Bachelorette

godtnavn
Indlæg: 11204
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 13061

Re: Bachelorette

Indlægaf godtnavn » 13. jul 2023, 19:47

Primerose skrev:
godtnavn skrev:
Primerose skrev:
godtnavn skrev:Jeg hepper på Jonas, men ved godt det nok bliver Mads.

Med Mette er det lidt blevet spoilet hvem hun ender med, så den er ikke så spændende. Ved dog ikke om det er rigtigt men han er blandt de sidste to.


Samme med Jonas.

Tænker du på det preview der viser Mette fælde en tåre af noget Boris gør? Tror du mon han spørger om hun vil være kærester?


Nej en artikel jeg så om deres roskildelejr, men kan være en udtalelse for at snyde seerne, men det lød mere som en fulde-fortalelse.


Aha! Lige pt. er jeg faktisk næsten mere i tvivl om Mettes valg end om Julies. Jeg tror helt klart at Mette er vildest med Boris, men der er alligevel det der tungtvejende spørgsmål om, om han er seriøs nok og klar til de ting M gerne vil inden for overskuelig fremtid. Jeg tvivler dog på at hun fravælger ham.
Jeg tror helt klart Julie vælger Mads. Den kemi de tydeligvis havde på deres stranddate, bliver nok meget svær for Jonas at hamle op med. Især på kun én date. Det kommer jo nok til at spænde sådan af, at Julie og Jonas skal flirte og måske prøve at kysse på deres date, men med mindre det er helt magisk og det største fyrværkerishow, så skal Julie jo på date med Mads dagen efter, hvor det nok nærmere vil føles som at være sammen med en kæreste.


Ja det er ærgeligt at Jonas ikke fik mere tid tidligere, for han kunne helt sikkert have været et lige så godt match som Mads, og jeg bryder mig meget mere om Jonas så jeg hepper på ham. Omvendt tænker jeg Jonas ville kunne få bedre end Julie, men hun har også virkelig irrtieret mig fra første program.
0
ajnaM
Indlæg: 10095
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 27649

Re: Bachelorette

Indlægaf ajnaM » 18. jul 2023, 10:48

Julie er godt nok kedeligt castet… :genert: ikke engang at ville ligge i seng med Jonas på den sidste date - det virker både lidt tørt og fuldstændig åbenlyst, at hun ikke vælger ham.

Bevares, man skal ikke tvinge noget frem, men man kan da godt ligge ved siden af en person, selv hvis der ikke er seksuel kemi.

Der er jeg mere til Mettes mere åbne tilgang til fysiske kærlighedserklæringer. :D
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
godtnavn
Indlæg: 11204
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 13061

Re: Bachelorette

Indlægaf godtnavn » 18. jul 2023, 13:07

Ja Julie er vidst lidt afgjort, medmindre der sker noget vildt på næte date der gør hun mister følelserne for Mads. Jeg synes dog det er synd, for jeg tror Jonas kunne være et bedre match, men hun gav ham ikke tid tidligt nok til at det kunne nå at blomstre.
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5011

Re: Bachelorette

Indlægaf Primerose » 18. jul 2023, 15:10

Jeg tænkte også, at pilen peger meget på Mads efter dagens afsnit. Der var ikke meget kemi at spore i det kys Julie og Jonas delte.

Jeg har forresten bidt mærke i en ting på instagram. Jeg følger et par af fyrene, og det ser ud som om de laver mange ting sammen og mødes på kryds og tværs. Det ser dog ikke rigtig ud som om at Mads har deltaget i noget af det. Han holdt selv noget fest i sit hjem, hvor Adam kom, men jeg tror ikke der var så mange af de andre. Jeg gad vide hvorfor han ikke rigtig mødes med dem. Nu hvor det tyder så meget på at Julie vælger Mads tænker jeg, om det kan være for at skjule det. Men inden dagens afsnit tænkte jeg også om det kunne være fordi Julie ender med at vælge Jonas, og Mads blev såret og derfor trækker sig fra de andre. For et par dage siden var Julie også ude og drikke øl med Rasmus og Jonas, så ham ses hun i hvert fald med.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
bibbs
Indlæg: 999
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 91
Likede indlæg: 1391

Re: Bachelorette

Indlægaf bibbs » 18. jul 2023, 15:23

Primerose skrev:Jeg tænkte også, at pilen peger meget på Mads efter dagens afsnit. Der var ikke meget kemi at spore i det kys Julie og Jonas delte.

