Kongeligt Bryllup i UK

Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf sigge » 15. maj 2018, 17:03

Jeg skal helt klart se det. Jeg eeelgsker hele eventyrstemningen ved et royalt bryllup. Og det her er vel det sidste i mange år, der er vist ikke flere giftefærdige royale tilbage i Europa.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Santa » 15. maj 2018, 17:23

Æv, jeg ville rigtig gerne sten tv hele dagen og snik-snakke med jer, men jeg skal til min søsters 50 års fødselsdag i et forsamlingshus på Langeland (det er egentlig en hel tråd for sig selv!) - og selvom det bliver fancy-fint (vi skal have is med ild, siger fødselaren!!!), så bliver det nok osse lidt anstrengende.
3
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Wizzze » 15. maj 2018, 17:37

Santa skrev:Æv, jeg ville rigtig gerne sten tv hele dagen og snik-snakke med jer, men jeg skal til min søsters 50 års fødselsdag i et forsamlingshus på Langeland (det er egentlig en hel tråd for sig selv!) - og selvom det bliver fancy-fint (vi skal have is med ild, siger fødselaren!!!), så bliver det nok osse lidt anstrengende.


Baked Alaska, klassisk is dessert med marengs :savl:

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Juki » 15. maj 2018, 17:44

Wizzze skrev:
Santa skrev:Æv, jeg ville rigtig gerne sten tv hele dagen og snik-snakke med jer, men jeg skal til min søsters 50 års fødselsdag i et forsamlingshus på Langeland (det er egentlig en hel tråd for sig selv!) - og selvom det bliver fancy-fint (vi skal have is med ild, siger fødselaren!!!), så bliver det nok osse lidt anstrengende.


Baked Alaska, klassisk is dessert med marengs :savl:


Jeg var mere ude i noget med stjernekastere :lol:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf LaScrooge » 15. maj 2018, 17:51

Juki skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Hendes far har skiftet mening. Hold nu op for et show, men jeg er glad på hendes vegne. Og hold nu de ting inden for 4 vægge. Det er så latterligt at køre det afsted i mediemøllen.

http://people.com/royals/meghan-markle- ... the-aisle/

Meghan Markle‘s father may be walking her down the aisle after all.

Speaking to TMZ on Tuesday, Thomas Markle said he has changed his mind after speaking to his daughter and has decided to travel to Windsor and to attend Meghan and Prince Harry‘s wedding.

However, Thomas says this is all contingent on his doctor’s approval and that he is back in the hospital after reportedly suffering a heart attack last week.

Thomas says that Meghan attempted to call him yesterday, but that he was not near his phone to answer the call. She then sent him a text message, in which he says that she said that she loved him and was worried about him and how he was feeling. He says that Meghan also told him that she was not angry that he coordinated with a photographer to stage photoshoots ahead of the wedding, a decision Thomas now says was “stupid.”

Ja, hvis man da så kan stole på det han siger denne gang. Men der er selvfølgelig også nogle dage tilbage hvor han kan nå at skifte mening igen.


Medtanke på st det her lige er gået op for ham tror jeg ikke han skifter mening :rulle:

"I hate the idea of missing one of the greatest moments in history and walking my daughter down the aisle,” he said. “Of course I’d walk her down the aisle. This is a historic moment. I’d like to be a part of history.”
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf vibbsen » 15. maj 2018, 17:57

Min datter fylder 6 år på lørdag.....Og for at slippe for at min mor invadrerer mit hjem og overtager situationen, så har jeg arrangeret det sådan at vi skal til Jylland og fejre hendes fødselsdag hos dem i stedet. Og for at slippe for at sidde hjemme i mine forældres hus og høre min mor fortælle de samme historier som hun allerede har fortalt 5 gange, så har jeg arrangeret det sådan at vi allesammen skal i Djurs Sommerland...

Så istedet for at sidde hjemme foran fjernsynet og se royalt bryllup skal jeg vade Djurs Sommerland tyndt med mine forældre på slæb.....

Jeg ELSKER min datter over alt på jorden. Og hun kommer til at få en fest uden lige....Og det er primær derfor vi gør det....For tanken om at skulle have min mor på slæb i Djurs Sommerland gør mig virkelig træt.....Og den kommer jeg desværre ikke uden om. Med mindre jeg vil lade hende invaderer mit eget hjem....Og det vil jeg IKKE
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Santa » 15. maj 2018, 18:00

Juki skrev:
Wizzze skrev:
Santa skrev:Æv, jeg ville rigtig gerne sten tv hele dagen og snik-snakke med jer, men jeg skal til min søsters 50 års fødselsdag i et forsamlingshus på Langeland (det er egentlig en hel tråd for sig selv!) - og selvom det bliver fancy-fint (vi skal have is med ild, siger fødselaren!!!), så bliver det nok osse lidt anstrengende.


Baked Alaska, klassisk is dessert med marengs :savl:


Jeg var mere ude i noget med stjernekastere :lol:

Og der tror jeg så at du har ret, hvis jeg kender min søster....islagkager med stjernekastere, båret ind i mørke af tykke serveringsdamer i takt til gæsternes klappen....jo, jo. :lol:
7
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf HappyPaww » 15. maj 2018, 18:07

Det er jo allerede den vildeste sæbeopera :8:

Godt Harry ikke er kronprins, så var QE da aldrig gået med til den konstellation.

