Bachelor

godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Bachelor

Indlægaf godtnavn » 24. jun 2022, 21:20

Pyjamas skrev:Jeg kan godt lide denne sæson, jeg er spændt på hvor meget drama, der kommer fremover. Det er ret friskt, at Philip så tidligt i forløbet kysser med to forskellige to dage i træk - og han havde lyst til at kysse sin tredje date. Det MÅ medføre mere drama :D

Jeg fik ondt af Camilla, da hun ikke fik en rose. Selvom hendes fodbold til minglingen ikke just faldt i god jord, så synes jeg, Casper lovede hende en date i fremtiden. Jeg kan godt forstå, at hun var lidt bitter.


Det lignede i teaseren at der kommer lidt drama på tirsdag, men det kan selvfølgelig være klippet værre end det er når man ser hele afsnittet. Hvornår mon afsnitte hvor de kan stille anonyme spørgsmål til mændene kommer? Tænker det sætter gang i noget også.
1
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Bachelor

Indlægaf HappyHippo » 25. jun 2022, 14:59

Jeg ser det amerikanske, som selvfølgelig er vildere fordi USA, men hold k det danske er kedeligt og dårligt
1
bibbs
Indlæg: 967
Tilmeldt: 24. aug 2015, 08:35
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1361

Re: Bachelor

Indlægaf bibbs » 25. jun 2022, 15:18

HappyHippo skrev:Jeg ser det amerikanske, som selvfølgelig er vildere fordi USA, men hold k det danske er kedeligt og dårligt

Hvor ser du det?
1
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Bachelor

Indlægaf HappyHippo » 28. jun 2022, 06:39

bibbs skrev:
HappyHippo skrev:Jeg ser det amerikanske, som selvfølgelig er vildere fordi USA, men hold k det danske er kedeligt og dårligt

Hvor ser du det?


FlixerTV

Og ja, det er lovligt.
1
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3477

Re: Bachelor

Indlægaf Torn » 28. jun 2022, 07:48

Philip virkede meget utilpas i dagens afsnit. Jeg fik helt ondt af ham.
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Bachelor

Indlægaf Pandesteg » 28. jun 2022, 09:15

Jeg synes godt nok også det er en sløj omgang. Ingen af fyrene har efter min mening/smag karisma og pigerne er virkelig tandløse og blaah, jeg har svært ved at kende dem fra hinanden. Der mangler virkelig nogle af de personligheder, vi så sidste år. Håber godt nok snart der kommer noget fut i fejemøget, ellers er det alt for tamt!
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Kanga
Indlæg: 2927
Tilmeldt: 12. mar 2016, 19:04
Kort karma: 181
Likede indlæg: 3661

Re: Bachelor

Indlægaf Kanga » 29. jun 2022, 13:46

Frida B (?!?) er da noget af en rappenskralde…ja, Philip har kysset med andre piger, men hvad havde hun forventet. Jeg er enig i, at han virkede noget fraværende festen, men altså. Hun virker som om, de har lover hinanden evigt troskab.
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Bachelor

Indlægaf godtnavn » 30. jun 2022, 08:17

Kasper har kysset med 2, Phillip 3, eller er der nogen jeg har glemt? Synes måske det er lidt hårdt at det er Philip de siger kysser med alle og ikke også Kasper.
3
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Bachelor

Indlægaf POCKETKITTEN » 30. jun 2022, 08:39

godtnavn skrev:Kasper har kysset med 2, Phillip 3, eller er der nogen jeg har glemt? Synes måske det er lidt hårdt at det er Philip de siger kysser med alle og ikke også Kasper.


Men Kasper ville ikke indrømme det, da han blev spurgt om det i den varme stol, og det lader heller ikke til, at Helena/Helene(?) eller i hvert fald Anna/Anne(?) har snakket højt om det, så måske ved de andre det ikke. Men det er underligt, for det må man jo forvente i sådan et program.

Det handler vel mest om, at Philip hurtigt kyssede med Victoroa og Frida B. og derefter lagde dem på is.
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Bachelor

Indlægaf LadyFox » 30. jun 2022, 18:04

Er der nogen der ved hvad det var er for en sang der bliver spillet lige inden spørgerunden?
0
...
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1783
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5009

Re: Bachelor

Indlægaf Primerose » 30. jun 2022, 20:16

Jeg sluger også de nye afsnit selvom jeg også synes der mangler et eller andet ift. sidste sæson. Dels tror jeg det har noget med fyrene at gøre. De virker til at have det lidt for “nemt” på en eller anden måde. Der måtte godt gå lidt mere konkurrence i den, så de ikke begynder at blive dovne (som fx da de to nye piger bad dem fortælle om sig selv, og de ikke rigtig gad). Der måtte også gerne være lidt mere drama inde i pigernes hus. De virker meget enige i at dyrke søstersolidariteten, hvilket jo er meget… ja, solidarisk, men måske ikke så spændende tv.
Og så mangler der altså lidt en med Jaffas karisma. Det løftede virkelig sidste års program.

