Kongeligt Bryllup i UK

Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. maj 2018, 03:39

Meghans far kommer ikke

http://people.com/royals/meghan-markles ... l-wedding/

After days of back and forth, Meghan Markle‘s father will not be attending the royal wedding.

Thomas Markle, Meghan’s father, told TMZ that he is set to undergo heart surgery at 7:30 a.m. on Wednesday, and will not be able to walk his daughter down the aisle at her wedding on Saturday.

“They [doctors] will go in and clear blockage, repair damage and put a stent where it is needed,” he said.

On Monday, Thomas told TMZ that he had suffered a heart attack last week, but had checked himself out of the hospital so he could attend Meghan’s wedding to Prince Harry. On Tuesday, He told TMZ that he was back in the hospital, suffering from chest pains. After spending time in the hospital on Tuesday, doctors told him that he would need to undergo surgery on Wednesday morning. He says that the heart attack he reportedly suffered last week caused major damage.

Thomas also said that he believes his heart attack was caused by the open letter his son, Thomas Markle Jr., wrote to Harry two weeks ago, warning him against marrying Meghan, his half-sister.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13979

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf RavenClaw » 16. maj 2018, 06:15

Altså, der er jo stadig mange mandlige muligheder på den kongelige side. Prins Andrew måske, eller Jarl Spencer som jo er Dianas bror. Prins Philip, selv om han måske er lidt gammel til formålet?

Måske har Meghan en nær mandlig ven, som vil sætte en ære i at følge hende op ad gulvet?

:gruble: :gruble:
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Daine » 16. maj 2018, 06:17

Men hvorfor er det så vigtigt at der er nogen til at følge hende? Hun er en voksen kvinde, hun har været gift før, hun kan vel gå selv? Symbolikken i at hun skal “gives væk” går da fløjten, hvis det er en ven eller noget fra svigermekanikken der følger hende.
13
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5555

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Luffegås » 16. maj 2018, 06:47

0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3198
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36795

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Daine » 16. maj 2018, 06:51

Luffegås skrev:Faren kommer alligevel.
https://www.bt.dk/royale/kovending-nu-k ... brylluppet

De skriver da netop at han ikke kommer? :gruble: Eller mon det kun er den kirkelige handling? Ej, der er sgu ikke til at følge med :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Wizzze » 16. maj 2018, 07:19

Det kunne være ret griner hvis det var Mike fra Suits (Patrick Adams), der fulgte hende op ad gulvet :-D

Billede

https://www.independent.co.uk/arts-ente ... 22911.html
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. maj 2018, 07:19

Daine skrev:
Luffegås skrev:Faren kommer alligevel.
https://www.bt.dk/royale/kovending-nu-k ... brylluppet

De skriver da netop at han ikke kommer? :gruble: Eller mon det kun er den kirkelige handling? Ej, der er sgu ikke til at følge med :D

Det står i det jeg lagde op i morges, han kommer ikke. Han må jo slet ikke flyve så få dage efter en hjerteoperation.

Har godt nok ondt af hende. Det må være så tåkrummende at se hele det show udspille sig offentligt
3
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Moxy-lady » 16. maj 2018, 07:23

Stakkels Meghan. Det er fandme ikke fedt at have sådan en flok trailer trash på slæb når man skal giftes med hele verden som vidner. Jeg ville være så konstant nervøs for om de opførte sig pinligt og lavede scener. Når dette er opførslen før brylluppet, så ville jeg ikke have den store tiltro til at de kunne styre sig på selve dagen.

Faren slår mig også virkelig som en der gerne vil have fokus. Så kommer han, så kommer han ikke. Så er han næsten på dødens rand, så er det hans søns brev der giver ham smerter. Han virker som en usympatisk nar, og jeg giver ikke meget for datterens udlægning om at det er henfe der arrangerede de der paparazzi fotos. Det virker som om at hun tager faldet for dear old dad, ligesom at han nu giver sønnen ansvaret for hans helbredsproblemer. Det får mig til at tænke mit om hvordan han er som person.

Og så hans udtalelse om at han gerne vil følge din datter til alters... Ikke for at være der på hendes store dag, nej, han vil gerne være en del af historien. Sød far, vil virkelig sine børn det bedste *host*

Han er typen der kaster dem under den første og bedste bud hvis han kan tjene penge på det. Øv, stakkels Meghan altså.
10
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5419
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 665
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13979

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf RavenClaw » 16. maj 2018, 09:12

Moxy-lady skrev:Og så hans udtalelse om at han gerne vil følge din datter til alters... Ikke for at være der på hendes store dag, nej, han vil gerne være en del af historien. Sød far, vil virkelig sine børn det bedste *host*


Jeg skal lige være med, men er det historiske i det, at hun er halv sort? For så er det da mere 'en del af historien', hvis det var hendes mor, der var ved hendes side. Jeg kan ikke lige se, hvordan hun ellers skulle være så speciel ift. andre ganske almindelige kvinder, der er blevet gift kongeligt?

