Sidney Lee er død

hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Sidney Lee er død

Indlægaf hejdi » 16. maj 2022, 16:54

0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22963

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf POCKETKITTEN » 16. maj 2022, 17:01

Det er trist. 43 år.

Han var virkelig speciel, men på en måde sympatisk nok.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf hejdi » 16. maj 2022, 17:11

POCKETKITTEN skrev:Det er trist. 43 år.

Han var virkelig speciel, men på en måde sympatisk nok.


Ja altid trist når nogen dør alt for tidligt. Man kan mene om ham hvad man vil, men han var underholdende nok - og synes jeg har læst flere steder at det meste var en facade, og at han slet ikke var i virkeligheden, som man så på tv.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf Zombie » 16. maj 2022, 17:31

Jeg kom rigtig meget på The Rock i perioden 2006-2009 og så ham flere gange. Hans ry var, at han var mega flink og helt nede på jorden og aldrig havde for travlt til en fan eller et billede. Kun en gang ude på toilettet bad han om lige at måtte blive færdig i fred og lyne op - så kunne han da godt tage et billede med en fan.

Da jeg blev student i 2009 eller 2010, rendte vi på hinanden på en mere poppet og fancy bar/disko inde ved Kgs. Nytorv. Han genkendte mig og vi snakkede sammen. Han brokkede sig over alle studinerne, der ville snave for at få et halvt hak i huen, uden at være til mere og at han havde afvist dem. Han highfivede mig over, at jeg var blevet færdig med min eksamen som 23 årig, og at jeg havde gjort "comeback". Han gav mig et trut-kys (det eneste halve eller hele hak i min hue) og en meget dyr drink med flager af guld, og vi aftalte at drikke fadøl sammen til næste Red Warshawa koncert.

Han var simpelthen bare et virkelig sympatisk, overraskende nede på jorden menneske. Han var en mere afdæmpet version af sin TV persona, men han virkede også bare som om, han hvilede i sig selv, på den weird måde han nu var.

Der findes sikkert også trælse historier om ham, men jeg kendte ham flygtigt og som en flinker fyr dengang.
25
aka Forbies

:gammel:
fisken80
Indlæg: 22340
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52562

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf fisken80 » 16. maj 2022, 17:58

Jeg synes han var skæg. Altså jeg var ikke fan, men han var skæg og original og der er alt for få originaler.

Jeg er sgu lidt trist over, at han er død. Og så kun 43 år
6
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf zembra1986 » 16. maj 2022, 20:30

Jeg er faktisk en kende trist over det. Han var en af de eneste reality stjerner der har været fremme så længe, som rigtig sagde mig noget, og jeg synes han inderst inde virkede som en rigtig sympatisk person men også en trist skæbne, så jeg havde lidt et "soft spot" for ham.

Æv. Alt for tidligt jo :(
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf Artem » 16. maj 2022, 20:38

Ser nærmest aldrig reality, men har da hørt om manden og trist når folk dør i en alt for ung alder.
Hvor det umiddelbart mest spændende for mig i denne sag, er hvad der er dødsårsagen? Synes det lyder specielt med at politiet var til stede?
Senest rettet af Artem 16. maj 2022, 21:49, rettet i alt 1 gang.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf OberstNasig » 16. maj 2022, 20:57

Jeg synes at han var herlig! Helt fra start til slut. Han har leveret noget af det mest underholdende reality overhovedet, hvis i spørger mig. Jeg har også mødt ham og mit indtryk er helt klart at han er enormt ukrukket og god som dagen er lang nærmest.

Jeg synes faktisk at det er en rigtig trist nyhed. Han var om nogen en legende indenfor reality. Endnu større end Linse eller Mascha Vang. Selv min mormor på snart 90 ved, hvem han er.
6
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf thomassneum » 17. maj 2022, 06:00

Trist.
Håber han deler en 'son of a bitch' med en deroppe.
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf DenBruneMunk » 17. maj 2022, 06:08

Manden var altså sej på sin egen måde. Han vil nok aldrig blive rigtig glemt, da han var en af de tidligste reality stjerner med overalt.

