Besat af bad boys

Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Besat af bad boys

Indlægaf Mangoness » 29. mar 2018, 17:05

Følger nogen af jer med i Besat af bad boys? :D

Jeg er igang med at se afsnit tre på viafree :ninja:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. mar 2018, 18:00

Yes! :love: Jeg er rimeligt målløs men jeg elsker det :-D
Dog vil jeg sige, at udover det par i afsnit 3 som endte med at gå fra hinanden, så har det mest været kvinderne der er vilde/skøre/ude af kontrol, og ikke så meget de mænd man ser.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Mangoness » 29. mar 2018, 18:18

Dirtylittledevil skrev:Yes! :love: Jeg er rimeligt målløs men jeg elsker det :-D
Dog vil jeg sige, at udover det par i afsnit 3 som endte med at gå fra hinanden, så har det mest været kvinderne der er vilde/skøre/ude af kontrol, og ikke så meget de mænd man ser.


Præcis :lol:

Jeg faldt lige over det her i afsnit 3:

(fordi manden går til kampsport)
Hende: Hvad hvis du møder en ude i byen, som vil slås?
Ham: Så går jeg.
Hende: Du går?
Hende (som kommentar bagefter): Han går fra problemerne.
Ham: Jeg vil hellere snakke mig ud af problemerne eller gå min vej.

Hende (som kommentar bagefter): Altså, det der med at han stikker af fra problemerne har jeg svært ved at forene mig med. Sådan er jeg ikke - jeg konfronterer dem gerne, hvis det er.
Hende: Jeg er den dårligste konfliktløser i hele verden.
Ham: Du slår.
Hende: Ja, jeg er lidt hysterisk.

Tha fuck woman :panik: :stoned:
8
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. mar 2018, 18:39

Mangoness skrev:
Tha fuck woman :panik: :stoned:


Ja hun har virkelig en alternativ måde at forstå problemløsning på :stoned:
Det er som om hun gentager samme mønster i sine dates, hvis ikke manden er helt fucked up og udenfor rækkevidde og bare en psykovoldsmand så bliver hun ustyrlig og rakker ham ned og går hjem.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. mar 2018, 18:43

"Jeg tror vi springer desserten over... jeg vil lidt hellere hjem og se fjernsyn" :8:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Mangoness » 29. mar 2018, 18:49

Dirtylittledevil skrev:
Mangoness skrev:
Tha fuck woman :panik: :stoned:


Ja hun har virkelig en alternativ måde at forstå problemløsning på :stoned:
Det er som om hun gentager samme mønster i sine dates, hvis ikke manden er helt fucked up og udenfor rækkevidde og bare en psykovoldsmand så bliver hun ustyrlig og rakker ham ned og går hjem.


Amen, mændene er jo alt for kedelige og sukkersøde til hendes smag. For det er jo helt normalt at være grov overfor sin date :stoned: :lol:
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Mangoness » 29. mar 2018, 18:54

Dirtylittledevil skrev:"Jeg tror vi springer desserten over... jeg vil lidt hellere hjem og se fjernsyn" :8:


Rude :nerve:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Tilly » 29. mar 2018, 19:17

Dirtylittledevil skrev:Yes! :love: Jeg er rimeligt målløs men jeg elsker det :-D
Dog vil jeg sige, at udover det par i afsnit 3 som endte med at gå fra hinanden, så har det mest været kvinderne der er vilde/skøre/ude af kontrol, og ikke så meget de mænd man ser.

Blev helt glad over at høre at de var gået fra hinanden, kan virkelig slet ikke sætte mig ind at man kan have lyst til at være i et forhold med en mand som er så besidderisk. Der er fandme ikke nogen som skulle bestemme om jeg må mødes med mine veninder!

Jeg bemærkede i øvrigt at hun havde nogle blå mærker på sine ene arm. Kunne ikke lade være med at tænke om det mon var (eks)kæresten der var skyld i dem :(
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. mar 2018, 19:26

Tilly skrev:
Jeg bemærkede i øvrigt at hun havde nogle blå mærker på sine ene arm. Kunne ikke lade være med at tænke om det mon var (eks)kæresten der var skyld i dem :(


Hvis han kan finde på at klemme hendes hånd så hård at hun må råbe for at få ham til at stoppe, selvom der er filmhold i stuen, og han bare griner og siger noget med at det jo ikke er alting der kan være sjovt, hvordan er han mon så ikke når de bare er dem selv?

