Paradise Hotel 2018

Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Ado » 6. apr 2018, 12:35

Bøtte skrev:
Ado skrev:De er skræmmende uvidende. "Altså...drenge skal ikke bare have sex for at have sex. Altså...man skal respektere pigen. Det er sexisme".

Trine er den typiske populære high school prom-queen. Tine er vel egentlig sød nok, bare ikke så spids. Nadja er skøn, synes jeg. Og så bliver jeg vanvittig, når Katrine snakker. Hold kæft, hvor lyder det dorsk.

Lenny har jeg et svag punkt for. :genert:



Jeg bliver altså også lidt ærgerlig over at pigernes udlægning af ‘powerkvinder’ er st de primært skal være sexede. Der var alt for meget fokus på sex.


Jeg har det på samme måde med Lenny :genert:



Enig. Jeg ville have elsket, hvis de havde fokuseret mere på personlige værdier og viden. Men det er nok trods alt for meget at forlange i PH. :D
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 6. apr 2018, 15:01

Jeg kan også godt lide Lenny fordi der er så meget pep i ham :lol:

Mathias med det store, salige smil er også meget sød, men det er mest fordi han er så døllet og lalleglad :D

Billede

Jonas er også meget sød, men han er godt nok kejtet! Og så fik jeg det helt dårligt på den nye piges vegne da han kyssede hende :tie: Hun er også rigtig køn og virker sød, men det virkede ret grænseoverskridende.

Hvorfor har de egentlig klippet ud når nogen knalder? Ikke at man ser der alligevel, men jeg har slet ikke noget overblik over hvem der har været sammen osv., udover Trine og Mathias. Det var til gengæld ret sjovt så glad og begejstret både ham og de andre drenge blev, når nu han har været vild med hende det sidste stykke tid :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 6. apr 2018, 15:04

Ado skrev:De er skræmmende uvidende. "Altså...drenge skal ikke bare have sex for at have sex. Altså...man skal respektere pigen. Det er sexisme".

Trine er den typiske populære high school prom-queen. Tine er vel egentlig sød nok, bare ikke så spids. Nadja er skøn, synes jeg. Og så bliver jeg vanvittig, når Katrine snakker. Hold kæft, hvor lyder det dorsk.

Lenny har jeg et svag punkt for. :genert:

Jeg har det på samme måde når Katrine bliver interviewet. Hun lyder så aggressiv på den der havnearbejder måde og så ordene der bliver trukket langt ud.

Som negle på en tavle :tie:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Tilly » 6. apr 2018, 19:41

Juki skrev:
Jonas er også meget sød, men han er godt nok kejtet! Og så fik jeg det helt dårligt på den nye piges vegne da han kyssede hende :tie: Hun er også rigtig køn og virker sød, men det virkede ret grænseoverskridende.

Ej puha, jeg synes godt nok det var frygtelig akavet. Synd at han slet ikke kunne læse hendes signaler. Heldigvis tror jeg dog ikke, at det er fordi han er den trælse type, der bare klør på selvom kvinden ikke er interesseret. Jeg tror "bare" at det var manglende evne til at læse hendes signaler. Men jeg håber da at hun får lejlighed til at sige fra, hvis hun ikke er interesseret.
1
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5070
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Tilly » 6. apr 2018, 19:44

Og så kan jeg i øvrigt slet ikke døje Lenny. Måske fordi han er min ultimative modsætning :lol: Men jeg forstår godt hvorfor hans type er fed at have med i et program som Paradise.

Isak kan jeg slet heller ikke døje, alt for meget dramaqueen.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 11. apr 2018, 20:06

Sikke en overraskelse at Lenny gik bagved Fie nu når man genså klippet hvor hun kom ind og så Lenny :rulle:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Honningprut » 12. apr 2018, 13:12

Jeg ved ikke om det er nævnt i tråden før. Men er jeg den eneste der synes at de virkelig har klippet Paradise på en skæv facon i år?
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55652
Kontakt:

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Ado » 13. apr 2018, 09:09

Isac virker godt nok som en tikkende bombe. Trine kan tydeligvis ikke håndtere Elinas udseende og udstråling. :D Tine er sindssyg køn! Men hvor snakker hun dog træls.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf LadyFox » 13. apr 2018, 09:23

Jeg kan virkelig ikke lide Tine, jeg synes alt ved hende er træls. Hendes måde at være på, hendes stemme, hendes tanker om ting, og så virker hun bare så medløber agtig, og som om hun bare gør hvad hun bliver bedt om.