Det er virkelig synd for dem at der er så meget drama - især når der er en del kritikere i forvejen :(
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf vibbsen » 15. maj 2018, 18:51

Santa skrev:
Juki skrev:
Wizzze skrev:
Santa skrev:Æv, jeg ville rigtig gerne sten tv hele dagen og snik-snakke med jer, men jeg skal til min søsters 50 års fødselsdag i et forsamlingshus på Langeland (det er egentlig en hel tråd for sig selv!) - og selvom det bliver fancy-fint (vi skal have is med ild, siger fødselaren!!!), så bliver det nok osse lidt anstrengende.


Baked Alaska, klassisk is dessert med marengs :savl:


Jeg var mere ude i noget med stjernekastere :lol:

Og der tror jeg så at du har ret, hvis jeg kender min søster....islagkager med stjernekastere, båret ind i mørke af tykke serveringsdamer i takt til gæsternes klappen....jo, jo. :lol:


It ain't over until the fat waitress has presented the Ice Cream Gateaux with sparklers :klap: :klap:

Eller sagt på dansk : Det er ikke en rigtig fest hvis ikke der er islagkage med stjernekastere. Båret ind i mørke af tykke serveringsdamer i takt til gæsternes klappen :-D :-D :-D :-D
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Wizzze » 15. maj 2018, 18:53

Zinde skrev:Hvornår på dagen er vielsen?


Det er formiddagen
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Santa » 15. maj 2018, 18:54

vibbsen skrev:
Santa skrev:
Juki skrev:
Wizzze skrev:
Santa skrev:Æv, jeg ville rigtig gerne sten tv hele dagen og snik-snakke med jer, men jeg skal til min søsters 50 års fødselsdag i et forsamlingshus på Langeland (det er egentlig en hel tråd for sig selv!) - og selvom det bliver fancy-fint (vi skal have is med ild, siger fødselaren!!!), så bliver det nok osse lidt anstrengende.


Baked Alaska, klassisk is dessert med marengs :savl:


Jeg var mere ude i noget med stjernekastere :lol:

Og der tror jeg så at du har ret, hvis jeg kender min søster....islagkager med stjernekastere, båret ind i mørke af tykke serveringsdamer i takt til gæsternes klappen....jo, jo. :lol:


It ain't over until the fat waitress has presented the Ice Cream Gateaux with sparklers :klap: :klap:

Eller sagt på dansk : Det er ikke en rigtig fest hvis ikke der er islagkage med stjernekastere. Båret ind i mørke af tykke serveringsdamer i takt til gæsternes klappen :-D :-D :-D :-D

Ja, min søster holder nemlig rigtige fester! Der er garanteret osse tarteletter i maxi str til forret (sidst var der to til hver!!) og et one-man-band på el-orgel.
Jeg er i gang med at skrive tale ;)
3
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Juki » 15. maj 2018, 20:46

vibbsen skrev:
Santa skrev:
Juki skrev:Jeg var mere ude i noget med stjernekastere :lol:

Og der tror jeg så at du har ret, hvis jeg kender min søster....islagkager med stjernekastere, båret ind i mørke af tykke serveringsdamer i takt til gæsternes klappen....jo, jo. :lol:


It ain't over until the fat waitress has presented the Ice Cream Gateaux with sparklers :klap: :klap:

Eller sagt på dansk : Det er ikke en rigtig fest hvis ikke der er islagkage med stjernekastere. Båret ind i mørke af tykke serveringsdamer i takt til gæsternes klappen :-D :-D :-D :-D

Er det et ordsprog man bør kende til?

Jeg har ikke lige så meget erfaring med klassiske suppe, steg og is-fester i forsamlingshuse :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Shmartiesh » 15. maj 2018, 20:47

Ej er det allerede nu på lørdag?!! Vi rejser til Kreta torsdag så det er nok ikke lige royalt bryllup jeg får tid til lørdag.

Godt der findes drtv :D

Er spændt på om de stadig er stramme i betrækket derovre. Specielt nu når Harry ikke er højt i tronfølgen mere. Synes i hvert fald svenskerne er lidt mere ‘løse’ i det og specielt til Carl Philips bryllup, havde de en fest :banan:
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Kattefjæs » 15. maj 2018, 21:39

Wizzze skrev:
Kattefjæs skrev:Jeg holder mig i hvert fald langt fra centrum den dag :nej:


Er det ikke ude i Windsor det foregår denne gang? :gruble:

Tror hverken Skt. Pauls eller Westminster er i brug denne gang, der er vel højst storskærm i parkerne? :gruble:


Det er heldigvis ikke i centrum, men overalt på min rute er der reklamer og plakater med invitationer til fester, fejringer, fælleskigning på pubs, caféer osv, og politiet advarer om at de vil være ude i hobetal på dagen. Det vil unægteligt skabe kaos på stationer, i trafikken og ja, et hvilket som helst sted hvor folk samles. Der skal meget lidt til at gøre centum af London ulideligt, sådan i forhold til menneskemængder, trafik, offentlig transport og generel nederen opførsel, så sådan nogle dage skal man bare blive hjemme. Det gælder også når der er fodbold eller rugby...
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Juki » 15. maj 2018, 23:56

Dmitra skrev:Angående hvem der skal følge hende til alters siddeg jec og tænker om det mon kunne være Prince Charles eller Prince William? Det er så naturligvis på Harrys side, hvis nu det ikke går med en kvinde.

Ved ikke om jeg skal se de, men satser på at kunne se lidt omkring det.

Det kan ikke lade sig gøre med Prins Charles. Det har FormerlyKnowAs allerede gjort opmærksom på tidligere i tråden :D
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Film og TV"