90 Day Fiancé og spin-offs

Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Misantropen » 24. feb 2019, 21:56

Jeg elsker den serie og alle de spin-off serier det er blevet til. Jeg har ikke styr på hvor mange der er, jeg synes der er kommet en ny til for hver sæson af den oprindelige, men jeg sluger dem råt :D

Hvad synes I om serien?

Jeg har så meget på hjerte om programmet :lol:
1
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Urtekussen » 25. feb 2019, 01:58

Jeg er på barsel og har set en tre-fire sæsoner nu :-D

Jeg synes det er spændende, men irriteres af og til af det amerikanske serieformat, hvor man kommer i tvivl om, hvor meget der er scriptet på forhånd.

Jeg synes især det er interessant, hvordan alle der USA som landet af mælk og honning, men ikke selv er villige til at immigrere.
1
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Misantropen » 25. feb 2019, 12:12

Urtekussen skrev:Jeg er på barsel og har set en tre-fire sæsoner nu :-D

Jeg synes det er spændende, men irriteres af og til af det amerikanske serieformat, hvor man kommer i tvivl om, hvor meget der er scriptet på forhånd.

Jeg synes især det er interessant, hvordan alle der USA som landet af mælk og honning, men ikke selv er villige til at immigrere.

:klap:

Der er i hvert fald mange reaktioner der er opsatte og langtrukne, men parrene og deres situation er vist reel nok. Der er personer og par der har snydt og løjet overfor produktionen, fx om deres detaljer ved deres møde eller parforholdsstatus.

Jeg synes også det er interessant at se de forskellige par. Der er nogle enkeltpersoner jeg ikke kan klare(Jesse, Evelyn og Jorge :tie:) Der er andre personer og par jeg har det anstrengt med, men de er i forvejen håbløse og naive i så det er dømt til at gå galt på forhånd.

Danielle og Nicole giver mig så ømme tæer fordi de er så naive og har så store skyklapper på at de glemmer alt andet omkring dem.

Det undrer mig hvorfor der er så mange der ikke interesserer sig for deres partners hjemland og kultur :forvirret: Det er virkelig mærkeligt og respektløst. Jeg tænker især på Angela og Nicole.

Men jeg elsker Chantels familie :lol: Totalt mafia. Hendes far er så hyggelig. Jeg kan også lide hendes bror. Men hvor må det dog være hårdt at have en mand der hader ens familie, og en svigerfamilie der hader en selv og ens familie. Jeg kunne ikke.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. feb 2019, 15:50

Chantals familie er i mine øjne virkelig sære, jeg kan ikke rigtigt beslutte mig for om jeg mest elsker dem eller afskyer dem :-D
De er jo alt for indblandet i børnenes liv, i hvert fald mht Chantals parforhold, og deres irriterende søn lyder nærmest som en baby når han kalder dem "Mommy and Daddy".
Og hvad sker der lige for at to af børnene er totalt bønnestager og så er der en 3. datter som er svært overvægtig.
Jeg er vist ikke helt up to date med sæsonerne, det sidste jeg så handlede om den store middagsslåskamp imellem Pedro og "The Family Chantal" og så mener jeg at hun ender med nærmest at beholde ham selvom ingen da kan se SÅ teatralsk lidende ud som hun kan.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Misantropen » 25. feb 2019, 17:04

Ang. Chantel og Pedro.
Det er også et had/kærlighedsforhold jeg har til dem :lol: Situationerne med dem er så bizarre og dramatiske. Jeg forstår godt Pedro er træt af det pjat.

Hele situationen er så mærkelig. Måden familierne behandler hinanden på, på kryds og tværs, og alle rygterne om at Pedros søster i virkeligheden er hans kone :stoned: Jeg ville aldrig tillade at min familie behandlede min mand dårligt og omvendt.