En af hans bedste , når man skal gense hans performer shows på tv2 (1. april joken)


RIP!
4
Brugeravatar
NoLady
Indlæg: 1270
Tilmeldt: 13. jan 2020, 13:48
Kort karma: 83
Likede indlæg: 2665

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf NoLady » 17. maj 2022, 10:29

Artem skrev:Ser nærmest aldrig reality, men har da hørt om manden og trist når folk dør i en alt for ung alder.
Hvor det umiddelbart mest spændende for mig i denne sag, er hvad der er dødsårsagen? Synes det lyder specielt med at politiet var til stede?
Dødsårsagen skal EB nok få snuset op.
0
Det er umuligt, sagde tvivlen
Det er farligt, sagde frygten
Det er unødigt, sagde fornuften
Gør det alligevel, sagde hjertet
fisken80
Indlæg: 22340
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52562

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf fisken80 » 17. maj 2022, 14:18

NoLady skrev:
Artem skrev:Ser nærmest aldrig reality, men har da hørt om manden og trist når folk dør i en alt for ung alder.
Hvor det umiddelbart mest spændende for mig i denne sag, er hvad der er dødsårsagen? Synes det lyder specielt med at politiet var til stede?
Dødsårsagen skal EB nok få snuset op.


De fik nu da aldrig snuset op, hvad Yahya Hassan døde af. Så hvis ikke familien ønsker det frem så tvivler jeg på det kommer frem.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
fisken80
Indlæg: 22340
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52562

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf fisken80 » 17. maj 2022, 14:20

Artem skrev:Ser nærmest aldrig reality, men har da hørt om manden og trist når folk dør i en alt for ung alder.
Hvor det umiddelbart mest spændende for mig i denne sag, er hvad der er dødsårsagen? Synes det lyder specielt med at politiet var til stede?


Det kan f.eks. have været en overdosis, hvor der er blevet ringet efter hjælp og politiet er nået frem først og har forsøgt genoplivning. Så har han været i deres varetægt ved dødens indtræden og sagen overgives til DUP.

Jeg siger ikke, at det er dét der er sket. Det er mere for at understrege, at der altså ikke på nogen måde behøves være noget specielt i, at politiet var til stede.
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Campanule
Indlæg: 221
Tilmeldt: 30. jan 2018, 18:27
Kort karma: 4
Likede indlæg: 94

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf Campanule » 17. maj 2022, 15:08

Jeg må blankt erkende, at jeg ikke anede, hvem han var, da jeg læste det. Men reality-serier er heller ikke lige mig. Men det er forfærdeligt at en så forholdsvis ung mand dør. Altid
0
:banan:
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Sidney Lee er død

Indlægaf Artem » 17. maj 2022, 15:10

fisken80 skrev:
Artem skrev:Ser nærmest aldrig reality, men har da hørt om manden og trist når folk dør i en alt for ung alder.
Hvor det umiddelbart mest spændende for mig i denne sag, er hvad der er dødsårsagen? Synes det lyder specielt med at politiet var til stede?


Det kan f.eks. have været en overdosis, hvor der er blevet ringet efter hjælp og politiet er nået frem først og har forsøgt genoplivning. Så har han været i deres varetægt ved dødens indtræden og sagen overgives til DUP.

Jeg siger ikke, at det er dét der er sket. Det er mere for at understrege, at der altså ikke på nogen måde behøves være noget specielt i, at politiet var til stede.

Ja man forventer noget i den retning, eller et færdselsuheld hvor politiet når frem men hans liv ikke står til at redde.

Det er skam ikke fordi jeg tror at han er død af at en betjent har siddet med en knæ på hans hals i en halv time.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Film og TV"