Leaving Neverland

ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27071

Re: Leaving Neverland

Indlægaf ajnaM » 2. apr 2019, 21:22

Altså, benægter folk, at han har sovet sammen med små børn? At han har holdt dem tæt på sig og haft forhold til dem på seriøst mistænkelig vis?

Jeg har svært ved at se, hvordan det i sig selv ikke gør, at bevisbyrden burde ligge på ham? Altså, det er ham, der er den voksne, og han har upassende samvær med små børn. Hvis det forekom i dag, ville man ikke mistænke børnene, men mistænke manden. Og med rette.
9
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Leaving Neverland

Indlægaf DenBruneMunk » 2. apr 2019, 21:27

ajnaM skrev:
DenBruneMunk skrev:
Ado skrev:
SAGA skrev:Der er aldrig nogen der finder ud af om det passer eller ej, og derfor synes jeg det er enormt underligt at de først træder frem med sådan en dokumentar efter MJ er død.
Burde de ikke have gjort det mens han levede så han kunne være blevet straffet, hvis det passede.

Det er jo nemt for personer, der ikke er blevet misbrugt, at tænke logisk. Men hvis de to mænd taler sandt, så synes jeg det er noget af en lussing at give dem ved at klandre dem for de først siger noget nu. Seksuelle overgreb efterlader voldsomme mentale mærker og i mange tilfælde en lang periode med fortrængning.

Nu er det vel heller ikke sådan. Der er jo ikke tale om nogen lang periode, de har været der og tabte i en retssag? Eller er det noget fortrængt der?

I 2005, forklarede Wade at der aldrig har været nogen overgreb på ham.
I 2009, fortsatte han med at holde fast i den forklaring ved MJ's død
I 2013, anklagede han så MJ's ejendoms ejere, for at MJ havde begået overgreb og tabte.

Det er da ikke fordi det er en dreng vi hører omtale det i 2005, nærmere en levende MJ som skal høre det.
Så dør MJ, og i 2013, begynder konspirationerne, penge og berømtheds faktoren så at spille ind, for MJ er ikke længere der og kan forsvare sig.

I 2018 prøver de så at gå offentlig med deres historie, den vakler igen nu i 2019, og hvorfor mon dog.

Penge og grådighed kan få folk til at gøre grimme ting, også lyve. Jeg tror desværre ikke på dem, og heldigvis er det retten som har set på deres anklager før og afvist dem, det må man forholde sig til, og ikke en historie som kun er lavet for at svine MJ til, og ingen på den modsatte side af historien er involveret.

De fortrængte grådigheden fordi de ikke kunne vinde, når MJ var i live, nu er der måske en chance. Den har de forsøgt at bearbejde i offentligheden først, hvis de nu mener det hjælper dem i endnu en retssag hvis det er hvad vi ser.


Du kan også se det som, at det, at han ikke er der mere, gør, at de her børn, han har manipuleret gennem årtier, ikke længere ser ham som en faktor, og derfor tør stå frem.

i 2005, var Wade ikke et barn? i 2009 da MJ var død, var Wade blevet endnu ældre, og i 2013 blevet grådighed og søger nu kun penge og berømmelse, så du har ret, jeg kan se hvordan han føler sig snydt for en masse penge nu, det har du ret i.
0
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27071

Re: Leaving Neverland

Indlægaf ajnaM » 2. apr 2019, 21:33

DenBruneMunk skrev:i 2005, var Wade ikke et barn? i 2009 da MJ var død, var Wade blevet endnu ældre, og i 2013 blevet grådighed og søger nu kun penge og berømmelse, så du har ret, jeg kan se hvordan han føler sig snydt for en masse penge nu, det har du ret i.


Et menneske, der gennem hele sit liv er blevet manipuleret, vil naturligvis ikke kunne ses som et troværdigt vidne. Jeg er faktisk overrasket over, at man uden videre godtog, at de andre drenge, Michael Jackson havde haft forhold til, blev brugt som vidner mod de drenge, der anklagede ham for pædofile overgreb.

Og altså, hvis han ville have penge, havde han vel bare deltaget i søgsmålet i 2005?
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Leaving Neverland

Indlægaf DenBruneMunk » 2. apr 2019, 21:54

ajnaM skrev:
DenBruneMunk skrev:i 2005, var Wade ikke et barn? i 2009 da MJ var død, var Wade blevet endnu ældre, og i 2013 blevet grådighed og søger nu kun penge og berømmelse, så du har ret, jeg kan se hvordan han føler sig snydt for en masse penge nu, det har du ret i.


