Ups, du er forresten ikke uddannet alligevel...

Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Ups, du er forresten ikke uddannet alligevel...

Indlægaf Muspel » 21. nov 2018, 15:58

fisken80 skrev:Er der nogen der kan forklare mig, hvad gymnasielærerfaget er? Jeg dimiterede selv tilbage i 2008 og dengang var det fint bare at have et hovedfag og et sidefag, så kunne man søge job som gymnasielærer og komme i pædagogikum.



Hvis sidefaget ikke er på samme falkultet, skal man have to års studier på sidefaget.

En af mine venner er ramt. Det er 6 år siden han blev ‘færdig’
0
fisken80
Indlæg: 22068
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Ups, du er forresten ikke uddannet alligevel...

Indlægaf fisken80 » 22. nov 2018, 13:55

Muspel skrev:
fisken80 skrev:Er der nogen der kan forklare mig, hvad gymnasielærerfaget er? Jeg dimiterede selv tilbage i 2008 og dengang var det fint bare at have et hovedfag og et sidefag, så kunne man søge job som gymnasielærer og komme i pædagogikum.



Hvis sidefaget ikke er på samme falkultet, skal man have to års studier på sidefaget.

En af mine venner er ramt. Det er 6 år siden han blev ‘færdig’


Tak for svar. Men det er kun hvis man ikke har været i pædagogikum, at man rammes, ikke? Jeg var nemlig i pædagogikum med flere, der havde fag fra forskellige fakulteter, men det er efterhånden 10 år siden.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Ups, du er forresten ikke uddannet alligevel...

Indlægaf Muspel » 22. nov 2018, 14:01

fisken80 skrev:
Muspel skrev:
fisken80 skrev:Er der nogen der kan forklare mig, hvad gymnasielærerfaget er? Jeg dimiterede selv tilbage i 2008 og dengang var det fint bare at have et hovedfag og et sidefag, så kunne man søge job som gymnasielærer og komme i pædagogikum.



Hvis sidefaget ikke er på samme falkultet, skal man have to års studier på sidefaget.

En af mine venner er ramt. Det er 6 år siden han blev ‘færdig’


Tak for svar. Men det er kun hvis man ikke har været i pædagogikum, at man rammes, ikke? Jeg var nemlig i pædagogikum med flere, der havde fag fra forskellige fakulteter, men det er efterhånden 10 år siden.


Ja sådan har jeg forstået det. At hvis man allerede har pædagogikum er det ikke et problem.
0

Tilbage til "Studie"