Glæder du dig ikke bare helt vildt?

Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Glæder du dig ikke bare helt vildt?

Indlægaf sigge » 9. aug 2018, 09:04

Når det nu kun er 6 programmer i anledning af et jubilæum bliver det garanteret med "kendte" mennesker (lige så kendte som dem i Vild med Dans) som deltagere og ikke almindelige mennesker. Og en eventuel præmie bliver nok er beløb, som vinderen kan donere til et velgørende formål. Jeg elskede ellers også den der "butik", hvor deltagerne skulle vælge mellem alt muligt mere eller mindre brugbart. :D
Jeg tror, der bliver meget mere fokus på gak og løjer end på at dreje hjulet og gætte ord. Kunne de ikke nå 3 runder på ½ time "i gamle dage"? Det bliver garanteret mindre i den nye udgave, fordi der skal være alt muligt halløj også.

Så ja, jeg er en af de gamle, der kommer til at brokke sig over det. :gammel: Se bare, hvor god jeg er til at brokke på forhånd, inden jeg overhovedet har set det. :lol2: Men jeg skal da nok se i hvert fald et afsnit af nostalgiske grunde.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Glæder du dig ikke bare helt vildt?

Indlægaf sigge » 5. okt 2018, 07:54

Har I set med?

Jeg fik jo heldigvis ikke ret i min antagelse af, at det ville være specialudgaver med "kendte" mennesker og uden præmieshop.

Men det er nu alligevel ikke helt så godt som i "gamle dage", og jeg tror egentlig ikke, der ville være seergrundlag til at lave mange flere programmer. Mon ikke de fleste ser med af nostalgiske grunde lige som os her i tråden? Jeg gætter på, at de ikke på samme måde indfanger en ny generation.

Og så synes jeg, det er lidt fjollet, at Stephania bare skal røre med bogstavfelterne og ikke vende dem som i gamle dage. Så kunne de næsten lige så godt lade være med at have hende til at rende frem og tilbage.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Glæder du dig ikke bare helt vildt?

Indlægaf Pjeps » 5. okt 2018, 09:16

sigge skrev:Har I set med?

Jeg fik jo heldigvis ikke ret i min antagelse af, at det ville være specialudgaver med "kendte" mennesker og uden præmieshop.

Men det er nu alligevel ikke helt så godt som i "gamle dage", og jeg tror egentlig ikke, der ville være seergrundlag til at lave mange flere programmer. Mon ikke de fleste ser med af nostalgiske grunde lige som os her i tråden? Jeg gætter på, at de ikke på samme måde indfanger en ny generation.

Og så synes jeg, det er lidt fjollet, at Stephania bare skal røre med bogstavfelterne og ikke vende dem som i gamle dage. Så kunne de næsten lige så godt lade være med at have hende til at rende frem og tilbage.

Hvem skulle så fortælle hvilken kategori det er :D :lol:

Jeg synes det er fint hygge nostalgi, men der behøver ikke komme en lang række programmer .
1
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14467

Re: Glæder du dig ikke bare helt vildt?

Indlægaf Pjeps » 5. okt 2018, 09:17

Jeg synes så det er for nemt at gætte bonus gåden, de får jo mange flere bogstaver end i gamle dage.
0
:ninja:

Tilbage til "Film og TV"