Og så giver det ikke mening for mig at hun bliver så fornærmet over at Isaac ikke stoler på hende - altså halvanden dag efter hun ville have smidt ham ud... Så kan det da godt være at hun mener at han ikke VED at hun ville gøre det, men han er jo ret overbevist om at det ville hun, og det ville hun jo også.
Og han har jo også ret i at hun jo lidt selv indrømmer det når hver gang han spørger svare hun "det ville være et svært valg", uden at sige andet. Jeg ville godt nok heller ikke stole på hende hvis hun var min partner.
1
...
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Pjeps » 13. apr 2018, 11:16

Lenny er jo en kopi af Philip May, han siger de samme ting, han bruger de samme bevægelser og udtryk. Ikke er det gør mig noget, jeg var ret vild med Philip. Men det ville være lidt sjovere hvis Lenny var Lenny og ikke wannabe Philip.
0
:ninja:
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Tibbler » 13. apr 2018, 11:43

Pjeps skrev:Lenny er jo en kopi af Philip May, han siger de samme ting, han bruger de samme bevægelser og udtryk. Ikke er det gør mig noget, jeg var ret vild med Philip. Men det ville være lidt sjovere hvis Lenny var Lenny og ikke wannabe Philip.


Ha, det har jeg godt lagt mærke til; at han har overtaget nogle af Philips måder at tale og bevæge sig på - Det er ret kikset :D
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 13. apr 2018, 12:45

Pjeps skrev:Lenny er jo en kopi af Philip May, han siger de samme ting, han bruger de samme bevægelser og udtryk. Ikke er det gør mig noget, jeg var ret vild med Philip. Men det ville være lidt sjovere hvis Lenny var Lenny og ikke wannabe Philip.

De kender jo også hinanden og er blevet ret gode venner efter de deltog i samme sæson :D

Men ellers ja. Jeg synes dog samtlige sæsoner har castet de samme typer deltagere, fx da der i flere sæsoner i træk skulle være en "dum" deltager hvor der blev lagt vægt på det. Amalie, Pernille, Jeanette og Sandra(hvis jeg husker rigtigt med deres navne)
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Ava
Indlæg: 115
Tilmeldt: 23. mar 2018, 10:30
Kort karma: 29
Likede indlæg: 290

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Ava » 13. apr 2018, 12:48

Juki skrev:Mathias med det store, salige smil er også meget sød, men det er mest fordi han er så døllet og lalleglad :D



Døllet? Hvad i alverden betyder det? :genert: :genert:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 13. apr 2018, 12:49

Men bortset fra det så er Tobias virkelig sød :dåne:

Jeg har i forvejen et svagt punkt for nordmænd, så jeg kan sagtens sætte mig ind i pigerne nærmest sidder og savler når han snakker norsk :D

Han virker også meget mere afslappet og ikke så offensiv som fx Jonas :tie: Han er altså virkelig en kegle. Det er ret synd at han ikke forstår og respekterer Elinas afvisninger, for han virker jo ellers sød. Jeg får det bare virkelig dårligt på hendes vegne hver gang han overfalder hende for at kysse hende.. :wacko:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Paradise Hotel 2018

Indlægaf Juki » 13. apr 2018, 12:50

Ava skrev:
Juki skrev:Mathias med det store, salige smil er også meget sød, men det er mest fordi han er så døllet og lalleglad :D



Døllet? Hvad i alverden betyder det? :genert: :genert:

Det er lidt det samme som at være bøvet eller en bøv.

Hvis det forklarer det bedre :lol: :blush:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Film og TV"