Et menneske, der gennem hele sit liv er blevet manipuleret, vil naturligvis ikke kunne ses som et troværdigt vidne. Jeg er faktisk overrasket over, at man uden videre godtog, at de andre drenge, Michael Jackson havde haft forhold til, blev brugt som vidner mod de drenge, der anklagede ham for pædofile overgreb.

Og altså, hvis han ville have penge, havde han vel bare deltaget i søgsmålet i 2005?

Præcis, der var det jo nok nærmere den korrekte historie som blev fortalt, det kan ingen vide men kun formode.

Og ja, der er to sider af den sag men han er ikke guds bedste barn lige nu, Wade har været i uføre længe, og den historie gør ikke noget godt for hans troværdighed, det er stadig en død mand som anklages og ikke kan forsvare sig.
0
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Leaving Neverland

Indlægaf hotlips » 3. apr 2019, 03:28

ajnaM skrev:
DenBruneMunk skrev:i 2005, var Wade ikke et barn? i 2009 da MJ var død, var Wade blevet endnu ældre, og i 2013 blevet grådighed og søger nu kun penge og berømmelse, så du har ret, jeg kan se hvordan han føler sig snydt for en masse penge nu, det har du ret i.


Et menneske, der gennem hele sit liv er blevet manipuleret, vil naturligvis ikke kunne ses som et troværdigt vidne. Jeg er faktisk overrasket over, at man uden videre godtog, at de andre drenge, Michael Jackson havde haft forhold til, blev brugt som vidner mod de drenge, der anklagede ham for pædofile overgreb.

Og altså, hvis han ville have penge, havde han vel bare deltaget i søgsmålet i 2005?


Så de er troværdige hvis de anklager ham og må gerne vidne men hvis de siger han ikke har gjort noget så må man gå ud fra de er blevet manipuleret og så må de ikke vidne.
0
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27071

Re: Leaving Neverland

Indlægaf ajnaM » 3. apr 2019, 06:02

hotlips skrev:
ajnaM skrev:
DenBruneMunk skrev:i 2005, var Wade ikke et barn? i 2009 da MJ var død, var Wade blevet endnu ældre, og i 2013 blevet grådighed og søger nu kun penge og berømmelse, så du har ret, jeg kan se hvordan han føler sig snydt for en masse penge nu, det har du ret i.


Et menneske, der gennem hele sit liv er blevet manipuleret, vil naturligvis ikke kunne ses som et troværdigt vidne. Jeg er faktisk overrasket over, at man uden videre godtog, at de andre drenge, Michael Jackson havde haft forhold til, blev brugt som vidner mod de drenge, der anklagede ham for pædofile overgreb.

Og altså, hvis han ville have penge, havde han vel bare deltaget i søgsmålet i 2005?


Så de er troværdige hvis de anklager ham og må gerne vidne men hvis de siger han ikke har gjort noget så må man gå ud fra de er blevet manipuleret og så må de ikke vidne.


Jeg mener, deres historie er helt troværdig. Og synes egentlig, det giver god mening, at de først har formået at stå frem, efter han er død.

Og så mener jeg i øvrigt ikke, at troværdighed hos vidner er en enten/eller-ting. Det er et spørgsmål om, at man er nødt til at overveje, hvad deres interesser og 'prædispositioner' er, inden man bruger dem. Og i forbindelse med retsagerne burde man have overvejet mere kraftigt, om det var de rette kilder. Jeg synes, at tanken om, at man har brugt drenge, der er blevet udsat for grooming og overgreb, til at vidne imod drenge, der er blevet udsat for grooming og overgreb, er decideret ubehagelig.
4
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Leaving Neverland

Indlægaf DenBruneMunk » 3. apr 2019, 06:14

ajnaM skrev:Altså, benægter folk, at han har sovet sammen med små børn? At han har holdt dem tæt på sig og haft forhold til dem på seriøst mistænkelig vis?

Tænk at man kan flette alt det sammen i en sætning. Tænk hvis det var dig selv og andres børn her var talt om. Det ville du da nok flippe vildt over.

Jeg tvivler på nogen har nægtet at han har sovet i en seng med børn, det er der mange voksne gennem tiden som har gjort. Og så fortsætter du med at smøre på, så skal man være meget opmærksom på din smarte indskudte sammenlægning der, for kan folk nægte A men ikke B? Selvfølgelig, det er bare ikke du vil have have frem der.
1
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27071

Re: Leaving Neverland

Indlægaf ajnaM » 3. apr 2019, 06:31

DenBruneMunk skrev:
ajnaM skrev:Altså, benægter folk, at han har sovet sammen med små børn? At han har holdt dem tæt på sig og haft forhold til dem på seriøst mistænkelig vis?

