Hvad vil din smartphone gerne sige?

Er du bare i humør til at småsludre om hvad som helst, så skal du kigge herind.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. jun 2019, 17:33

Hej med dig Thomas og jeg har også købt disse produkter og butikker med at få det til at lykkes det ikke er alt for meget af det hele taget er det bare at overgive sig til sofa og Netflix is a great place to watch movies and movies and movies and movies and movies....
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Purple Haze » 24. aug 2019, 08:35

Jeg har kun forslag slået til på engelsk, så:

In a few years the number one has to do, so we have a great deal to do. it said a lot about it, but I have to be the first one.
I think we should have to do that, to do it for a few months, now that I think that the number one has been the one, I think that is a good one.
I have no one.
I have a good idea to do with this app and it has been the number of few issues. I think is the only reason to be the number of the article, that is not the number of people who think it was the idea of the one.
I was a man and a few years before the end and I was like the only man that was a good one. For a few days before he came, a few of the one that was a man, that is a good idea. Of the idea that he was the only man I would like, for the man who is the one who is a good man. To the idea that the idea is a man, that he has been for years.

Har redigeret lidt med kommaer, linjeskift og punktummer, så det giver mening-ish.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf LadyFox » 20. okt 2019, 19:02

Det lyder farligt at jeg ikke svarer ham i morgen og overmorgen og så er det også meget forskelligt hvad folk betaler for at understrege en pointe overfor mig.
2
...
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Maoam » 21. okt 2019, 04:49

Så hvornår jeg sidst har været i Givskud Zoo og safari los på skolebænken i Marstal og det kan jeg godt kan lide denne side blev senest ændret den første del af hans besked om at det var også en del af hans besked (...)

Jeg skulle selv starte med at skrive det første bogstav. Jeg har aldrig skrevet om hverken Givskud Zoo eller Marstal, så det er virkelig mærkeligt :lol:
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7322
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23132

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Aragorn » 21. okt 2019, 05:05

LadyFox skrev:Det lyder farligt at jeg ikke svarer ham i morgen og overmorgen og så er det også meget forskelligt hvad folk betaler for at understrege en pointe overfor mig.


Nogle giver deres liv, andre giver deres families liv... En telefon der ved, hvad den ikke vil finde sig i.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Urtekussen » 21. okt 2019, 05:28

Jeg har lige fået en ny tand for at få en god dag til dag levering af spil til at se dig i aften og nu er det 3 km til centrum af by i Rusland og Kina og Indien og Kina og Indien og Kina og Indien og Kina og Indien og Kina
1
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Andromeda » 25. jan 2020, 21:35

Engelsk ordbog: Haha no I'm good thanks for a nice evening Bye bye for a walk would be nice to be active in the morning and the like xD phones are you doing this evening at regions with stars in very early distant galaxies far far away haha I don't want to have sex with you are not so good Is that a serious question of what you hope to get out of am meeting with a lot of people have to do tell me things that are a bit more about yourself and many people coming to the spa together and a bit weird it gets to the spa together

Dansk ordbog: Jeg har selv date med en ven eller veninde har af gud fået indgivet til at snakke fra nu af
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Fru Sunshine » 25. jan 2020, 22:14

Det var en fordel for en hyggelig dag med familien i dag og i den grad er det er ikke perfidt og det var en fordel for en hyggelig dag med familien.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Lisva
Indlæg: 1198
Tilmeldt: 11. apr 2016, 15:01
Kort karma: 135
Likede indlæg: 4408

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Lisva » 25. jan 2020, 22:15

Morgen og ikke har taget initiativ til at gave en meget rummelig og lys på toilettet her til aften og så skal jeg da helt ned igear to vinduer og døre find en hyggelig gruppe på den første byttedag efter jul med min mor som eneste gæst. :stoned:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Fru Sunshine » 9. mar 2020, 20:38

Min mor og min anden gang om ugen i den retning på pastoralseminarierne er en del af min mand i Aalborg kommune og det var i gen problemer har med dagen søde mand og det var det er da sket en del af programmet for det første har været i Loop for første og jeg er nysgerrig efter et eller andet sted bliver jeg lidt glad for at det kan være lidt svært at læse mere end os for det første



:gruble:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf LadyFox » 25. maj 2020, 15:04

Det her er en kæmpe succes med at være for genert og jeg har ikke været der i en forbuds-zone
0
...
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Contrast » 13. dec 2020, 02:57

Jeg er ret hyggeligt at kende netværke og en smoothie til en nordjyde jeg er ikke en notifikation det var også ensom til tider i hvert enkelt medlem er det ikke drikkeriet det var en af dig og din søster holder til i byen på forhånd så er der endda en anden ende som på en hjemmeside der skriver fordi det var en til to personer.

Hehe "jeg er ikke en notifikation"
1
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Musenmor » 14. dec 2020, 06:27

Hej jeg er ked af det nye album på en anden mail med et par dage siden jeg har ikke helt tillid til at blive vred på den ene af mine kollegaer i morgen er jeg i hvert fald ikke noget problem i forhold til dit behov for at få en god idé med en kop kaffe eller noget helt specielt til digitale signatur i en super hyggelig og så skal vi holde totalt Disney
2
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:

Tilbage til "Sniksnak"