Ingen der ser paradise hotel ?

Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf LadyFox » 3. maj 2021, 12:14

Ado skrev:
LadyFox skrev:^ Det sagt, så synes jeg slet ikke at Jasmin er den pæneste pige på hotellet. Ikke at jeg synes hun er grim, jeg synes bare ikke at hun har et udseende der gør at de andre piger ikke kan følge med, og som giver anledning til at hun hele tiden skal rable om hvor smuk hun bare er, og andre sleeeet ikke kan forstå hvordan det er.

Léa er langt smukkere i mine øjne.

Også i mine øjne. Hun er virkelig pæn.
1
...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf Ado » 3. maj 2021, 12:17

LadyFox skrev:
Ado skrev:
LadyFox skrev:^ Det sagt, så synes jeg slet ikke at Jasmin er den pæneste pige på hotellet. Ikke at jeg synes hun er grim, jeg synes bare ikke at hun har et udseende der gør at de andre piger ikke kan følge med, og som giver anledning til at hun hele tiden skal rable om hvor smuk hun bare er, og andre sleeeet ikke kan forstå hvordan det er.

Léa er langt smukkere i mine øjne.

Også i mine øjne. Hun er virkelig pæn.

Og sød. Jeg er vild med hende. Hun er en meget atypisk deltager - på den gode måde.

Men jeg er godt nok spændt på, om Trine og Mathias ryger op at skændes derinde. :lol:
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf LadyFox » 3. maj 2021, 12:26

Ado skrev:
LadyFox skrev:
Ado skrev:
LadyFox skrev:^ Det sagt, så synes jeg slet ikke at Jasmin er den pæneste pige på hotellet. Ikke at jeg synes hun er grim, jeg synes bare ikke at hun har et udseende der gør at de andre piger ikke kan følge med, og som giver anledning til at hun hele tiden skal rable om hvor smuk hun bare er, og andre sleeeet ikke kan forstå hvordan det er.

Léa er langt smukkere i mine øjne.

Også i mine øjne. Hun er virkelig pæn.

Og sød. Jeg er vild med hende. Hun er en meget atypisk deltager - på den gode måde.

Men jeg er godt nok spændt på, om Trine og Mathias ryger op at skændes derinde. :lol:


Jeg synes også det er fedt når der kommer nogle andre typer engang i mellem, i stedet for en flok mennesker der alle minder om hinanden - det bliver hurtigt kedeligt.
Men jeg synes også det set er programmets historie er lidt sjovt at det er Lea der stikker ud.

I starten var de fleste deltager jo sådan nogle relativt nede på jorden typer der i en eller anden grad var relaterbare for almindelige mennesker, og så engang i mellem kom der en eller anden skør alt-for-meget-agtig type ind og skabte lidt rører.
I dag er det jo helt omvendt.

Ja, det bliver spændende. Jeg fatter så ikke man gider at være i et program hvor man er fanget et sted med en ekskæreste hvor relationen er dårlig, dels fordi det må være sindssygt hårdt, og dels fordi det alligevel hurtigt bliver rigtig udstillende på en negativ måde, men hver sine fornøjelser. :lol:
1
...
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7375

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf Neenah » 3. maj 2021, 12:54

Jeg håber virkelig jeg har ret i min teori om at de mange deltagere fra Aalborg har noget med Trine at gøre :-D
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf Ado » 3. maj 2021, 12:56

Neenah skrev:Jeg håber virkelig jeg har ret i min teori om at de mange deltagere fra Aalborg har noget med Trine at gøre :-D

Gud ja! :-D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf Honningprut » 4. maj 2021, 16:12

Jeg synes heller ikke Jasmin er den smukkeste pige på hotellet. Jeg synes virkelig at hun er træls og overspillet at hører på. Jeg ser med i år fordi Anne (hende fra en tidligere sæson) minder mig om mig selv, da jeg var ung. :fløjt: :lol:
1
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf Ado » 4. maj 2021, 16:26

Honningprut skrev:Jeg synes heller ikke Jasmin er den smukkeste pige på hotellet. Jeg synes virkelig at hun er træls og overspillet at hører på. Jeg ser med i år fordi Anne (hende fra en tidligere sæson) minder mig om mig selv, da jeg var ung. :fløjt: :lol:

Jeg var ikke vild med hende i sidste sæson. Men det har ændret sig. Hun er skøn :lol:
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf Filipai » 4. maj 2021, 16:31

Jeg er så på Jasmin er gudesmuk holdet. Jeg gad fandme godt se sådan ud :D

Jeg synes det er liiidt kedeligt. Jeg holder dog ved, da det ikke kræver det vilde hjernekapacitet at følge med.