Jeg har forresten bidt mærke i en ting på instagram. Jeg følger et par af fyrene, og det ser ud som om de laver mange ting sammen og mødes på kryds og tværs. Det ser dog ikke rigtig ud som om at Mads har deltaget i noget af det. Han holdt selv noget fest i sit hjem, hvor Adam kom, men jeg tror ikke der var så mange af de andre. Jeg gad vide hvorfor han ikke rigtig mødes med dem. Nu hvor det tyder så meget på at Julie vælger Mads tænker jeg, om det kan være for at skjule det. Men inden dagens afsnit tænkte jeg også om det kunne være fordi Julie ender med at vælge Jonas, og Mads blev såret og derfor trækker sig fra de andre. For et par dage siden var Julie også ude og drikke øl med Rasmus og Jonas, så ham ses hun i hvert fald med.



Sjovt det har jeg faktisk også lagt mærke til.

Bliver så spændende torsdag når alle artiklerne kommet hvad det er sket efterfølgende
0
godtnavn
Indlæg: 11204
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 13061

Re: Bachelorette

Indlægaf godtnavn » 18. jul 2023, 15:44

Det kan jo også være fordi hun vælger Mads men det alligevel ikke går når de kommer hjem til Danmark. Jeg ville blive meget overrasket hvis hun vælger Jonas, tænker også lidt Jonas kan få bedre :genert:
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19715
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2453
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46513

Re: Bachelorette

Indlægaf LadyFox » 18. jul 2023, 16:50

Mette lukker godt nok lidt af for virkeligheden - i dette afsnit taler hun meget om at der er nogle ting om fremtiden hun skal have afklaret med Boris - men altså, det er ting hun allerede har fået afklaret før, hun fik bare ikke det svar hun håbede på.
Det er lidt som om at hun tænker ar hvis hun nu bare lige spørger igen - så er svaret måske et andet.
4
...
Dobbeltkonfekt
Indlæg: 203
Tilmeldt: 6. aug 2016, 15:24
Kort karma: 60
Likede indlæg: 457

Re: Bachelorette

Indlægaf Dobbeltkonfekt » 18. jul 2023, 17:49

Primerose skrev:Jeg tænkte også, at pilen peger meget på Mads efter dagens afsnit. Der var ikke meget kemi at spore i det kys Julie og Jonas delte.

Jeg har forresten bidt mærke i en ting på instagram. Jeg følger et par af fyrene, og det ser ud som om de laver mange ting sammen og mødes på kryds og tværs. Det ser dog ikke rigtig ud som om at Mads har deltaget i noget af det. Han holdt selv noget fest i sit hjem, hvor Adam kom, men jeg tror ikke der var så mange af de andre. Jeg gad vide hvorfor han ikke rigtig mødes med dem. Nu hvor det tyder så meget på at Julie vælger Mads tænker jeg, om det kan være for at skjule det. Men inden dagens afsnit tænkte jeg også om det kunne være fordi Julie ender med at vælge Jonas, og Mads blev såret og derfor trækker sig fra de andre. For et par dage siden var Julie også ude og drikke øl med Rasmus og Jonas, så ham ses hun i hvert fald med.


Morten var også med til Mads’ fødselsdag, men jeg har lagt mærke til det samme. Mads var heller ikke med til Arts fest i Aarhus, hvor de fleste andre (vist kun med undtagelse af Boris?) også var med. Måske det kan have noget at gøre med, at han bor på Falster og derfor ikke deltager så meget i de andres daglige fællesskab? Jeg tror dog mere på, at Mads - som en af de få - rent faktisk var afsted for kærlighed, og derfor har engageret sig mindre i det store fællesskab? Han virker også til i forvejen at have en ret stor vennegruppe, så måske han derfor heller ikke har haft så meget plads i sit liv til det fællesskab med de andre drenge, da de kom hjem?
0
Fruity
Indlæg: 4014
Tilmeldt: 15. apr 2021, 14:52
Kort karma: 275
Likede indlæg: 7266

Re: Bachelorette

Indlægaf Fruity » 18. jul 2023, 18:39

Dobbeltkonfekt skrev:
Primerose skrev:Jeg tænkte også, at pilen peger meget på Mads efter dagens afsnit. Der var ikke meget kemi at spore i det kys Julie og Jonas delte.

