Luksusfælden

Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 128
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8486

Re: Luksusfælden

Indlægaf Raenil » 22. jan 2019, 12:31

Daine skrev:Så er det næste tirsdag folkens! Afsnittet lyder som noget af en sæsonpremiere :tie:

“Martin fra Randers har gang på gang sneget kæresten Mettes Nem-Id ud af skuffen og har optaget lån til sig selv i hendes navn. For at hun ikke skal finde ud af det, gemmer han breve fra kreditorerne i de øverste skabe, hvor hun ikke kan nå op. Han logger ind på hendes mail for at slette mails fra kreditorer og gør i det hele taget alt for at skjule sit bedrag. Mette tror, det er sket fem gange, og at Martin fortryder. Men hvad sker der, da eksperterne får Martin til at indrømme?”

Nu har I en uge til at lade - og tanke - op i :D


Jeg har lige nu enormt svært ved at forestille mig at jeg kan have nogens som helst sympati for ham...
2
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Luksusfælden

Indlægaf Honningprut » 22. jan 2019, 16:57

Daine skrev:Så er det næste tirsdag folkens! Afsnittet lyder som noget af en sæsonpremiere :tie:

“Martin fra Randers har gang på gang sneget kæresten Mettes Nem-Id ud af skuffen og har optaget lån til sig selv i hendes navn. For at hun ikke skal finde ud af det, gemmer han breve fra kreditorerne i de øverste skabe, hvor hun ikke kan nå op. Han logger ind på hendes mail for at slette mails fra kreditorer og gør i det hele taget alt for at skjule sit bedrag. Mette tror, det er sket fem gange, og at Martin fortryder. Men hvad sker der, da eksperterne får Martin til at indrømme?”

Nu har I en uge til at lade - og tanke - op i :D


Var han min kæreste ville han nok blive anmeldt til politiet, med besked om at han ikke længere var min kæreste :fløjt:
4
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 22. jan 2019, 19:16

Hvorfor så negative, han er bare en foretagsom ung herre, der tænker kreativt, er det ikke den slags alle sukker efter? :devil:
De starter da med et brag :lol:
Og som sædvanligt er vi ude at rejse når de starter :rulle: Men det er London, så kun en times forskel, mon ikke vi kan arrangere at være på hotellet og se med :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26582

Re: Luksusfælden

Indlægaf Santa » 22. jan 2019, 20:13

Daine skrev:Så er det næste tirsdag folkens! Afsnittet lyder som noget af en sæsonpremiere :tie:

“Martin fra Randers har gang på gang sneget kæresten Mettes Nem-Id ud af skuffen og har optaget lån til sig selv i hendes navn. For at hun ikke skal finde ud af det, gemmer han breve fra kreditorerne i de øverste skabe, hvor hun ikke kan nå op. Han logger ind på hendes mail for at slette mails fra kreditorer og gør i det hele taget alt for at skjule sit bedrag. Mette tror, det er sket fem gange, og at Martin fortryder. Men hvad sker der, da eksperterne får Martin til at indrømme?”

Nu har I en uge til at lade - og tanke - op i :D

Hvem fanden har så lidt selvværd at de gider at være kæreste med en bedrager?!
Stakkels, stakkels Mette!! :kram:
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59510

Re: Luksusfælden

Indlægaf DetSorteCirkus » 22. jan 2019, 21:10

Kun fem gange?!!
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 22. jan 2019, 21:39

DetSorteCirkus skrev:Kun fem gange?!!


Se, du forstår det, kun fem gange, det er jo ingen ting, det er jo ikke som om han har kysset med en anden, eller noget andet seriøst :sarkasme:
:nej:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Luksusfælden

Indlægaf Stars » 23. jan 2019, 06:15

Santa skrev:
Daine skrev:Så er det næste tirsdag folkens! Afsnittet lyder som noget af en sæsonpremiere :tie:

“Martin fra Randers har gang på gang sneget kæresten Mettes Nem-Id ud af skuffen og har optaget lån til sig selv i hendes navn. For at hun ikke skal finde ud af det, gemmer han breve fra kreditorerne i de øverste skabe, hvor hun ikke kan nå op. Han logger ind på hendes mail for at slette mails fra kreditorer og gør i det hele taget alt for at skjule sit bedrag. Mette tror, det er sket fem gange, og at Martin fortryder. Men hvad sker der, da eksperterne får Martin til at indrømme?”

Nu har I en uge til at lade - og tanke - op i :D

Hvem fanden har så lidt selvværd at de gider at være kæreste med en bedrager?!
Stakkels, stakkels Mette!! :kram:


Kunne være, jeg skulle tvangsindlægge yngste-datteren til at se det.
Måske værterne kan få hende til at forstå, man skal holde sig fra den slags kærester.
Ikke at hendes har "lånt" hendes nem-id ... endnu ... han har "bare" (uden at spørge om lov) overført 2.000 kr fra hendes konto til PokerStar og spillet dem op. Han insisterer forøvrigt på, at hun kan betragte det som en gave fra hende til ham :afro:
3
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16074
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Luksusfælden

Indlægaf TinaW » 23. jan 2019, 09:02

Stars skrev:
Santa skrev:
Daine skrev:Så er det næste tirsdag folkens! Afsnittet lyder som noget af en sæsonpremiere :tie:

“Martin fra Randers har gang på gang sneget kæresten Mettes Nem-Id ud af skuffen og har optaget lån til sig selv i hendes navn. For at hun ikke skal finde ud af det, gemmer han breve fra kreditorerne i de øverste skabe, hvor hun ikke kan nå op. Han logger ind på hendes mail for at slette mails fra kreditorer og gør i det hele taget alt for at skjule sit bedrag. Mette tror, det er sket fem gange, og at Martin fortryder. Men hvad sker der, da eksperterne får Martin til at indrømme?”

