Gift ved første blik, igen igen

godtnavn
Indlæg: 11234
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1109
Likede indlæg: 13143

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf godtnavn » 21. okt 2022, 14:07

Det amerikanske går noget bedre så vidt jeg husker, så med gode eksperter og bedre støtte lader det til at man godt kan.
0
Lys
Indlæg: 5978
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 504
Likede indlæg: 10798

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Lys » 21. okt 2022, 16:02

godtnavn skrev:Det amerikanske går noget bedre så vidt jeg husker, så med gode eksperter og bedre støtte lader det til at man godt kan.


Og en (antageligt) større pulje af tilmeldte!
6
godtnavn
Indlæg: 11234
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1109
Likede indlæg: 13143

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf godtnavn » 21. okt 2022, 16:44

Lys skrev:
godtnavn skrev:Det amerikanske går noget bedre så vidt jeg husker, så med gode eksperter og bedre støtte lader det til at man godt kan.


Og en (antageligt) større pulje af tilmeldte!


Selvfølgelig, det var mest til om man overhovedet kunne lave match på den måde, og det kan man jo :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Viskelæder » 21. okt 2022, 17:17

godtnavn skrev:Det amerikanske går noget bedre så vidt jeg husker, så med gode eksperter og bedre støtte lader det til at man godt kan.


Gør det det? Det mindes jeg ikke, men det kan være, jeg skal opdatere mig. Det er længe siden :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Viskelæder » 21. okt 2022, 17:18

ajnaM skrev:
Lys skrev:
ajnaM skrev:
Viskelæder skrev:Jeg tænker på, om man overhovedet kan matche mennesker på den måde. Altså der er tit meget hate på eksperterne og "sikke nogle dårlige matches osv."
Men kan det ikk bare være, det er umuligt at lave matches på den måde? Uanset hvad de har svaret i spørgeskemaer, og hvad eksperterne har set af deres adfærd, så ér det bare noget helt andet, når man sætter to mennesker sammen med hver sin bagage.

Uanset hvor godt et match nogen er på papiret, så gad jeg godt vide, om de egentligt i virkeligheden matcher lige så godt/dårligt som to helt fremmede mennesker, man plukkede ude på gaden. Det kunne være sjovt med en sæson, hvor der var par, der var matchet af eksperter som nu, og hvor der var par, der bare var blevet sat sammen helt random, og så se, hvad succesraten var :D


DR lavede jo det der program 'Matchet på Mælkevejen', hvor folk blev matchet på baggrund af astronomi. Det er vist nærmest så random, som det kunne blive. :D


Astrologi, ikke :D


:lol:

Jo!


Haha, nåh ja! Gik det værre eller bedre end Gift ved første blik?
0
godtnavn
Indlæg: 11234
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1109
Likede indlæg: 13143

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf godtnavn » 21. okt 2022, 17:23

Viskelæder skrev:
godtnavn skrev:Det amerikanske går noget bedre så vidt jeg husker, så med gode eksperter og bedre støtte lader det til at man godt kan.


Gør det det? Det mindes jeg ikke, men det kan være, jeg skal opdatere mig. Det er længe siden :)


JEg husker det som der altid er et par par der bliver sammen og de har ofte tilbageblik hvor de inviterer gamle par ind til snak og flere af dem har børn og hus.

Tilgengæld ender det så også mere galt for dem det ender galt for, de kan det der drama amerikanerne :lol:
2
godtnavn
Indlæg: 11234
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1109
Likede indlæg: 13143

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf godtnavn » 21. okt 2022, 17:24

Med forbehold for jeg kun har set et par sæsoner af det amerikanske, så kan være jeg har set de heldige sæsoner :)
0
Lys
Indlæg: 5978
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 504
Likede indlæg: 10798

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Lys » 21. okt 2022, 17:35

Viskelæder skrev:
ajnaM skrev:
Lys skrev:
ajnaM skrev:
Viskelæder skrev:Jeg tænker på, om man overhovedet kan matche mennesker på den måde. Altså der er tit meget hate på eksperterne og "sikke nogle dårlige matches osv."
Men kan det ikk bare være, det er umuligt at lave matches på den måde? Uanset hvad de har svaret i spørgeskemaer, og hvad eksperterne har set af deres adfærd, så ér det bare noget helt andet, når man sætter to mennesker sammen med hver sin bagage.