Det er det samme med Paola, hendes bedste ven og Russ. Det må være forfærdeligt.
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 25. feb 2019, 17:34

Jeg så spin-off'en om Danielle og Mohammed.
Kunne ikke stoppe da først jeg var startet, men hold nu op hvor syntes jeg at de begge to var så barnlige, latterlige og trælse. Hun var så oven i også utrolig naiv.

Men min indre gossip/drama-dude elskede hvert minut.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. feb 2019, 11:34

Misantropen skrev:
Det er det samme med Paola, hendes bedste ven og Russ. Det må være forfærdeligt.


Åh ja, alt det drama imellem Paola og Russ... hvis ikke det er det ene, så er det noget andet. Her får jeg også sådan en "vibe" af at det er fabrikeret drama af og til.
Fx var der en episode hvor de var i hendes hjemland, angiveligt for at tage afsked med Paolas døende bedstemor (?). Men hun var da ikke ret meget sammen med den døende dame, i stedet mødte hun TILFÆLDIGVIS en flok mænd på motorcykler og det var så nogen hun kendte og så skulle hun da ud og køre tur med dem og ooops så glemte hun lige at fortælle Russ at det var hendes ekskæreste :stoned:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Misantropen » 26. feb 2019, 12:42

Dirtylittledevil skrev:
Misantropen skrev:
Det er det samme med Paola, hendes bedste ven og Russ. Det må være forfærdeligt.


Åh ja, alt det drama imellem Paola og Russ... hvis ikke det er det ene, så er det noget andet. Her får jeg også sådan en "vibe" af at det er fabrikeret drama af og til.
Fx var der en episode hvor de var i hendes hjemland, angiveligt for at tage afsked med Paolas døende bedstemor (?). Men hun var da ikke ret meget sammen med den døende dame, i stedet mødte hun TILFÆLDIGVIS en flok mænd på motorcykler og det var så nogen hun kendte og så skulle hun da ud og køre tur med dem og ooops så glemte hun lige at fortælle Russ at det var hendes ekskæreste :stoned:

Ja, det var noget af et tilfælde med den flok motorcyklister :D

Jeg forstår godt hun ikke fortalte det var hendes eks. Så vidt jeg husker løj hun ikke, men nævnte det bare ikke? Han er så jaloux og besidderisk og det var jo et ret uskyldigt møde.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Misantropen » 26. feb 2019, 13:50

Noget jeg har bemærket ved den her type serie, som giver mig myrekryb, er at mange af dem der søger en kæreste forklarer deres sære og afvigende opførsel med at de bare er håbløse romantikere(og så det der sølle ansigtsudtryk hvor man skal få ondt af hvor synd det er for dem at de ikke kan finde en kæreste)

"Jeg havde lejet et hotelværelse og arrangeret at vi skulle hygge os der alene, uden at blive forstyrret, nu det var første gang vi skulle mødes. Jeg havde ellers gjort så meget for at pynte op og brugt alle mine penge på mad og vin, men hun syntes vi skulle sove hver for sig. Jeg ved ikke hvad det betyder. Måske er hun ikke lige så interesseret i mig som jeg er i hende.. Jeg prøvede bare at gøre hende glad, men jeg er nok bare en for håbløs romantiker for hende".

Billede


:puke: :puke: :puke:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. feb 2019, 16:25

Misantropen skrev:

Jeg forstår godt hun ikke fortalte det var hendes eks. Så vidt jeg husker løj hun ikke, men nævnte det bare ikke? Han er så jaloux og besidderisk og det var jo et ret uskyldigt møde.


Ja det var bare en slags meget bekvem forglemmelse, ligesom når hun ikke kunne huske det mest pikante undertøj hun havde haft på som model osv :lol: det var også derfor jeg fik den vibe af at det var... måske ikke decideret manuskript, men en form for aftalt spil imellem dem. At nu ville de piske denne konflikt op. For der var jo for fanden kameraer på så det var da begrænset hvor længe det kunne forties alligevel.