Tænk at man kan flette alt det sammen i en sætning. Tænk hvis det var dig selv og andres børn her var talt om. Det ville du da nok flippe vildt over.

Jeg tvivler på nogen har nægtet at han har sovet i en seng med børn, det er der mange voksne gennem tiden som har gjort. Og så fortsætter du med at smøre på, så skal man være meget opmærksom på din smarte indskudte sammenlægning der, for kan folk nægte A men ikke B? Selvfølgelig, det er bare ikke du vil have have frem der.


De ting er jo flettet sammen. Han sov ikke bare sammen med dem. Han holdt dem tæt på sig og blev 'venner' med dem. Havde dem med på turné og havde dem boende sammen med sig på sine hotelværelser. Eller nægter du det?

Jeg ville personligt ALDRIG lade min 6-årige dreng sove alene i en seng med en fremmed voksen mand. Jeg ville heller aldrig lade min dreng sove sammen med (eller få nogen anden relation til) en mand, der gav udtryk for at ville sove sammen med små drenge. Det er jo helt skævt. Og jeg forstår ikke behovet for at forsvare ham.
7
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Leaving Neverland

Indlægaf DenBruneMunk » 3. apr 2019, 07:17

ajnaM skrev:
DenBruneMunk skrev:
ajnaM skrev:Altså, benægter folk, at han har sovet sammen med små børn? At han har holdt dem tæt på sig og haft forhold til dem på seriøst mistænkelig vis?

Tænk at man kan flette alt det sammen i en sætning. Tænk hvis det var dig selv og andres børn her var talt om. Det ville du da nok flippe vildt over.

Jeg tvivler på nogen har nægtet at han har sovet i en seng med børn, det er der mange voksne gennem tiden som har gjort. Og så fortsætter du med at smøre på, så skal man være meget opmærksom på din smarte indskudte sammenlægning der, for kan folk nægte A men ikke B? Selvfølgelig, det er bare ikke du vil have have frem der.


De ting er jo flettet sammen. Han sov ikke bare sammen med dem. Han holdt dem tæt på sig og blev 'venner' med dem. Havde dem med på turné og havde dem boende sammen med sig på sine hotelværelser. Eller nægter du det?

Jeg ville personligt ALDRIG lade min 6-årige dreng sove alene i en seng med en fremmed voksen mand. Jeg ville heller aldrig lade min dreng sove sammen med (eller få nogen anden relation til) en mand, der gav udtryk for at ville sove sammen med små drenge. Det er jo helt skævt. Og jeg forstår ikke behovet for at forsvare ham.

Vi er HELT enige i at historien lyder for mærkelig til at være sand, at forældre har sovet i et rum ved siden af, og de har overladt drengene til MJ i hans soveværelse. Det er en meget mærkelig historie.

Jeg betragter ikke de to personer som beviser, udover en god historie som er begyndt at falde fra hinanden, og det gavner dem ikke.

Havde de så skrækkelige minder om den opvækst, så ville billederne nok ikke begynde at blandes med fiktion/illusioner om steder og personer som ikke var der.
0
ajnaM
Indlæg: 9930
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1052
Likede indlæg: 27071

Re: Leaving Neverland

Indlægaf ajnaM » 3. apr 2019, 07:31

DenBruneMunk skrev:Vi er HELT enige i at historien lyder for mærkelig til at være sand, at forældre har sovet i et rum ved siden af, og de har overladt drengene til MJ i hans soveværelse. Det er en meget mærkelig historie.

Jeg betragter ikke de to personer som beviser, udover en god historie som er begyndt at falde fra hinanden, og det gavner dem ikke.

Havde de så skrækkelige minder om den opvækst, så ville billederne nok ikke begynde at blandes med fiktion/illusioner om steder og personer som ikke var der.


Men så nægter du vel også, at han har sovet sammen med drengene, haft dem med alene på turné osv.?

Jeg ser mange, der anerkender, at han har haft de her tætte relationer med børnene - sovet alene med dem, haft dem med på tour, givet dem store gaver. Men som hårdt benægter, at der er sket noget seksuelt. Og det er der, kæden hopper lidt af for mig. At man mener, bevisbyrden bør ligge på børnene i den sammenhæng og ikke den voksne mand, der i mine øjne opfører sig 100% mistænkeligt.




