"A place to call home" ("En ny begyndelse") hvor kan jeg se den med undertekster?

Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

"A place to call home" ("En ny begyndelse") hvor kan jeg se den med undertekster?

Indlægaf kidkomb » 11. jun 2020, 09:45

Som overskriften lyder.
Jeg vil gerne betale for at streame den, men jeg hører ikke super godt og mister hurtigt fokus, hvis der forekommer engelske ord jeg ikke forstår (og visse karakterer med meget tyk, australsk accent). Det er ok, at det er engelske undertekster, men selvfølgelig helst danske.
Jeg kan ikke finde den nogen steder, jeg har en fridag i dag og gad så godt bare at stene den serie det meste af dagen.
Hilfe anyone?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: "A place to call home" ("En ny begyndelse") hvor kan jeg se den med undertekster?

Indlægaf computermus » 11. jun 2020, 10:39

Den sendes vist hver dag på DR1 ,så mon ikke den ligger på deres hjemmeside.
Så lige at den sendes fra Mandag til fredag kl.17.45-18.30 . Hvis du har mulighed for at optage den,så var det måske en løsning.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du har alm.tv eller om det er computer du ser TV på. Men hvis du har muligheden for det,så ville jeg gøre det, så kan man se så meget af et afsnit som man lige orker.
Jeg har prøvet at se efter den på DR1`s hjemmeside under TV men jeg synes ikke lige den dukker op.
Senest rettet af computermus 11. jun 2020, 10:55, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: "A place to call home" ("En ny begyndelse") hvor kan jeg se den med undertekster?

Indlægaf kidkomb » 11. jun 2020, 10:51

computermus skrev:Den sendes vist hver dag på DR1 ,så mon ikke den ligger på deres hjemmeside.

Det gør den desværre ikke. Man kan se den når den kommer eller de par afsnit "omkring" det der bliver sendt. Ikke mere end det.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: "A place to call home" ("En ny begyndelse") hvor kan jeg se den med undertekster?

Indlægaf kidkomb » 12. jun 2020, 17:21

Slet ingen?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
KIM K
Indlæg: 1620
Tilmeldt: 17. sep 2017, 17:24
Kort karma: 59
Likede indlæg: 2676

Re: "A place to call home" ("En ny begyndelse") hvor kan jeg se den med undertekster?

Indlægaf KIM K » 12. nov 2020, 08:19

Du kan købe de seks sæsoner på DVD med danske undertekster.

https://www.dvdoo.dk/tv-serier/serie-en-ny-begyndelse
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: "A place to call home" ("En ny begyndelse") hvor kan jeg se den med undertekster?

Indlægaf kidkomb » 12. nov 2020, 09:01

KIM K skrev:Du kan købe de seks sæsoner på DVD med danske undertekster.

https://www.dvdoo.dk/tv-serier/serie-en-ny-begyndelse

Det kunne jeg også dengang.... Med mindst 6 ugers leveringstid. Jeg har forlængst set den i øvrigt, men tak.
Lånte en udenlandsk ip-ting og så den på svensk tv med svenske undertekster :banan:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Film og TV"