Hvad vil din smartphone gerne sige?

Er du bare i humør til at småsludre om hvad som helst, så skal du kigge herind.
Nesnay
Kort karma: 18
Likede indlæg: 469

Re: Hvad vil din smartphone gerne sige?

Indlægaf Nesnay » 24. maj 2019, 15:58

Det er en aftale så meget værd i dag er ikke nemt og hurtigt kan hun nå det i morgen med at åbne en god tur hjem til at tænke på at rejse til San Francisco om fem min mormor og jeg kan simpelthen for de fleste læser trods alt kun bøgerne og ikke forfatterens kommentarer til San Francisco om fem minutter forsinket her kl halv time før jeg lukker kl halv time.

Ved nærmere eftertanke kunne jeg da godt have lyst til at rejse til San Francisco om fem minutter :-D
0
Smiling_Goat
Kort karma: 877
Likede indlæg: 15327

Indlægaf Smiling_Goat » 26. maj 2019, 12:42

Jeg har lige fået at vide at jeg ikke kan finde ud af noget med en kiropraktor og jeg har ikke hørt fra min Huawei og jeg har ikke hørt fra min Huawei (...)
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 702
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 11649

Indlægaf Delfin » 26. maj 2019, 22:12

*arbejde* 'kollega* og jeg har været væk fra min faste rutine i længere tid end jeg havde en god dag allesammen og så er det ved jeg ikke har fået en ny og næ det er en god ide at få en god dag allesammen og så er det ved jeg ikke har fået en ny og næ det kan lade være en mulighed
0
14 11 14
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 197
Likede indlæg: 3397

Indlægaf RavenClaw » 9. jun 2019, 13:33

Og så er det ikke er en del af de andre er. (Midten, efterfulgt af en milliard smileys)

Jeg vil have jeg er i Lejre men det må du sige det er jo kun 8 i dag og så har de fået en familie er hjemme igen og luft radiatorerne bliver nok nødt i en time. (Højre)

Det var ikke rigtig noget jeg ikke er i hvert enkelt produkt har ikke hørt et stykke papir på det hele skal gå i den er ikke længere en chef fra min egen bil (venstre)
0
But did you die?
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Kort karma: 875
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 10739

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. jun 2019, 17:33

Hej med dig Thomas og jeg har også købt disse produkter og butikker med at få det til at lykkes det ikke er alt for meget af det hele taget er det bare at overgive sig til sofa og Netflix is a great place to watch movies and movies and movies and movies and movies....
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Sniksnak"