Tjeneruddannelsen som voksen med erfaring

Brugeravatar
Newsugar
Indlæg: 133
Tilmeldt: 16. nov 2015, 23:22
Kort karma: 5
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 62

Tjeneruddannelsen som voksen med erfaring

Indlægaf Newsugar » 21. feb 2016, 14:34

Jeg har et par års erfaring med tjenerarbejde, og overvejer at tage uddannelsen. Jeg kan forstå at det er muligt at korte den ret meget ned når man er voksen og har erhvervserfaring. Er der nogen der ved lidt mere om det?

Jeg har arbejdet på mit nuværende job i halvandet år, det er dog ikke fuldtid da der ikke er timer nok. For et par år siden arbejdede jeg som tjener/køkkenhjælp også deltids i 3,5 år. Tror i det er nok? Derudover har jeg boet i udlandet i 4 år og arbejdet som tjener en sæson der også.
0
Brugeravatar
Newsugar
Indlæg: 133
Tilmeldt: 16. nov 2015, 23:22
Kort karma: 5
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 62

Re: Tjeneruddannelsen som voksen med erfaring

Indlægaf Newsugar » 22. feb 2016, 21:31

Ingen?
0
Nemon.
Indlæg: 121
Tilmeldt: 24. sep 2015, 18:27
Kort karma: 8
Likede indlæg: 99

Re: Tjeneruddannelsen som voksen med erfaring

Indlægaf Nemon. » 22. feb 2016, 21:46

Newsugar skrev:Jeg har et par års erfaring med tjenerarbejde, og overvejer at tage uddannelsen. Jeg kan forstå at det er muligt at korte den ret meget ned når man er voksen og har erhvervserfaring. Er der nogen der ved lidt mere om det?

Jeg har arbejdet på mit nuværende job i halvandet år, det er dog ikke fuldtid da der ikke er timer nok. For et par år siden arbejdede jeg som tjener/køkkenhjælp også deltids i 3,5 år. Tror i det er nok? Derudover har jeg boet i udlandet i 4 år og arbejdet som tjener en sæson der også.


Tror du skal kontakte Hotel- og Restaurantskolen og få mere info. Grund uddannelsen vare vist lidt under 1 år, og jeg TROR ikke du kan , "skære" ned i den, det er nok elev - tiden.
Jeg mener der er en linie for voksne , hvilket måske også er en god ide at undersøge, for mange af eleverne kommer direkte fra folkeskolen.

Men ring til skolen, og få noget mere info.
0

Tilbage til "Studie"