Ting der kun sker på film

Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf POCKETKITTEN » 22. aug 2018, 18:14

En person laver en grilled sandwich, et spejlæg eller noget andet mad, der tilfældigvis kommer til at ligne Jesus. Vedkommende tolker det som et tegn og gemmer den i køleskabet, vogter over den og beder måske endda til den.

Indtil krisen opstår, når roomien senere finder Jesus i køleskabet og spiser af ham.
3
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf LadyFox » 22. aug 2018, 18:55

Kalimsofie skrev:Jeg undrer mig over, hvorfor der altid skal så mange mennesker med til hospitaltsfødsler på film. Det er gerne sådan, at så snart den gravide får veer, skal der ringes rundt til familie, venner og Gud og hver mand, så de kan skynde sig til hospitalet - blot for at sidde og vente i et venteværelse hele natten :gruble:

Ind i mellem sker det også at en gammel flamme, en nylig date der ikke blev til mere, eller en kollega ser lyset og drøner af sted for at erklære sin store kærlighed til den helt nybagte mor på hospitalet. Selv ikke hvis denne mor stadig er sammen med babyens far bliver det anset som upassende og uden situationsfornemmelse, nej det er slide romantisk. Åbenbart.

Disclaimer: Jeg har ikke selv født så jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at det vitterligt er lige det man står og mangler efter en fødsel. Meeen..
4
...
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf vibbsen » 24. aug 2018, 19:23

Tornadoer med hajer........

Det er også kun på film at mænd springer bungy-jump ned i en skypumpe med en motorsav i den ene hånd...Og slipper godt fra det. Gang på gang på gang på gang....

Men jeg tænker at vi med Sharknado 7 som lige har haft premiere, har fået tømt havene fuldstændig for hajer....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Kalimsofie » 24. aug 2018, 20:35

Det undrer mig, hvorfor alle de teenagepiger på film, som tager graviditetsteste i smug, altid efterlader dem øverst i skraldespanden oven på alt det andet, så forældrene har bedst mulighed for at finde dem. Altså, hvor svært er det lige at stoppe dem ned under det andet skrald og dermed bevare hemmeligheden? :gruble:
7
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Animi » 24. aug 2018, 20:39

På film kan man kvæle folk til døde på sådan ca. 20 sekunder - hvis ikke mindre
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Animi » 24. aug 2018, 21:29

Det er lidt sjovt, at på TV kan den småkedelige, meget standard udseende mand altid score den toplækre kvinde. Men det er meget sjældent, at den småkedelige, meget standard udseende kvinde scorer den toplækre mand. I hvert fald skal hun først igennem en make-over.
12
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Animi » 24. aug 2018, 21:31

De mest romantiske kys foregår altid i regnvejr. Jeg må indrømme, at jeg aldrig selv har prøvet at kysse midt i en kæmpe regnskylle, så det kan da godt være, at jeg er gået glip af noget :-D
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Ghattner
Indlæg: 2502
Tilmeldt: 17. aug 2017, 12:27
Kort karma: 146
Likede indlæg: 6677

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Ghattner » 9. okt 2018, 06:52

Når man opsøger folk uanmeldt i deres hjem (for mobiltelefonen er åbenbart ikke opfundet selvom vi befinder os i nutiden), så er de altid hjemme. Samtidig har de ofte gang i et eller andet praktisk handyman-agtigt. Sjældent de bare sidder og stener i sofaen Al Bundy-wise.
7
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46088

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf LadyFox » 9. okt 2018, 08:38

Farlige mænd har altid koner der keder sig og derfor er ude på ballade.
0
...
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Kalimsofie » 9. okt 2018, 13:45

Ghattner skrev:Når man opsøger folk uanmeldt i deres hjem (for mobiltelefonen er åbenbart ikke opfundet selvom vi befinder os i nutiden), så er de altid hjemme. Samtidig har de ofte gang i et eller andet praktisk handyman-agtigt. Sjældent de bare sidder og stener i sofaen Al Bundy-wise.


Ja, det har også altid undret mig i krimiserier, når de skal ud og afhøre vidner osv, at folk altid er hjemme midt på dagen. Det er jeg da sjældent...
Senest rettet af Kalimsofie 9. okt 2018, 14:32, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Wizzze » 9. okt 2018, 14:30

vibbsen skrev:Tornadoer med hajer........

Det er også kun på film at mænd springer bungy-jump ned i en skypumpe med en motorsav i den ene hånd...Og slipper godt fra det. Gang på gang på gang på gang....

Men jeg tænker at vi med Sharknado 7 som lige har haft premiere, har fået tømt havene fuldstændig for hajer....


Det har vi ikke, vi fik nærmest daglige shark sightings og shark alerts, da vi bevægede os rundt langs strandene i New England.

Men det er kun på film at sindssyge videnskabsmænd, eller super slyngler, har kæledyrshajer, som de føder med deres fjender... :tie:
0
Do as I say! :whip:
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf 1234 » 9. okt 2018, 15:04

Kalimsofie skrev:Jeg undrer mig over, hvorfor der altid skal så mange mennesker med til hospitaltsfødsler på film. Det er gerne sådan, at så snart den gravide får veer, skal der ringes rundt til familie, venner og Gud og hver mand, så de kan skynde sig til hospitalet - blot for at sidde og vente i et venteværelse hele natten :gruble:


Jeg har lidt overvejet om det er en amerikansk ting at have så mange mennesker med til fødslen.
1
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Purple Haze » 9. okt 2018, 15:04

Wizzze skrev:
vibbsen skrev:Tornadoer med hajer........

Det er også kun på film at mænd springer bungy-jump ned i en skypumpe med en motorsav i den ene hånd...Og slipper godt fra det. Gang på gang på gang på gang....

Men jeg tænker at vi med Sharknado 7 som lige har haft premiere, har fået tømt havene fuldstændig for hajer....


Det har vi ikke, vi fik nærmest daglige shark sightings og shark alerts, da vi bevægede os rundt langs strandene i New England.


Men altså.... Det er jo fordi tornado-hajerne er sådan nogle særlige nogen der kommer fra en anden dimension ikke..... duh!
(sharknadofan) :genert:
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
LidtLakrids
Indlæg: 304
Tilmeldt: 2. maj 2016, 07:58
Kort karma: 7
Likede indlæg: 202

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf LidtLakrids » 9. okt 2018, 17:12

Mine observationer bærer præg af at det i høj grad er amerikanske krimiserier jeg ser, men here goes ;)

Når man har løbet efter den kriminelle og til sidst fanger ham ved at vælte ham ned på jorden, har man altid overskud og luft til lige at komme med en kæk bemærkning :D

Når man er kommet slemt til skade og ligger på hospitalet kan det sagtens være udelukkende kollegaer der sidder og venter.. Har de ingen familie? :gruble:
4
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Ting der kun sker på film

Indlægaf Kalimsofie » 9. okt 2018, 21:23

LidtLakrids skrev:Mine observationer bærer præg af at det i høj grad er amerikanske krimiserier jeg ser, men here goes ;)

Når man har løbet efter den kriminelle og til sidst fanger ham ved at vælte ham ned på jorden, har man altid overskud og luft til lige at komme med en kæk bemærkning :D

Når man er kommet slemt til skade og ligger på hospitalet kan det sagtens være udelukkende kollegaer der sidder og venter.. Har de ingen familie? :gruble:


Det sidste hænger jo behændigt sammen med, at de bedste efterforskere altid er fraskilte eller singler med problematiske forhold til deres egne forældre ;)
2

Tilbage til "Film og TV"