Jeg så forresten lige at de har fået en søn omkring nytår - og Paolas instagram har udviklet sig til sådan en "Breastpumping Hot Mama" stil :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Misantropen » 26. feb 2019, 17:58

Dirtylittledevil skrev:
Misantropen skrev:

Jeg forstår godt hun ikke fortalte det var hendes eks. Så vidt jeg husker løj hun ikke, men nævnte det bare ikke? Han er så jaloux og besidderisk og det var jo et ret uskyldigt møde.


Ja det var bare en slags meget bekvem forglemmelse, ligesom når hun ikke kunne huske det mest pikante undertøj hun havde haft på som model osv :lol: det var også derfor jeg fik den vibe af at det var... måske ikke decideret manuskript, men en form for aftalt spil imellem dem. At nu ville de piske denne konflikt op. For der var jo for fanden kameraer på så det var da begrænset hvor længe det kunne forties alligevel.

Jeg så forresten lige at de har fået en søn omkring nytår - og Paolas instagram har udviklet sig til sådan en "Breastpumping Hot Mama" stil :lol:

Det ved jeg ikke hvad er :lol: Men de har lagt en video op på Youtube med en eller anden graviditetsdans.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Misantropen » 26. feb 2019, 18:03

Der er ingen tvivl om hvem af dem der har latinamerikanske rødder :lol:

0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16954
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1075
Likede indlæg: 21074

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Misantropen » 26. feb 2019, 18:17

Dmitra skrev:Jeg har det vildeste had/kærlighedsforhold til Anfisa. Hun er ofte så meget for meget, men der alligevel bare et eller andet ved hende der fanger på en eller anden måde.

I lang tid syntes jeg bare hun var en strigle, og det er hun nok også på en del punkter, men hendes reaktion da Jorge for åben skærm beskyldte hende for at være luder og endnu mere da hun fortalte om det senere, ændredes mit syn på hende.

Jeg kan også godt lide hende, på en måde.

Hun har hele tiden været meget reel og har aldrig lagt skjul på at hun vil have en mand med mange penge så hun kan få ting. Det kan man mene om hvad man vil, men hun er ikke en stille mus der lader sig behandle som en dørmåtte.

At hun har slået Jorge er på ingen måde okay! Men hold kæft hvor er han også irriterende og øretæveindbydende! Det forsvarer ikke volden, jeg kan bare relatere til hendes frustrationer over at han lyver så meget og ikke er til at stole på. Det er jo nogle virkelig mærkelige ting han lyver om :stoned: Fx at han ikke havde set en skilsmisseadvokat imens de var fra hinanden, da produceren spurgte om det som en del af et spørgsmål. Mødet med advokaten blev filmet, men han sagde godt nok noget med at han havde glemt det :stoned:(eller var det noget andet til Tell All?)
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Urtekussen » 27. feb 2019, 08:38

Hende Nicole, som er i Marokko, hun er så utroligt irriterende. Vil ikke smage på maden, direkte uhøflig.
Jeg forstår efterhånden godt han ikke altid taler pænt til hende og siger hun burde spise sundere.
Hun skulle have nogle smæk.
Med en grøntsag.
3
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: 90 Day Fiancé og spin-offs

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. feb 2019, 12:43

Urtekussen skrev:Hende Nicole, som er i Marokko, hun er så utroligt irriterende. Vil ikke smage på maden, direkte uhøflig.
Jeg forstår efterhånden godt han ikke altid taler pænt til hende og siger hun burde spise sundere.
Hun skulle have nogle smæk.
Med en grøntsag.



Ja hun er SÅ umoden, barnlig opførsel og bare træls. Og hele tiden efter sin egen mor for at hun behandler hende som et barn. Wonder why :lol:
Der er en del ligheder imellem hende og Azan, og så Danielle og Mohammed. Danielle er GODTnok også skrækkeligt umoden.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Film og TV"