysisk intellektuelt niveau, men er heller ikke meningen, og de er aldeles underholdende i både historie og især billede.
Den nye her, falder totalt igennem på historien! Der er ikke et eneste tidspunkt hvor man ikke kan forudsige hvad der sker som det næste, og alle replikker bliver afsendt staccatoagtigt og stift - alle 'sjove' replikker falder totalt til jorden.
Nu har jeg aldrig rigtigt brudt mig om hende den kvindelige hovedperson som dukkede op i den forrige film, men det er absolut ikke kun hendes skyld at denne film falder igennem - de behøver ikke at bruge samme instruktør til næste film i hvert fald.
Nu er det måske en smule underligt at tale om hvad der er sandsynligt i en dino-film, men vi har ligesom accepteret at de her dinoer er vækket til live og det er fint - men at en ny dino som de skal prøve at gøre meget farlig (efter at vi HAR været omkring T-rex, Velociraptor og en klon af de to), bliver endnu en klon af "de to farligste dinoaurer i verden" uden at gå videre ind i hvilke to (selv om det indikeres at det er de foregående to, for hvem skulle det ellers være?) og den så pludselig bliver helt slangeagtig i formen og kan løbe på 4 ben, bliver bare tåbeligt (2x dino der har diminutive forben og går på kraftige bagben, bliver pludselig til et individ der kan løbe på 4 ben?... Bare nej).
Foruden at både mennesker og dyr kan opholde sig på samme ø som en aktiv vulkan og sådan set lige op ad brændende lava uden så meget som en vabel - selv på et tidspunkt hvor lavaen hælder ned i samme rum som de opholder sig i... det er simpelthen FOR tåbeligt :rulle:
Computeranimationen var stadig fremragende, men det kan ikke holde den manglende historie.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21828

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf Purple Haze » 24. jul 2018, 04:23

Mamma Mia 2

Det første jeg lagde mærke til var at Amanda Sigfied var sygeligt tynd. Da jeg så havde lært at abstrahere fra det, så var historien og det meste af skuespillet bare dårlig.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf Afskylia » 24. jul 2018, 05:32

Jeg var i biografen og se Den skyldige. Den var ret god. Jeg var imponeret over at filmen kunne bære at filmen mere eller mindre bestod af en skuespiller der taler i telefon i 1,5 time på samme sted uden at blive kedelig.
1
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf ExCoastal » 24. jul 2018, 07:07

En trailer til den næste Mission Impossible. Det er Tom Cruise, der kører motorcyklen, ikke en stuntman. Damn!

0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf Stitch » 24. jul 2018, 07:52

Fury.

Den var virkelig god og er helt klart værd at se.

De allierede gøre deres endelige indtog i Nazityskland, deriblandt en kamp-hærdet US Army sergent i det 66. Panser Regiment, 2. pansrede division, hvor Don "Wardaddy" Collier er vognkommandør på en M4A3E8 Sherman Kampvogn, kaldt Fury og dets fem mand store veteranbesætning: Boyd "Bibel" Swan Grady "Coon-Ass" Travis og Trini "Gordo" Garcia. Kampvognens oprindelige reservekører/ maskingeværskytte er blevet dræbt i kamp. Hans erstatning er en nyindkaldt kontorhjælper uden kamperfaring, Norman Ellison som hverken har set indersiden af en kampvogn eller oplevet krigens hærgen. Norman får tilnavnet "maskinen", givet til ham af Grady Travis.På en forsynings base bliver det afsløret, at Wardaddy i høj grad foragter Waffen-SS, da han chikanerer en skadet fanget SS-officer før han fortæller Norman, at han skal dræbe hver eneste af dem, han ser.


2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf Persnikedy » 25. jul 2018, 14:27

Hereditary

Den var god. Slet ikke så forudsigelig som jeg havde troet. Der mangler virkelig gyserfilm derude som bygger på stemning og ikke jumpscares og denne her levde op til det.

0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf ExCoastal » 28. jul 2018, 05:55

Mission Impossible Rogue Nation. Damn! Jeg troede ellers, at jeg havde set alle MI filmene, men denne må jeg åbenbart have overset. Det er ikke bare action, det er yderst intelligent action, det handler ikke om større eksplosioner, men om action, hvor man ikke har nogen anelse om, hvor det her fører hen! Twist and turns. Ved enhver mulig lejlighed. Jeg var voldsomt underholdt!

Den nye Mission Impossible Fallout har samme instruktør, og de første anmeldelser lover endnu bedre underholdning!

Tom Cruise kan simpelthen ikke være normal. Han er 56 og laver stadig alle sine stunts selv. Hvem kan holde vejret i 6 minutter? Respekt!

0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf Tilly » 28. jul 2018, 18:18

Mamma Mia 2

Jeg måtte fælde lidt tårer til sidst :genert:
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvilken film har du sidst set?

Indlægaf Lykke » 1. aug 2018, 06:30

captain fantastic
0

Tilbage til "Film og TV"