Jeg har forresten bidt mærke i en ting på instagram. Jeg følger et par af fyrene, og det ser ud som om de laver mange ting sammen og mødes på kryds og tværs. Det ser dog ikke rigtig ud som om at Mads har deltaget i noget af det. Han holdt selv noget fest i sit hjem, hvor Adam kom, men jeg tror ikke der var så mange af de andre. Jeg gad vide hvorfor han ikke rigtig mødes med dem. Nu hvor det tyder så meget på at Julie vælger Mads tænker jeg, om det kan være for at skjule det. Men inden dagens afsnit tænkte jeg også om det kunne være fordi Julie ender med at vælge Jonas, og Mads blev såret og derfor trækker sig fra de andre. For et par dage siden var Julie også ude og drikke øl med Rasmus og Jonas, så ham ses hun i hvert fald med.


Morten var også med til Mads’ fødselsdag, men jeg har lagt mærke til det samme. Mads var heller ikke med til Arts fest i Aarhus, hvor de fleste andre (vist kun med undtagelse af Boris?) også var med. Måske det kan have noget at gøre med, at han bor på Falster og derfor ikke deltager så meget i de andres daglige fællesskab? Jeg tror dog mere på, at Mads - som en af de få - rent faktisk var afsted for kærlighed, og derfor har engageret sig mindre i det store fællesskab? Han virker også til i forvejen at have en ret stor vennegruppe, så måske han derfor heller ikke har haft så meget plads i sit liv til det fællesskab med de andre drenge, da de kom hjem?


Altså. Hvor længe har de været der? Hvis man ikke vil være kendt for at være en lettere dum reality-deltager, hvor meget gider man så deltage i efterfølgende?

Dyrker man ikke mest de der fællesskaber for at komme i bladene og blive set?
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5011

Re: Bachelorette

Indlægaf Primerose » 18. jul 2023, 18:40

Dobbeltkonfekt skrev:
Primerose skrev:Jeg tænkte også, at pilen peger meget på Mads efter dagens afsnit. Der var ikke meget kemi at spore i det kys Julie og Jonas delte.

Jeg har forresten bidt mærke i en ting på instagram. Jeg følger et par af fyrene, og det ser ud som om de laver mange ting sammen og mødes på kryds og tværs. Det ser dog ikke rigtig ud som om at Mads har deltaget i noget af det. Han holdt selv noget fest i sit hjem, hvor Adam kom, men jeg tror ikke der var så mange af de andre. Jeg gad vide hvorfor han ikke rigtig mødes med dem. Nu hvor det tyder så meget på at Julie vælger Mads tænker jeg, om det kan være for at skjule det. Men inden dagens afsnit tænkte jeg også om det kunne være fordi Julie ender med at vælge Jonas, og Mads blev såret og derfor trækker sig fra de andre. For et par dage siden var Julie også ude og drikke øl med Rasmus og Jonas, så ham ses hun i hvert fald med.


Morten var også med til Mads’ fødselsdag, men jeg har lagt mærke til det samme. Mads var heller ikke med til Arts fest i Aarhus, hvor de fleste andre (vist kun med undtagelse af Boris?) også var med. Måske det kan have noget at gøre med, at han bor på Falster og derfor ikke deltager så meget i de andres daglige fællesskab? Jeg tror dog mere på, at Mads - som en af de få - rent faktisk var afsted for kærlighed, og derfor har engageret sig mindre i det store fællesskab? Han virker også til i forvejen at have en ret stor vennegruppe, så måske han derfor heller ikke har haft så meget plads i sit liv til det fællesskab med de andre drenge, da de kom hjem?


Nårh ja, det er rigtigt at Morten også var med. Det havde jeg glemt. Men jeg tror helt sikkert at du kan have fat i noget med din teori. Dog er Falster jo så heller ikke længere væk. Jeg mener, hvis han kan have et forhold til Julie der bor i København, så kan han vel også køre derind for at se drengene? Så jeg tror mere på det der med at hans vennegruppe er så stor, at han måske ikke rigtig har plads til mere. Han har jo også virket som den der har det mest fasttømrede liv, og måske var han bare fint tilfreds med sit liv som det var (minus den del med den manglende kæreste).
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
ajnaM
Indlæg: 10095
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 27649

Re: Bachelorette

Indlægaf ajnaM » 19. jul 2023, 08:50

LadyFox skrev:Mette lukker godt nok lidt af for virkeligheden - i dette afsnit taler hun meget om at der er nogle ting om fremtiden hun skal have afklaret med Boris - men altså, det er ting hun allerede har fået afklaret før, hun fik bare ikke det svar hun håbede på.
Det er lidt som om at hun tænker ar hvis hun nu bare lige spørger igen - så er svaret måske et andet.