Og i øvrigt er det i mine øjne helt logisk, at man blander minder sammen, der a) skete, da man var et lille barnm, b) fandt sted over en meget lang periode og c) var seksuelle overgreb. Børn tænker ikke rationelt, når de er 5-10 år. De kan heller ikke huske alting fotografisk. De fortrænger hurtigt. Og de er nemme at manipulere. Det skal man tage med, når man hører deres beretninger. Det betyder ikke, at det, de har oplevet, ikke er sket.
7
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Leaving Neverland

Indlægaf DenBruneMunk » 3. apr 2019, 07:46

ajnaM skrev:Og i øvrigt er det i mine øjne helt logisk, at man blander minder sammen

Glem ikke minder for børn er lige så meget fantasi og virkelighed, så skulle man tro alle børns minder, så levede vi i Disney land :)

Nok om det, emnet er og bliver konspirationer, også selvom der er nogle som laver en fortælling om det på tv, pænt instrueret så man ikke kan gøre andet end tro dem, når resten af fakta udelades, det er da helt iorden. Som de grinede når folk spurgte dem til premieren, så griner vi også lidt af dem nu.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Leaving Neverland

Indlægaf DenBruneMunk » 3. apr 2019, 08:20

Maanii skrev:
DenBruneMunk skrev:Vi er HELT enige i at historien lyder for mærkelig til at være sand, at forældre har sovet i et rum ved siden af, og de har overladt drengene til MJ i hans soveværelse. Det er en meget mærkelig historie.


MJ har selv i interviews fortalt at han sov sammen med børn, så den del er der ingen tvivl om.

Det skrev jeg egentlig også tidligere, det er hvad man tilføjer til den del af forklaringen som gør "sov" til noget helt andet.
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Leaving Neverland

Indlægaf Kattefjæs » 3. apr 2019, 09:47

DenBruneMunk skrev:
Havde de så skrækkelige minder om den opvækst, så ville billederne nok ikke begynde at blandes med fiktion/illusioner om steder og personer som ikke var der.



Lige praecis saadan en udtalelse vidner om en fuldstaendig himmelraabende naivitet og uvidenhed om langtids-eftervirkningerne af seksuelt misbrug af boern. Har du overhovedet sat dig ind i emnet? Eller holder du serioest mennesker, som muligvis er dybt traumatiserede og derfor i dag har enormt store problemer med deres psykiske helbred, ansvarlige for at leve op til DIN helt egen hjemmestrikkede version af hvad der er 'normalt' og 'logisk'?

Er du slet ikke i stand til at anerkende at de psykiske eftervirkninger af misbrug i barndommen er saa gennemgribende, vidtraekkende og altoedelaeggende at det faktisk slet ikke er noget vi rigtig forstaar os paa at behandle i dag? Og at vi stadig ikke har det fulde overblik over hvad man kan kalde 'normalt' i den sammenhaeng?

Hvis du havde kigget lidt paa historiske sager i samme boldgade saa ville du vide at, ud fra den viden vi har tilgaengelig, saa er der faktisk ikke rigtig noget her som er saerlig overraskende. Slet ikke huller i hukommelse eller sammenblanding af minder og ikke helt sammenhaengende tidslinjer. Faktisk er det fuldstaendig forventeligt.

Hvis det hele var en sirligt sammensat loegnehistorie, havde man saa ikke vaeret lidt mere forsigtige med at tjekke facts og faa historierne til at passe ind i en tidslinje som folk jo netop vil vaere i stand til at gaa tilbage og kigge paa? Nu er det ikke ligefrem fordi jeg har planer om at begynde at fortaelle den slags historier, men jeg kan da ondelyneme love dig for at jeg, hvis jeg stod for at skulle gennem rettens skruetvinge med de her historier, og jeg udmaerket godt vidste at odds var imod mig, saa havde jeg vaeret afsindigt forsigtig med ikke at konstruere en historie som paa nogen maade kunne pilles fra hinanden. Hvem fuck konstruerer en historie med aabenlyse huller!? Naar de har baade deres karriere, ry og en retssag paa spil? Det er til gengaeld helt ulogisk.

Der var for mange aar siden en retssag hvor et af vidnerne (ofrene) mod den paastaaede gerningsmand stadig var et barn. De andre vidner var store boern eller nu unge voksne. Paastanden var at gerningsmanden havde opereret over en aarraekke og derfor havde adskillige ofre. Det var foer man rigtig havde erfaring med at afhoere boern - foer de helt store sager om seksuelt misbrug af boern begynde at dukke op til overfladen, og derfor ogsaa foer man forstod sig helt paa hvordan hukommelse, logik og den slags fungerede hos misbrugte boern. Ogsaa den sag var paastand mod paastand - der havde ikke vaeret nogen andre vidner end ofrene selv, og der var ingen fysiske beviser fordi misbruget var historisk, saa hele sagen afhang af at vidnerne - boernene - kunne overbevise retten om mandens skyld.

