Regnede det meget i 2010?

Er du bare i humør til at småsludre om hvad som helst, så skal du kigge herind.
Brugeravatar
EmoJanice
Indlæg: 1368
Tilmeldt: 4. dec 2017, 15:17
Kort karma: 13
Geografisk sted: Rødovre
Likede indlæg: 328
Kontakt:

Regnede det meget i 2010?

Indlægaf EmoJanice » 6. sep 2023, 21:29

Så jeg har været lidt rundt på forskellige hjemmesider for at lave en tro, som kan beskytte de ting som har betydning for mig, så de kan få den nye blasfemi-lovs beskyttelse når den vedtages (Jævnfør lovforslaget er det alle former for tro, der skal beskyttes - ikke kun de statsanerkendte).

Så faldt jeg over Ydernaes Salvation Church. Her skriver stifteren Gunter Hallowgreen.

I was living my retirement based on a humbled life combined with prayer, when the great deluge of 2010 hit Denmark. It was then I realized that my mission in life wasn't over and I managed to row my dinghy past the wasteland territories south of Copenhagen to Karrebaek when I managed to find some land. Here I left the dinghy and settled on Ydernaes where the plan is to start a small ministry where we will try to travel around Denmark in order save the soles of the people.


Jeg mindes ikke oversvømmelser i Rødovre. Teksten får det til at lyde som om at det var Noahs ark om igen. Var det så slemt i 2010?
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8743
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7211

Re: Regnede det meget i 2010?

Indlægaf Artem » 6. sep 2023, 21:46

Ved ikke med 2010
Men Kbh blev ramt af en stor skybrud i 2011
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Sofakartoflen
Indlæg: 3832
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 430
Likede indlæg: 9102

Re: Regnede det meget i 2010?

Indlægaf Sofakartoflen » 6. sep 2023, 22:09

2
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8743
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7211

Re: Regnede det meget i 2010?

Indlægaf Artem » 6. sep 2023, 22:12

Jo jo det regnede også lidt i 2010
Men det historiske skybrud var nu en gang i 2011
https://vejr.tv2.dk/2016-07-02-husker-d ... koebenhavn
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
EmoJanice
Indlæg: 1368
Tilmeldt: 4. dec 2017, 15:17
Kort karma: 13
Geografisk sted: Rødovre
Likede indlæg: 328
Kontakt:

Re: Regnede det meget i 2010?

Indlægaf EmoJanice » 8. sep 2023, 07:35

Jeg tvivler på at det har regnet så meget at man blev nød til at ro til Næstved fra København, men det er så mange år siden. Jeg kan godt huske at det regnede meget. Dengang boede jeg i Værebro og blev hele dagen i lejligheden.

Jeg tror dog at denne side er lavet som en joke. Jeg har googlet Gunter og han har været chef for en kostskole på Jamaica som ligner en kopi af Tranquility Bay (Et nedlagt mormonsk foretagende som blev drevet af økonomiske støtter til Mitch Romney).

https://en.wikipedia.org/wiki/Tranquility_Bay

Studerende beretter om fiksering og brug af magt, så hvis der er fakta bag, så har han virkelig brug for Guds tilgivelse.

Men som skevet ovenover, jeg leder blot efter inspiration til at danne en trosretning, som kan beskyttes af den nye blasfemi-paragraf. (Det er lidt ærgerligt at loven ikke fandtes før man vedtog letbaneprojektet i København. Der var nogle træer som var næsten hellige for mig, som nu er fældet).
0

Tilbage til "Sniksnak"