Men ja, havde min far udtalt det, havde jeg nok bedt ham slet ikke at være ved min side til vielsen.
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14742

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 16. maj 2018, 09:14

Kattefjæs skrev:
Wizzze skrev:
Kattefjæs skrev:Jeg holder mig i hvert fald langt fra centrum den dag :nej:


Er det ikke ude i Windsor det foregår denne gang? :gruble:

Tror hverken Skt. Pauls eller Westminster er i brug denne gang, der er vel højst storskærm i parkerne? :gruble:


Det er heldigvis ikke i centrum, men overalt på min rute er der reklamer og plakater med invitationer til fester, fejringer, fælleskigning på pubs, caféer osv, og politiet advarer om at de vil være ude i hobetal på dagen. Det vil unægteligt skabe kaos på stationer, i trafikken og ja, et hvilket som helst sted hvor folk samles. Der skal meget lidt til at gøre centum af London ulideligt, sådan i forhold til menneskemængder, trafik, offentlig transport og generel nederen opførsel, så sådan nogle dage skal man bare blive hjemme. Det gælder også når der er fodbold eller rugby...


Der er fodbold samme dag - FA cup United mod Chelsea på Wembley. Hvilket er grunden til at jeg ikke skal se brylluppet - det og jeg skal arbejde.
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Moxy-lady » 16. maj 2018, 09:41

RavenClaw skrev:
Moxy-lady skrev:Og så hans udtalelse om at han gerne vil følge din datter til alters... Ikke for at være der på hendes store dag, nej, han vil gerne være en del af historien. Sød far, vil virkelig sine børn det bedste *host*


Jeg skal lige være med, men er det historiske i det, at hun er halv sort? For så er det da mere 'en del af historien', hvis det var hendes mor, der var ved hendes side. Jeg kan ikke lige se, hvordan hun ellers skulle være så speciel ift. andre ganske almindelige kvinder, der er blevet gift kongeligt?

Men ja, havde min far udtalt det, havde jeg nok bedt ham slet ikke at være ved min side til vielsen.


Hvad han mener med det, kan vi andre jo kun gisne om. Men uanset hvorfor, så er det ikke en kommentar der får han til at fremstå som en god far der vil hans datter det bedste.
0
My world 12-10-18 :lun:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf zembra1986 » 16. maj 2018, 10:11

Jeg synes det er en virkelig dårlig beslutning og mega faux paus hvis hendes far alligevel skal føre hende op af kirkegulvet :nerve: :tie: det kommer jo til at tage alt opmærksom fra Meghan og ja....egentlig hele dagen....folk vil se på faren og kun kunne tænke på hvad han har gjort.

Det er selvfølgelig Meghan der bestemmer hvem der skal følge hende op, men bryder mig virkelig ikke om tanken om at det bliver hendes far, som har været så meget i vælten de sidste par dage.....synes det ville ødelægge en ellers glædelig dag.

Håber hendes mor følger hende op.
4
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. maj 2018, 10:12

zembra1986 skrev:Jeg synes det er en virkelig dårlig beslutning og mega faux paus hvis hendes far alligevel skal føre hende op af kirkegulvet :nerve: :tie: det kommer jo til at tage alt opmærksom fra Meghan og ja....egentlig hele dagen....folk vil se på faren og kun kunne tænke på hvad han har gjort.

Det er selvfølgelig Meghan der bestemmer hvem der skal følge hende op, men bryder mig virkelig ikke om tanken om at det bliver hendes far, som har været så meget i vælten de sidste par dage.....synes det ville ødelægge en ellers glædelig dag.

Håber hendes mor følger hende op.


Det skal han heller ikke. Han kommer ikke.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf Zonta » 16. maj 2018, 10:22

Jeg skal så meget se det - elsker royale bryllupper! :dåne:
0
J, juli 2018.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Kongeligt Bryllup i UK

Indlægaf zembra1986 » 16. maj 2018, 11:43

FormerlyKnownAs skrev:
zembra1986 skrev:Jeg synes det er en virkelig dårlig beslutning og mega faux paus hvis hendes far alligevel skal føre hende op af kirkegulvet :nerve: :tie: det kommer jo til at tage alt opmærksom fra Meghan og ja....egentlig hele dagen....folk vil se på faren og kun kunne tænke på hvad han har gjort.

Det er selvfølgelig Meghan der bestemmer hvem der skal følge hende op, men bryder mig virkelig ikke om tanken om at det bliver hendes far, som har været så meget i vælten de sidste par dage.....synes det ville ødelægge en ellers glædelig dag.

Håber hendes mor følger hende op.


Det skal han heller ikke. Han kommer ikke.


Kan man være 100% sikker på det? :genert: Håber virkelig du har ret!
0

Tilbage til "Film og TV"