Ex on the Beach

Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Tilly » 9. jul 2019, 17:04

Stitch skrev:
Honningprut skrev:
Stitch skrev:https://www.dr.dk/nyheder/indland/kendt-bloggers-selvmordsbrev-laa-naesten-doegn-paa-instagram-komplet-mangel-paa

Selvmordsbrev? Håber virkelig hun snart får ordentlig hjælp for det pigebarn er s langt ude i håb om at gå lidt opmærksomhed.


Med diagnoser som Borderline og PTDS, så mener jeg ikke at det er "opmærksomhed" Fie søger. Jeg tror rent faktisk bare at hun har det afhelveds til. Som det fremgår af artiklen forsøgte hun selvmord, men er udenfor livsfare. Jeg synes det er frygteligt at man ikke har fjernet hende fra de sociale medier til gengæld, da alle kan følge med i hendes nedtur.

Jeg har så MEGA ondt af hende. Og hvor må det være så fucking hårdt at have hele Danmark til at kigge med.


Jeg vidste ikke at hun har diverse diagnoser. Hun virker bare enormt selvcentreret og opmærksomhedskrævende og elsker drama.

Uanset hvad så bør hun søge hjælp.

Bl.a. af den grund overraskede det ikke mig da hun fortalte at hun havde fået en borderline diagnose. Jeg kan huske at jeg allerede for 2-3 år siden sagde til en veninde at jeg troede at hun havde en personlighedsforstyrrelse, og her tænkte jeg netop på borderline.

En af de ting der gør mig virkelig ondt på hendes vegne er at hendes forældre nærmest virker til at have opfordret/støttet hende i mange af hendes tvivlsomme valg, fremfor for at prøve at støtte hende til at tage nogle bedre valg i livet. Jeg ved godt hun er voksen, men det går jo helt tilbage til dengang hun kom frem, og der var hun ikke ret gammel.

Jeg håber hendes forældre har fået en øjenåbner, og at de måske også får noget støtte til hvordan de bedre kan støtte Fie. Når man har en psykisk lidelse er det bare så vigtigt at have et godt netværk også.
4
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 9. jul 2019, 17:36

Tilly skrev:Bl.a. af den grund overraskede det ikke mig da hun fortalte at hun havde fået en borderline diagnose. Jeg kan huske at jeg allerede for 2-3 år siden sagde til en veninde at jeg troede at hun havde en personlighedsforstyrrelse, og her tænkte jeg netop på borderline.

En af de ting der gør mig virkelig ondt på hendes vegne er at hendes forældre nærmest virker til at have opfordret/støttet hende i mange af hendes tvivlsomme valg, fremfor for at prøve at støtte hende til at tage nogle bedre valg i livet. Jeg ved godt hun er voksen, men det går jo helt tilbage til dengang hun kom frem, og der var hun ikke ret gammel.

Jeg håber hendes forældre har fået en øjenåbner, og at de måske også får noget støtte til hvordan de bedre kan støtte Fie. Når man har en psykisk lidelse er det bare så vigtigt at have et godt netværk også.

Hendes forældre var med i det her program på DR https://www.dr.dk/tv/se/abdel-mellem-fj ... -fjender-5

Så vidt jeg husker er det første gang de står frem offentligt(bortset fra interviews pga. mobning for 8-10 år siden måske) men de fortæller i hvert fald om hvorfor de ikke har været så anonyme i Fies liv på de sociale medier. Noget af det giver god mening.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Stitch » 9. jul 2019, 18:33

Jeg har vist ikke fulgt nok med, så vidste ikke lige med diagnoser og diverse. Har længe haft så ondt af hende at jeg med vilje har undgået at følge hende og at læse nyheder med hende. Hun er ret ung og virker ret fortabt.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 1. sep 2019, 22:31

Så er vi i gang igen :lol:

Jeg er ved at se første afsnit. Sikke nogle bøver der mestrer det danske sprog virkelig dårligt. Det er ligesom de første sæsoner af Paradise Hotel. Jeg bliver næsten helt nostalgisk :lol:
0
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Tilly » 15. sep 2019, 08:09

Er lige ved at se afsnit 4... Hvad er det lige pigerne finder så attraktivt ved Mark? Jeg forstår det ikke...
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 15. sep 2019, 08:31

Tilly skrev:Er lige ved at se afsnit 4... Hvad er det lige pigerne finder så attraktivt ved Mark? Jeg forstår det ikke...

Det er ligesom med Morten fra de to første sæsoner.

Han så også sig selv som en fandens karl pga. pigernes interesse for et knald med ham. Jeg tror nu ikke det var meget andet end at han var villig og tilgængelig. Det er lidt det samme med Mark. Han er klar på kys og sex, og det er jo belejligt hvis man selv er liderlig og der ikke er andet i det fra begges side.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Tilly » 15. sep 2019, 12:47

Misantropen skrev:
Tilly skrev:Er lige ved at se afsnit 4... Hvad er det lige pigerne finder så attraktivt ved Mark? Jeg forstår det ikke...

Det er ligesom med Morten fra de to første sæsoner.

Han så også sig selv som en fandens karl pga. pigernes interesse for et knald med ham. Jeg tror nu ikke det var meget andet end at han var villig og tilgængelig. Det er lidt det samme med Mark. Han er klar på kys og sex, og det er jo belejligt hvis man selv er liderlig og der ikke er andet i det fra begges side.

Du har nok ret. Jeg er nok bare for gammel til at forstå at de finder den slags typer tiltalende :lol:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 15. sep 2019, 13:01

Tilly skrev:
Misantropen skrev:
Tilly skrev:Er lige ved at se afsnit 4... Hvad er det lige pigerne finder så attraktivt ved Mark? Jeg forstår det ikke...

Det er ligesom med Morten fra de to første sæsoner.

Han så også sig selv som en fandens karl pga. pigernes interesse for et knald med ham. Jeg tror nu ikke det var meget andet end at han var villig og tilgængelig. Det er lidt det samme med Mark. Han er klar på kys og sex, og det er jo belejligt hvis man selv er liderlig og der ikke er andet i det fra begges side.

Du har nok ret. Jeg er nok bare for gammel til at forstå at de finder den slags typer tiltalende :lol:

De er heller ikke noget for mig..

Til gengæld synes jeg at Kristian bliver sødere og sødere :blush2:
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Ex on the Beach

Indlægaf Misantropen » 17. sep 2019, 15:41

Frederik giver mig Nick Carter vibes med sin afblegede chav frisure :D
1

Tilbage til "Film og TV"