Uanset hvor godt et match nogen er på papiret, så gad jeg godt vide, om de egentligt i virkeligheden matcher lige så godt/dårligt som to helt fremmede mennesker, man plukkede ude på gaden. Det kunne være sjovt med en sæson, hvor der var par, der var matchet af eksperter som nu, og hvor der var par, der bare var blevet sat sammen helt random, og så se, hvad succesraten var :D


DR lavede jo det der program 'Matchet på Mælkevejen', hvor folk blev matchet på baggrund af astronomi. Det er vist nærmest så random, som det kunne blive. :D


Astrologi, ikke :D


:lol:

Jo!


Haha, nåh ja! Gik det værre eller bedre end Gift ved første blik?


Øhm - ca det samme :D Dvs ingen blev sammen :lol:
1
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7846
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 601
Likede indlæg: 11622

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Kerrigan » 22. okt 2022, 14:21

1
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5326
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6702

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf 1234 » 22. okt 2022, 15:11

Lys skrev:
godtnavn skrev:Det amerikanske går noget bedre så vidt jeg husker, så med gode eksperter og bedre støtte lader det til at man godt kan.


Og en (antageligt) større pulje af tilmeldte!

Jeg tror virkelig det handler om antal tilmeldte. Jeg kender en som arbejder på DR og hun siger de virkelig mangler mandlig tilmeldinger.
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8799
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 513
Likede indlæg: 7247

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Artem » 22. okt 2022, 17:53

1234 skrev:
Lys skrev:
godtnavn skrev:Det amerikanske går noget bedre så vidt jeg husker, så med gode eksperter og bedre støtte lader det til at man godt kan.


Og en (antageligt) større pulje af tilmeldte!

Jeg tror virkelig det handler om antal tilmeldte. Jeg kender en som arbejder på DR og hun siger de virkelig mangler mandlig tilmeldinger.

Jeg kan stadig huske da de første sæsoner kørte og jeg så dem og syntes at det var et rigtig spændende koncept.
Hvor jeg også tænkte at det som den lidt evig single som jeg var den gang, måske faktisk kunne give god mening at lade nogle andre matche mig med den rette ad den vej.
Men overvejede aldrig seriøst at tilmelde mig, da jeg ikke ville have udstillet mit liv på den måde.
Som tiden går og når man ved hvor lidt succes de har med konceptet, og hvor det mere handler om at udstille folk. Så forstår jeg faktisk slet ikke at der stadig er nogle som tilmelder sig til det.
3
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Rhododendron
Indlæg: 468
Tilmeldt: 29. jan 2016, 19:54
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1150

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Rhododendron » 22. okt 2022, 19:06

POCKETKITTEN skrev:
Ado skrev:Jeg håber Melissa og Mikael ender sammen.



Spoiler:

https://www.dr.dk/det-bedste-fra-dr/gif ... 0T09uqgF2U


Jeg tager stadig gerne på vandretur, i vildmarksbad og på militærmuseum med Mikael :fløjt:
4
Fynerfin82
Indlæg: 1488
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 181
Likede indlæg: 4106

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Fynerfin82 » 23. okt 2022, 09:47

Rhododendron skrev:Jeg tager stadig gerne på vandretur, i vildmarksbad og på militærmuseum med Mikael :fløjt:


Også mig :blush2: Men det er også lige præcis de ting jeg søger i et forhold :love2:
0
Rhododendron
Indlæg: 468
Tilmeldt: 29. jan 2016, 19:54
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1150

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Rhododendron » 23. okt 2022, 11:30

Fynerfin82 skrev:
Rhododendron skrev:Jeg tager stadig gerne på vandretur, i vildmarksbad og på militærmuseum med Mikael :fløjt:


Også mig :blush2: Men det er også lige præcis de ting jeg søger i et forhold :love2:


Det kan være vi skal til at gå nogle ture i det midtjyske, eller hvor det er han bor :lol:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13116
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3553
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56371
Kontakt:

Re: Gift ved første blik, igen igen

Indlægaf Ado » 23. okt 2022, 11:36

Rhododendron skrev:
Fynerfin82 skrev:
Rhododendron skrev:Jeg tager stadig gerne på vandretur, i vildmarksbad og på militærmuseum med Mikael :fløjt:


Også mig :blush2: Men det er også lige præcis de ting jeg søger i et forhold :love2:


Det kan være vi skal til at gå nogle ture i det midtjyske, eller hvor det er han bor :lol:

Engesvang. :D Jordens mest kedelige by.
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Film og TV"