Selvom Lucas er pæn at se på, men de måtte gerne skifte ham ud, for han har da virkeligt ikke et eneste fornuftigt ord at sige
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf LadyFox » 7. maj 2021, 07:57

Jeg har lidt ondt af Lucas. Jeg synes en del af de andre gæster ikke er særlig søde ved ham.

Jeg synes den samtale ham og Jasmin havde i slutningen af afsnittet hvor at han fortæller hende at han godt ved at han er så stærk til at formulere sig, og særligt ikke i de situationer hvor han bliver spurgt om noget uventet er ret ærgerlig.
Jeg synes han får sagt det på en ret åben og ærlig måde, og jeg synes det er en ret kold skulder han får af Jasmin.
Han har jo ret når han siger til hende at det ikke er sådan noget man bare liiiige ændre fra den ene dag til den anden. Og altså, hvis man bliver meget nervøs når man bliver spurgt om noget foran en forsamling bliver det jo bare ikke bedre af at forsamlingen griner hånligt og ruller øjne når man åbner munden, det er lidt en ond cirkel.
Men jeg tænker at hvis Jasmin godt kunne tænke sig at han blev bedre, ville det virke bedre at hun var lidt bekræftende i sådan den samtale fremfor at hakke på ham.
2
...
Brugeravatar
Sol_sikken
Indlæg: 85
Tilmeldt: 20. sep 2015, 15:27
Kort karma: 6
Likede indlæg: 111

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf Sol_sikken » 12. maj 2021, 08:12

Den nye pige Klaudia lyder som Sussi fra Sussi og Leo :lol:
3
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf Ado » 12. maj 2021, 08:16

Sol_sikken skrev:Den nye pige Klaudia lyder som Sussi fra Sussi og Leo :lol:

Haha, ja. :lol: Hun er frygtelig, synes jeg. Virkelig meget "Brøndy-agtig".
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf Pjeps » 12. maj 2021, 14:22

Nu har jeg lige set noget af det, hold kæft hvor er Nicolaj nasty. Øv jeg kan slet ikke holde ham ud, får lyst til kastrere ham med en rusten hækkesaks :genert:
2
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf Pjeps » 12. maj 2021, 14:23

Ado skrev:
Sol_sikken skrev:Den nye pige Klaudia lyder som Sussi fra Sussi og Leo :lol:

Haha, ja. :lol: Hun er frygtelig, synes jeg. Virkelig meget "Brøndy-agtig".

Jyde Brøndby :D
2
:ninja:
Brugeravatar
Sol_sikken
Indlæg: 85
Tilmeldt: 20. sep 2015, 15:27
Kort karma: 6
Likede indlæg: 111

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf Sol_sikken » 12. maj 2021, 14:52

Pjeps skrev:Nu har jeg lige set noget af det, hold kæft hvor er Nicolaj nasty. Øv jeg kan slet ikke holde ham ud, får lyst til kastrere ham med en rusten hækkesaks :genert:


Tidligere synes jeg han var den mest fornuftige. Men ja han var mega klam i dagens afsnit :badr:

Og hold kæft folk er lede ved Lukas. Anne p er bare for meget :boo:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Ingen der ser paradiset hotel ?

Indlægaf LadyFox » 12. maj 2021, 22:37

Jeg synes det er nederen at Jasmin får den reaktion på forsøge at stoppe Anne P - altså, det er da almindelig god stil lige at stoppe sin fulde veninde der snakker lort og siger ting hun vil fortryde bagefter.
Og jeg vil give Jasmin ret i at det er hyklerisk af Jonas at mene at hun ikke skal stoppe Anne i at sidde uprovokeret og kalde Lucas for dum, for lige bagefter selv at bryde ind da Anne kalder Lucas for so. Altså, jeg synes da ikke man burde kalde andre for so, men jeg synes egentlig det er langt værre og personligt at kalde dem dumme.

Og ja, Nicolaj er så klam. :badr: til gengæld synes jeg hende der Klaudia virker meget spøjs, og tænker hun godt kunne blive en jeg godt kan lide.
2
...

Tilbage til "Film og TV"