Og så med den lille fyr som tilskuer... jeg bliver så arrig ved tanken om at hun udsætter sin lille søn for sådan en nar, selv hvis han ikke er voldelig så er han stadig pisseubehagelig og har ingen respekt.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Krølle » 29. mar 2018, 19:31

Jeg nåede at harcelere helt vildt over, at TV3 fandt det helt skønno at legitimere den slags syge, voldelige forhold ved at iklæde det en form for de-er-i-fjernsynet-og-helt-normale-klæder. Dæleme glad for at de endte med at gå fra hinanden og dermed cementere, hvad TV3 ikke formåede; at vise at den form for forhold er sygt og uholdbart.
1
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Mangoness » 29. mar 2018, 19:41

Dirtylittledevil skrev:
Tilly skrev:
Jeg bemærkede i øvrigt at hun havde nogle blå mærker på sine ene arm. Kunne ikke lade være med at tænke om det mon var (eks)kæresten der var skyld i dem :(


Hvis han kan finde på at klemme hendes hånd så hård at hun må råbe for at få ham til at stoppe, selvom der er filmhold i stuen, og han bare griner og siger noget med at det jo ikke er alting der kan være sjovt, hvordan er han mon så ikke når de bare er dem selv?

Og så med den lille fyr som tilskuer... jeg bliver så arrig ved tanken om at hun udsætter sin lille søn for sådan en nar, selv hvis han ikke er voldelig så er han stadig pisseubehagelig og har ingen respekt.


Han siger direkte: "Alt kan jo ikke være sjovt for dig" - vildt god retfærdiggørelse for at klemme hendes hånd :nerve:

Han siger også: "Jeg synes, at det er en dårlig idé [at du går ud] - for når du er sammen med dine veninder, så hører du ikke rigtigt efter" :stoned: :wacko:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5085
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 503
Likede indlæg: 9838

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Tilly » 29. mar 2018, 20:14

Dirtylittledevil skrev:
Tilly skrev:
Jeg bemærkede i øvrigt at hun havde nogle blå mærker på sine ene arm. Kunne ikke lade være med at tænke om det mon var (eks)kæresten der var skyld i dem :(


Hvis han kan finde på at klemme hendes hånd så hård at hun må råbe for at få ham til at stoppe, selvom der er filmhold i stuen, og han bare griner og siger noget med at det jo ikke er alting der kan være sjovt, hvordan er han mon så ikke når de bare er dem selv?

Og så med den lille fyr som tilskuer... jeg bliver så arrig ved tanken om at hun udsætter sin lille søn for sådan en nar, selv hvis han ikke er voldelig så er han stadig pisseubehagelig og har ingen respekt.

Ja, jeg er også bange for at hun kan være blevet udsat for en del fra hans side :( Og ja, stakkels lille barn, som har været vidne til det. Fik i fat på om Lasse er far til barnet?

I øvrigt så kan jeg ikke lade være med at tænke at de medvirkede kvinder mere eller mindre allesammen må lide af temmelig lavt selvværd. Jeg kan virkelig slet ikke forstå deres tanker og ønsker om mænd. Og at de ikke synes at de fortjener bedre.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. mar 2018, 21:03

Tilly skrev:Fik i fat på om Lasse er far til barnet?


Jeg fik den fornemmelse at det var hendes søn fra et tidligere forhold, men jeg tror ikke det blev nævnt direkte :gruble: Han virkede også ret ligeglad med drengen, det var kun hende der opfyldte drengens behov, også da de sad rundt om spisebordet og drengen faktisk sad lige ved siden af manden, så var det hele tiden hende der rejste sig og gik rundt om bordet for at hjælpe/tørre/løfte op osv, var det ik?
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. mar 2018, 21:08

Mangoness skrev:
Han siger også: "Jeg synes, at det er en dårlig idé [at du går ud] - for når du er sammen med dine veninder, så hører du ikke rigtigt efter" :stoned: :wacko:


Det er virkelig et mysterie at man kan sige sådan noget, og selv synes det er i orden. Også det sted hvor han siger noget med at der skal være NUL andre mænd til stede, altså kan han ikke selv høre hvordan det skriger langt væk JEG ER SÅ YNKELIG OG USIKKER AT JEG IKKE ENGANG TØR LADE MIN KÆRESTE VÆRE I NÆRHEDEN AF ANDRE MÆND.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Besat af bad boys

Indlægaf Mangoness » 30. mar 2018, 07:44

Dirtylittledevil skrev:
Mangoness skrev:
Han siger også: "Jeg synes, at det er en dårlig idé [at du går ud] - for når du er sammen med dine veninder, så hører du ikke rigtigt efter" :stoned: :wacko:


Det er virkelig et mysterie at man kan sige sådan noget, og selv synes det er i orden. Også det sted hvor han siger noget med at der skal være NUL andre mænd til stede, altså kan han ikke selv høre hvordan det skriger langt væk JEG ER SÅ YNKELIG OG USIKKER AT JEG IKKE ENGANG TØR LADE MIN KÆRESTE VÆRE I NÆRHEDEN AF ANDRE MÆND.


Åbenbart ikke. Jeg ville løbe skrigende væk, hvis en mand sagde den slags til mig :lol:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Film og TV"