Og er jeg den eneste der synes at Kasper lyder lidt forkølet i alle afsnittene?
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
kattekonen
Indlæg: 236
Tilmeldt: 18. jul 2017, 14:21
Kort karma: 19
Likede indlæg: 213

Re: Bachelor

Indlægaf kattekonen » 1. jul 2022, 12:53

Jeg har det også anderledes med denne sæson. Jeg tror at det har mange årsager. Dels er afsnittene skåret ned, så de ikke sendes man-tors, men kun tirs-tors, så man lærer ikke pigerne så godt at kende. Der er ikke nok drama og bitcheri blandt pigerne, der mest er på badeferie, hvilket helt sikkert har noget med fyrene at gøre - for helt ærligt, de er jo helt ganske almindelig random mænd - ikke nogen man kan få 20 single kvinder til at løbe efter. Kasper virker rar, men også lidt kedelig. Phillip er langt under middel - og virker direkte ubegavet og helt lost i hans egen arrogance.

Sidste år så jeg virkelig frem til sæsonen, fordi jeg synes at Kasper - på papiret havde et kæmpe potentiale. Uddannet pilot med en stilling indenfor HR, høj og med et attraktivt udseende. At han så viste sig at være så meget varm luft grænsende til det røvkedelige, og samtidig en umoden drengerøv, at produktionen halvvejs var nødt til at køre Jaffer på banen, er noget helt andet.
3
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27371

Re: Bachelor

Indlægaf ajnaM » 4. jul 2022, 20:49

kattekonen skrev:Jeg har det også anderledes med denne sæson. Jeg tror at det har mange årsager. Dels er afsnittene skåret ned, så de ikke sendes man-tors, men kun tirs-tors, så man lærer ikke pigerne så godt at kende. Der er ikke nok drama og bitcheri blandt pigerne, der mest er på badeferie, hvilket helt sikkert har noget med fyrene at gøre - for helt ærligt, de er jo helt ganske almindelig random mænd - ikke nogen man kan få 20 single kvinder til at løbe efter. Kasper virker rar, men også lidt kedelig. Phillip er langt under middel - og virker direkte ubegavet og helt lost i hans egen arrogance.

Sidste år så jeg virkelig frem til sæsonen, fordi jeg synes at Kasper - på papiret havde et kæmpe potentiale. Uddannet pilot med en stilling indenfor HR, høj og med et attraktivt udseende. At han så viste sig at være så meget varm luft grænsende til det røvkedelige, og samtidig en umoden drengerøv, at produktionen halvvejs var nødt til at køre Jaffer på banen, er noget helt andet.


Hele præmissen om at én mand (eller kvinde) nærmest skulle være ‘universelt attraktiv’ er jo så dum. Jeg syntes aldrig, ham Casper fra sidste sæson kunne noget - hverken hans CV, hans udseende eller hans personlighed sagde mig noget. Jaffer endnu mindre - han virkede bare sådan lidt lallet og uambitiøs. Jeg kan markant bedre lide både Kasper og Philip fra denne sæson.

Men ingen af de to er jo i sig selv nok til at få 25 kvinder til at kæmpe om sig. De er jo grundlæggende bare helt almindelige.Det er setuppet, hvor man sætter en mand op på en piedestal og dermed får dem til at fremstå mere attraktive. Og de der gruppedynamikker, hvor en mand bliver set som attraktiv, virker lynhurtigt for mange kvinder.

Når de kommer hjem tvivler jeg ærligt talt på, at det holder.
2
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Bachelor

Indlægaf godtnavn » 7. jul 2022, 17:32

Selvom der "kun" røg 3 kvinder i dag så føles det som flere røg fordi de blev delt op til hver mand, så fra "der er alt for mange til vi er tæt på slutnignen" er det pludselig en okay mængde tilbage, i næste uge kommer de vel ned på 3 kvinder hver?

Jeg tror Kasper om en uge ender med Mette, Anna og Helena mens Phillip ender nok med Frederikke, Frida og Victoria. Hvem de ender med helt ved jeg ikke, men tror Kasper går med Mette (eller Helena) og jeg hælder mod at Phillip vælger Frederikke. Jeg tror dog programmet bliver mere interessant de sidste uger hvor de lærer hinanden bedre at kende når der kommer flere solodates.
2
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6505
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14439

Re: Bachelor

Indlægaf Mangoness » 7. jul 2022, 17:42

godtnavn skrev:Selvom der "kun" røg 3 kvinder i dag så føles det som flere røg fordi de blev delt op til hver mand, så fra "der er alt for mange til vi er tæt på slutnignen" er det pludselig en okay mængde tilbage, i næste uge kommer de vel ned på 3 kvinder hver?

Jeg tror Kasper om en uge ender med Mette, Anna og Helena mens Phillip ender nok med Frederikke, Frida og Victoria. Hvem de ender med helt ved jeg ikke, men tror Kasper går med Mette (eller Helena) og jeg hælder mod at Phillip vælger Frederikke. Jeg tror dog programmet bliver mere interessant de sidste uger hvor de lærer hinanden bedre at kende når der kommer flere solodates.


Tænker også umiddelbart at det er der, det hele ender :) :gruble:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Film og TV"