Den paastaaede gerningsmand blev frifundet fordi retten fandt at det ene vidne - det lille barn - var utrovaerdigt. Eftersom hele sagen mod manden afhang af vidneberetninger, stod og faldt det hele paa at deres fortaellinger var sammenhaengende og gav mening, ogsaa ifht. kronologien.

Barnet blev hoert i retssalen foran en dommer - med gerningsmanden til stede - praecis ligesom de stoerre boern og voksne vidner. Det er ikke noget man goer mere i dag, for nu ved man godt at det ikke er okay og at det ikke er fair overfor barnet. Det springende punkt ved dette barns fortaelling - det, som afgjorte sagen - var at barnet insisterede paa at en episode sammen med manden havde fundet sted paa et hotelvaerelse i et andet land og at der havde vaeret en telefonpael paa sengebordet i rummet. Det er i sagens natur fysisk umuligt og man mente ikke at barnets historie var trovaerdig laengere. Sammenholdt med de oevrige vidnefortaellinger, som selvfoelgelig ogsaa i nogen grad bar praeg af at boernene var dybt traumatiserede og ikke havde en fuldkommen lineaer forstaaelse af sagen, mente man ikke laengere at man kunne foere sagen. Hvis alt det her virkelig var sket, saa burde boernene vel ogsaa kunne redegoere for det paa en maade som gav mening for de voksne, ikke? Man valgte man at saette gerningsmanden fri.

Og telefonpaelen? Det viste sig at vaere en model af Eiffeltaarnet.

Saa en serie-paedofil med 15+ ofre i bagagen gik paa gaden faa dage senere fordi et traumatiseret barn, som blev grillet og pillet fra hinanden af en advokat i de voksnes retssal, ikke vidste hvad Eiffeltaarnet var.

HELDIGVIS er vi kommet noget videre med den slags sager i dag. Man afhoerer boern i lukkede rum paa video nu, saa de ikke behoever sidde foran deres misbruger i en retssag og fortaelle i detaljer hvad som blev gjort mod dem. Man tillader ikke den tiltaltes forsvarer at udfritte dem paa samme maade som man goer med voksne. Det er fremskridt, men vi er stadig langt fra i maal hvad angaar at tale misbrugte boerns sag. Det ses tydeligt paa den enorme ignorance i den brede befolkning naar saadan nogle sager dukker op.

Igen, jeg ved ikke om MJ er skyldig eller ej og jeg mener ikke at det er mit job at doemme i saadan en sag heller. Men jeg kunne aldrig droemme om kategorisk at afvise saadan nogle anklager af de aarsager som du har bragt frem i traaden her. Vi ved nok om de her sager, og om ofrene for denne type misbrug, til ikke bare at kunne feje dem bort laengere - hvis vi altsaa ellers gider saette os bare minimalt ind i tingene.
14
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Leaving Neverland

Indlægaf Kattefjæs » 3. apr 2019, 09:52

I oevrigt forstaar jeg ikke hvorfor det stadig bringes op at de tidligere sager mod MJ blev afvist. Det gjorde de jo pga. foraeldelsesfristen? Det har ikke noget at goere med om retten tror at der ER en sag eller ej. Foraeldelsesfristen skal respekteres, selv hvis man har en (god) sag.
3
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Leaving Neverland

Indlægaf DenBruneMunk » 3. apr 2019, 10:29

Kattefjæs skrev:
DenBruneMunk skrev:
Havde de så skrækkelige minder om den opvækst, så ville billederne nok ikke begynde at blandes med fiktion/illusioner om steder og personer som ikke var der.



Lige praecis saadan en udtalelse vidner om en fuldstaendig himmelraabende naivitet og uvidenhed om langtids-eftervirkningerne af seksuelt misbrug af boern. Har du overhovedet sat dig ind i emnet? Eller holder du serioest mennesker, som muligvis er dybt traumatiserede og derfor i dag har enormt store problemer med deres psykiske helbred, ansvarlige for at leve op til DIN helt egen hjemmestrikkede version af hvad der er 'normalt' og 'logisk'?

Og dit udsagn vidner om noget uforstående uvidenhed om andre mennesker, og dertil at du taler nedladende om holdninger og synes du er den eneste ene, og så skal vi SLET IKKE komme ind på viden og erfaring på det område, tak!
0

Tilbage til "Film og TV"