HA-almen (merit) - SDU eller RUC?

MGG
Indlæg: 35
Tilmeldt: 9. jul 2016, 14:50
Kort karma: 0
Likede indlæg: 16

HA-almen (merit) - SDU eller RUC?

Indlægaf MGG » 1. mar 2017, 21:38

Kære alle,

Jeg er nået til den beslutning, at jeg gerne vil tage en HA-almen. Men jeg kan simpelthen ikke beslutte mig, hvor jeg skal søge ind. Begge uddannelsessteder tilbyder merit, så man kan tage uddannelsen på 1,5 år. Jeg blev færdiguddannet som finansøkonom for 8 år siden, og siden da har jeg arbejdet som økonomisk konsulent i det offentlige.

Jeg er hælder mest til RUC, da jeg godt kan lide at arbejde i projektgrupper. Problemet er bare, at det er længe siden, jeg sidst har skrevet et projekt, og er bange for at være en byrde for projektgruppen?

Er der nogen, der kan fortælle lidt om uddannelsen på RUC? Er det meget hårdt? Jeg er simpelthen så nervøs - er bange for, at jeg ikke vil kunne klare uddannelsen og mængden af læsestof. Ved ikke, måske er det bare mig, der tænker for meget over tingene, nu hvor jeg risikere meget ved at søge ind. Skal opsige min fuldtidsstilling, som jeg har haft i 8 år, og kommer til at gå meget, meget drastisk ned i indtægt :nerve: også har jeg to små banditter på hhv. 4 og 1 år. :nerve:

Det skal dog siges, at hensigten med HA-almen, er at tage en kandidatuddannelse på CBS, hvis jeg forhåbentlig kommer ind.
0

Tilbage til "Studie"