Nu har I en uge til at lade - og tanke - op i :D

Hvem fanden har så lidt selvværd at de gider at være kæreste med en bedrager?!
Stakkels, stakkels Mette!! :kram:


Kunne være, jeg skulle tvangsindlægge yngste-datteren til at se det.
Måske værterne kan få hende til at forstå, man skal holde sig fra den slags kærester.
Ikke at hendes har "lånt" hendes nem-id ... endnu ... han har "bare" (uden at spørge om lov) overført 2.000 kr fra hendes konto til PokerStar og spillet dem op. Han insisterer forøvrigt på, at hun kan betragte det som en gave fra hende til ham :afro:


What a keeper.....
0
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Luksusfælden

Indlægaf sortkaffe » 23. jan 2019, 11:15

Jedi skrev:
Stars skrev:
Jedi skrev:
sortkaffe skrev:Jeg har set nogle af de gamle afsnit.
Man hører tit det med rentestop på lån.
Men hvordan forhandler man reelt det?
- jeg har et forbrugslån ved banken med en ret høj rente.
Har afdraget fast på det siden jeg fik det, kan man bare skrive til dem og høre om de vil nedskrive renten?


Ja, altid. Det er dog en god idé at have noget at forhandle med f.eks. at man optager et huslån, opretter pensionsordning eller andet.


I Luksusfælden får de oftest rentestop på lån, der er blevet misligholdt.
Udlåner får mere eller mindre valget mellem at skyldner fortsat ikke betaler af eller at skyldner begynder at betale - og lover at betale det fulde beløb, mod der ikke bliver tilskrevet renter.

Jow jow, men sortkaffe har ikke misligholdte lån - det er bare et forbrugslån, som der betales høje renter på.

Netop
Svaret fra banken var at de ikke kunne nedsætte renten, men at jeg kunne få lov til at få lavere afdrag, hvor det så samlet set ville tage længere tid og blive dyrere for mig i sidste ende. Takkede pænt nej tak.
1
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4848
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6416

Re: Luksusfælden

Indlægaf Stars » 23. jan 2019, 12:10

sortkaffe skrev:
Jedi skrev:
Stars skrev:
Jedi skrev:
sortkaffe skrev:Jeg har set nogle af de gamle afsnit.
Man hører tit det med rentestop på lån.
Men hvordan forhandler man reelt det?
- jeg har et forbrugslån ved banken med en ret høj rente.
Har afdraget fast på det siden jeg fik det, kan man bare skrive til dem og høre om de vil nedskrive renten?


Ja, altid. Det er dog en god idé at have noget at forhandle med f.eks. at man optager et huslån, opretter pensionsordning eller andet.


I Luksusfælden får de oftest rentestop på lån, der er blevet misligholdt.
Udlåner får mere eller mindre valget mellem at skyldner fortsat ikke betaler af eller at skyldner begynder at betale - og lover at betale det fulde beløb, mod der ikke bliver tilskrevet renter.

Jow jow, men sortkaffe har ikke misligholdte lån - det er bare et forbrugslån, som der betales høje renter på.

Netop
Svaret fra banken var at de ikke kunne nedsætte renten, men at jeg kunne få lov til at få lavere afdrag, hvor det så samlet set ville tage længere tid og blive dyrere for mig i sidste ende. Takkede pænt nej tak.


Du kan høre dig for i andre banker, om de vil give dig en lavere rente.
Hvis du kan få det (på skrift), kan du tage det med til din bank og spørge, om de vil matche tilbuddet, eller om du skal skifte bank.
1
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 29. jan 2019, 07:34

Husk at det er Tirsdag! :banan:
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 29. jan 2019, 11:20

Jep!!! Jeg har hjemmebagte cookies og... øhm... risalamande :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 29. jan 2019, 11:21

2SHY skrev:Jep!!! Jeg har hjemmebagte cookies og... øhm... risalamande :genert:

En rest fra jul? :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 29. jan 2019, 11:33

Daine skrev:
2SHY skrev:Jep!!! Jeg har hjemmebagte cookies og... øhm... risalamande :genert:

En rest fra jul? :D

Dog ikke :) Det eneste jeg havde lyst til i weekenden var risengrød men jeg gider aldrig spise ret meget af det. Og resten kan jeg ikke få mig til at smide ud. Så det blev lavet til risalamande. Lækker comfort food :lun:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 29. jan 2019, 15:32

https://www.bt.dk/film-tv-og-streaming/ ... s-navn-jeg

Det er ikke pænt at sige/skrive, men at se ham, bekræfter en masse af vores fordomme :tie:
1
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Film og TV"