Enig…

Og så er der måske også noget i at være 33 og gå efter mænd i midten af 20’erne. Stig er vist endnu yngre end Boris? Sandsynligheden for at en fyr på 26 er klar til børn er rimelig lille… :genert:
4
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13058
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1567
Likede indlæg: 21847

Re: Bachelorette

Indlægaf Pandesteg » 19. jul 2023, 08:57

ajnaM skrev:
LadyFox skrev:Mette lukker godt nok lidt af for virkeligheden - i dette afsnit taler hun meget om at der er nogle ting om fremtiden hun skal have afklaret med Boris - men altså, det er ting hun allerede har fået afklaret før, hun fik bare ikke det svar hun håbede på.
Det er lidt som om at hun tænker ar hvis hun nu bare lige spørger igen - så er svaret måske et andet.


Enig…

Og så er der måske også noget i at være 33 og gå efter mænd i midten af 20’erne. Stig er vist endnu yngre end Boris? Sandsynligheden for at en fyr på 26 er klar til børn er rimelig lille… :genert:


Enig, det er rimelig virkelighedsfjernt. Og han snakker hende jo også supermeget efter munden til sidst. Starter med at sige han måske er klar til børn om 3-5 år og da han så kan se hun ikke er tilfreds med det svar, siger han “øh ja eller i morgen!!” :lol:

Tror ikke man skal underkende prestigen og mulighederne i at komme så langt som muligt i programmet og ikke nødvendigvis pga kærligheden. Flere af bachelorpigerne lever jo af at være influencere nu og hvis han gerne vil booste sig selv og hans “musik-karriere”, tjaeh… jeg tror sgu ikke han er for fin til at spille med.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
ajnaM
Indlæg: 10095
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 27649

Re: Bachelorette

Indlægaf ajnaM » 19. jul 2023, 09:24

Okay, Stig modbeviser det så lidt. :D

Han virker simpelthen som et bedre match til Mette. Tror dog alligevel, hun vælger Boris. Hun virker som ‘bad boy’-typen, der går efter det mindst fornuftige alternativ..
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Lys
Indlæg: 5942
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 504
Likede indlæg: 10724

Re: Bachelorette

Indlægaf Lys » 19. jul 2023, 10:15

ajnaM skrev:Okay, Stig modbeviser det så lidt. :D

Han virker simpelthen som et bedre match til Mette. Tror dog alligevel, hun vælger Boris. Hun virker som ‘bad boy’-typen, der går efter det mindst fornuftige alternativ..


Jeg tænker også, at Stig passer bedst på det, som Mette giver udtryk for at søge. Men jeg er ret sikker på, at hun vælger Boris, fordi deres seksuelle kemi/tiltrækning er så klar. Men hun kommer til at vente længe på, at han bliver klar til børn, tror jeg.
1
ajnaM
Indlæg: 10095
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1058
Likede indlæg: 27649

Re: Bachelorette

Indlægaf ajnaM » 19. jul 2023, 11:26

Lys skrev:
ajnaM skrev:Okay, Stig modbeviser det så lidt. :D

Han virker simpelthen som et bedre match til Mette. Tror dog alligevel, hun vælger Boris. Hun virker som ‘bad boy’-typen, der går efter det mindst fornuftige alternativ..


Jeg tænker også, at Stig passer bedst på det, som Mette giver udtryk for at søge. Men jeg er ret sikker på, at hun vælger Boris, fordi deres seksuelle kemi/tiltrækning er så klar. Men hun kommer til at vente længe på, at han bliver klar til børn, tror jeg.


Det tror jeg også. Tror heller ikke, de er sammen i dag.

Det er bare stenet, for den seksuelle kemi er der jo også med Stig. Jeg er virkelig stor tilhænger af fysisk tiltrækning - men hvis den er der, så er jeg også stor tilhænger af en rationel tilgang. :D Så jeg havde valgt Stig, hvis jeg var hende. Boris virker ikke som en, man slår sig ned og starter familie med…
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…

Tilbage til "Film og TV"