Deler du streamingtjenester med andre?

Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Deler du streamingtjenester med andre?

Indlægaf kidkomb » 21. aug 2018, 22:35

Ja, vi låner kærestens bedste vens Yousee. Det har vi været super glade for, primært fordi vi har opdaget at vi aldrig skal have Yousee!
Mage til gøjemøg skal man virkelig lede længe efter.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Deler du streamingtjenester med andre?

Indlægaf hotlips » 22. aug 2018, 04:21

Nej, det er slet ikke faldet mig ind, jeg ved faktisk ikke om vi kunne bruge dem vi har i sommerhuset men jeg regner med at det ikke er meningen man deler det med alle mulige andre.

Iøvrigt har jeg altid rigeligt bøvl med elektroniske dimser der laver fejl ingen nogensinde har hørt om så jeg ville nok også bare få en masse problemer med vores eget og det gider jeg ikke.

Jeg tror også det er 75 kroner eller deromkring vi giver for vores Netflix, og selvom jeg er en fattigrøv så er det sq for lidt til at jeg gider rende og bryde regler for at spare dem.
0
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52562

Re: Deler du streamingtjenester med andre?

Indlægaf fisken80 » 22. aug 2018, 04:37

Moxy-lady skrev:Ja dem allesammen :lol:

Jeg har tv2 play, bookmate, hbo, cmore, musiktjeneste og sikkert også andre, via mit mobilabonnement. Dem deler jeg/vi med min bror og min mor.

Min bror har Netflix som han deler med os (har købt os til flere adgange) han har sin egen viaplay.

Min mor har viaplay og mofibo som hun deler med mig.

Det går altsammen op i sidste ende.


Jeg forstår ikke hvordan I kan dele Mofibo, for mig bekendt kan man kun være logget på en enhed ad gangen.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Deler du streamingtjenester med andre?

Indlægaf hotlips » 22. aug 2018, 06:36

Jeg har ikke ret meget forstand på den slags men jeg ville egentlig forvente at det var ret nemt for dem at se hvis det på jævnlig basis bliver brugt på de samme forskellige steder og der er vel grænser for hvor dumme de er.

Jeg ville aldrig synes jeg kunne ringe og brokke mig over ret meget og da slet ikke bede om hjælp der egentlig kræver lidt goodwill, så jeg tror nu ikke jeg ville synes det kunne betale sig i længden.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16235
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30212

Re: Deler du streamingtjenester med andre?

Indlægaf TinaW » 22. aug 2018, 07:36

Vi har kun viaplay, det er med i vores viasat abonnement. Manden bruger det, jeg har vist ikke været logget på.
Men vi skal have min søn på. Vi er jo alle medlem af samme husstand, så vi deler ikke.
Låner/deler heller ikke andre tjenester. Jeg er som daine en dinosaur på det område og ser kun almindeligt tv....
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8941
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25615

Re: Deler du streamingtjenester med andre?

Indlægaf Madam Pomfrey » 22. aug 2018, 07:50

JA...

Delebørn, delehund, dele-netflix... :D
Og min søn har fået mosters kode til HBO
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Deler du streamingtjenester med andre?

Indlægaf Tilly » 22. aug 2018, 07:54

fisken80 skrev:
Moxy-lady skrev:Ja dem allesammen :lol:

Jeg har tv2 play, bookmate, hbo, cmore, musiktjeneste og sikkert også andre, via mit mobilabonnement. Dem deler jeg/vi med min bror og min mor.

Min bror har Netflix som han deler med os (har købt os til flere adgange) han har sin egen viaplay.

Min mor har viaplay og mofibo som hun deler med mig.

Det går altsammen op i sidste ende.


Jeg forstår ikke hvordan I kan dele Mofibo, for mig bekendt kan man kun være logget på en enhed ad gangen.[/
Jeg mener da at da jeg havde Mofibo kunne jeg bruge det på både min iPad og min telefon :gruble:
0
fisken80
Indlæg: 22341
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52562

Re: Deler du streamingtjenester med andre?

Indlægaf fisken80 » 22. aug 2018, 15:31

Tilly skrev:
fisken80 skrev:
Moxy-lady skrev:Ja dem allesammen :lol:

Jeg har tv2 play, bookmate, hbo, cmore, musiktjeneste og sikkert også andre, via mit mobilabonnement. Dem deler jeg/vi med min bror og min mor.

Min bror har Netflix som han deler med os (har købt os til flere adgange) han har sin egen viaplay.

Min mor har viaplay og mofibo som hun deler med mig.

Det går altsammen op i sidste ende.


Jeg forstår ikke hvordan I kan dele Mofibo, for mig bekendt kan man kun være logget på en enhed ad gangen.[/
Jeg mener da at da jeg havde Mofibo kunne jeg bruge det på både min iPad og min telefon :gruble:


Samtidig? Det undrer mig bare, fordi der af og til er folk der spørger på deres Facebookside om det er muligt at bruge på to enheder samtidig, og hver gang skriver de, at man kun kan være logget på en enhed ad gangen.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Deler du streamingtjenester med andre?

Indlægaf Moxy-lady » 22. aug 2018, 20:05

Tilly skrev:
fisken80 skrev:
Moxy-lady skrev:Ja dem allesammen :lol:

Jeg har tv2 play, bookmate, hbo, cmore, musiktjeneste og sikkert også andre, via mit mobilabonnement. Dem deler jeg/vi med min bror og min mor.

Min bror har Netflix som han deler med os (har købt os til flere adgange) han har sin egen viaplay.

Min mor har viaplay og mofibo som hun deler med mig.

Det går altsammen op i sidste ende.


Jeg forstår ikke hvordan I kan dele Mofibo, for mig bekendt kan man kun være logget på en enhed ad gangen.[/
Jeg mener da at da jeg havde Mofibo kunne jeg bruge det på både min iPad og min telefon :gruble:


Vi har lige afprøvet det, det kunne vi godt. Underligt.
0
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Film og TV"