Riget

Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16953
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21072

Re: Riget

Indlægaf Misantropen » 1. nov 2022, 16:34

.Magic. skrev:
Misantropen skrev:
.Magic. skrev:Jeg kunne nu godt forestille mig at andre ville forsøge sig med en sæson mere. Sådan er det jo gerne med film og serier der hitter. De ender med at køre så langt ud at de køres i smadder.
Spørgsmålet er så bare om Trier går med til det. Jeg sad med en lidt tom følelse fordi jeg synes den er sluttet sådan lidt midt i det hele og tænker: Nå men hvad skete der så med folk.

Jeg synes også lidt at der var lagt op til noget mere eller andet, især med mange af karaktererne, men at de sidste to afsnit gik meget hurtigt eller nogle ting blev jabbet igennem. Jeg tror jeg er nødt til at se den igen, og denne gang med kortere tid imellem hvert afsnit.

Præcis. De andre afsnit er lidt trukket i langdrag men her til sidst virkede det som om de havde haft travlt med at afslutte den.
Og Kaas rolle forstod jeg ikke helt meningen med. Den virkede ret ligegyldig.

Ja, enig.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Riget

Indlægaf Delfin » 1. nov 2022, 17:41

Jeg skal også have set de nye afsnit en gang til. Jeg startede med genopfriskning, og efter at have set de nye, sidder jeg tilbage med en lidt flad fornemmelse. Jeg synes ikke, at de nye afsnit lever op til den stemning, som Lars havde skabt i de to første sæsoner. Måske har den direkte humor har fået lidt for meget plads, hvor den i de gamle afsnit var mere 'underspillet' men bestemt ikke mindre morsom. (jeg mangler ordene til en bedre beskrivelse).
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
AFK
Indlæg: 3058
Tilmeldt: 6. maj 2022, 10:54
Kort karma: 41
Likede indlæg: 5287

Re: Riget

Indlægaf AFK » 1. nov 2022, 22:03

Det er eddermame den mest absurde serie, jeg nogensinde har set! Men der var en okay humor i den. Dog synes jeg at Willem Dafoe var en noget malplaceret casting. Der gad jeg godt have set Morten Suurballe i stedet.
2
You can't truly call yourself "peaceful" unless you're capable of great violence. If you're not capable of violence, you're not peaceful. You're harmless.

Important distinction.

Tilbage til "Film og TV"