Robinson Ekspeditionen 2019

Brugeravatar
BrightEyes
Indlæg: 447
Tilmeldt: 8. sep 2015, 19:40
Kort karma: 4
Likede indlæg: 505

Re: Robinson Ekspeditionen 2019

Indlægaf BrightEyes » 19. nov 2019, 00:22

Jeg havde helt glemt at der var Robinson idag, det siger lidt om hvor engageret jeg har været i år. Nok fordi at deltagerfeltet har været lidt blah. Hvis Kenneth er hadepersonen i år så står det sløjt til :D Hvor er Gøtte-, Richard- og Yasser-typerne!?

Fint at Nis vinder, men han var faktisk den jeg heppede mindst på. Synes han har været alt for meget medløber. Så faktisk hellere Kenneth :)
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Robinson Ekspeditionen 2019

Indlægaf Pjeps » 20. okt 2020, 09:08

Nåh der nu ikke kunne laves en sæson 2020 pga C19, har de i stedet lavet nogle tilbagebliks programmer. Robinson planken ud - jeg har lige set de første programmer, det er lidt sjovt at se og høre de gamle deltagere, som man egentlig havde glemt alt om, og så alligevel ikke. Er der andre der ser med ?
2
:ninja:
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Robinson Ekspeditionen 2019

Indlægaf limitededition » 20. okt 2020, 09:24

Pjeps skrev:Nåh der nu ikke kunne laves en sæson 2020 pga C19, har de i stedet lavet nogle tilbagebliks programmer. Robinson planken ud - jeg har lige set de første programmer, det er lidt sjovt at se og høre de gamle deltagere, som man egentlig havde glemt alt om, og så alligevel ikke. Er der andre der ser med ?


Jeg gør - dog kunne jeg kun huske Malene, Mars og Duddie af dem der har været med indtil videre.
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Robinson Ekspeditionen 2019

Indlægaf Pjeps » 20. okt 2020, 09:56

limitededition skrev:
Pjeps skrev:Nåh der nu ikke kunne laves en sæson 2020 pga C19, har de i stedet lavet nogle tilbagebliks programmer. Robinson planken ud - jeg har lige set de første programmer, det er lidt sjovt at se og høre de gamle deltagere, som man egentlig havde glemt alt om, og så alligevel ikke. Er der andre der ser med ?


Jeg gør - dog kunne jeg kun huske Malene, Mars og Duddie af dem der har været med indtil videre.

Jeg kunne nu godt huske de andre, efter lidt granskning. I sær Lærke der kronisk smiler og havde en speciel stemme.

Men jeg tror ikke jeg har set alle sæsoner, der var nogle år jeg skippede efter et par programmer fordi det var for “plat” eller irriterende mennesker der var med. :D
0
:ninja:
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Robinson Ekspeditionen 2019

Indlægaf DenBruneMunk » 20. okt 2020, 10:07

Det var jeg ikke opmærksom på, nok fordi det ikke er flowtv :) så takker, nu har jeg set begge afsnit, de var ok, og fint gensyn med gamle klip.

Man husker det lidt, når man ser det igen, tror desværre det meste er røget ud efter nogle uger, lige så hurtigt det kom ind, selvom det var hot, så var det nok ikke hverdags emne for alle.
0
limitededition
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:56
Kort karma: 147
Likede indlæg: 1783

Re: Robinson Ekspeditionen 2019

Indlægaf limitededition » 20. okt 2020, 12:29

Pjeps skrev:
limitededition skrev:
Pjeps skrev:Nåh der nu ikke kunne laves en sæson 2020 pga C19, har de i stedet lavet nogle tilbagebliks programmer. Robinson planken ud - jeg har lige set de første programmer, det er lidt sjovt at se og høre de gamle deltagere, som man egentlig havde glemt alt om, og så alligevel ikke. Er der andre der ser med ?


Jeg gør - dog kunne jeg kun huske Malene, Mars og Duddie af dem der har været med indtil videre.

Jeg kunne nu godt huske de andre, efter lidt granskning. I sær Lærke der kronisk smiler og havde en speciel stemme.

Men jeg tror ikke jeg har set alle sæsoner, der var nogle år jeg skippede efter et par programmer fordi det var for “plat” eller irriterende mennesker der var med. :D


Jeg tror det er fordi jeg formentlig ikke har set de første sæsoner. Jeg var 7 da første sæson blev sendt, og tænker jeg har været lidt ældre da jeg begyndte at se det. :) Ved ikke hvilken af sæsonerne med Mars jeg så som den første, men måske det var været 2002. :gruble:
0

Tilbage til "Film og TV"