Arbejder du på plejehjem?

Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1803
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23794

Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf Mani » 7. maj 2024, 08:46

Hvis du gør eller kender nogen der gør ville det være en kæmpe hjælp for min søn og hans gruppe hvis du/I/de vil svare på dette spørgeskema: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... A/viewform

De har kontaktet flere plejehjem og har ikke fået svar tilbage om de måtte sende det så de mangler virkelig data til deres opgave - meget gerne senest torsdag :blush:
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
honeybee
Indlæg: 257
Tilmeldt: 15. aug 2015, 20:21
Kort karma: 21
Likede indlæg: 251

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf honeybee » 7. maj 2024, 17:44

Jeg har svaret :)
1
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1803
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23794

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf Mani » 7. maj 2024, 19:06

honeybee skrev:Jeg har svaret :)

Tak, det er en kæmpe hjælp for dem
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6798
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1218
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9838

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf FrøkenM » 7. maj 2024, 19:19

Jeg har svaret som pårørende - og med kendskab til mange mennesker, der kunne være i målgruppen for det, spørgeskemaet omhandler. Skidegod ide.
Jeg håber, de får mange svar :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1803
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23794

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf Mani » 7. maj 2024, 19:21

FrøkenM skrev:Jeg har svaret som pårørende - og med kendskab til mange mennesker, der kunne være i målgruppen for det, spørgeskemaet omhandler. Skidegod ide.
Jeg håber, de får mange svar :)

Tak, det er så godt.
Det er en kæmpe hjælp at de har nogle besvarelser at arbejde med :blomst:
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9033
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1532
Likede indlæg: 25829

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. maj 2024, 21:07

Jeg har svaret som social-special pædagog, hvor jeg arbejder med borgere der er kognitivt og fysisk udfordret.

En super god ide.

Jeg har bl.a Kommenteret at den digitale platform bør kunne integreres i allerede eksisterende dokumentations platforme.
Det ville være uhensigtsmæssigt at det skal køre i et selvstændigt system med eget login.
Og der laves i forvejen dokumentation ud fra "de 12 sygeplejefaglige problemområder" - hvorfor det ville give mening at koble det op på dette.

Der er også noget ifht samtykke, den enkelte skal have et ønske om at blive vejet.

Jeg håber de får svar nok til en mere fyldestgørende analyse.
Tænker det kunne give mening at dele linket i almindelige lokale facebook grupper.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1803
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23794

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf Mani » 8. maj 2024, 06:24

Madam Pomfrey skrev:Jeg har svaret som social-special pædagog, hvor jeg arbejder med borgere der er kognitivt og fysisk udfordret.

En super god ide.

Jeg har bl.a Kommenteret at den digitale platform bør kunne integreres i allerede eksisterende dokumentations platforme.
Det ville være uhensigtsmæssigt at det skal køre i et selvstændigt system med eget login.
Og der laves i forvejen dokumentation ud fra "de 12 sygeplejefaglige problemområder" - hvorfor det ville give mening at koble det op på dette.

Der er også noget ifht samtykke, den enkelte skal have et ønske om at blive vejet.

Jeg håber de får svar nok til en mere fyldestgørende analyse.
Tænker det kunne give mening at dele linket i almindelige lokale facebook grupper.

Tak, jeg ved han lige sagde hertil morgen at de havde fået superbrugbar feedback og at flere havde nævnt det med integration, så det ville de kigge ind i.
Det er en kæmpe hjælp.
De har delt i lokale FB grupper tidligere, men er bekymrede for om det giver for mange ubrugelige svar denne gang. Men han sagde de havde fået 21 rigtig gode svar her til morges via jer og de jeg kender indenfor målgruppen, der har svaret og delt videre.

Så tak for jer :blomst: :dåne:
Han er kæmpe lettet for sidder i en gruppe, der holder mere fri end de byder ind og er død frustreret over at sidde alene. Så al jeres feedback er guld.
3
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 9033
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1532
Likede indlæg: 25829

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf Madam Pomfrey » 8. maj 2024, 07:28

Mani skrev:De har delt i lokale FB grupper tidligere, men er bekymrede for om det giver for mange ubrugelige svar denne gang. Men han sagde de havde fået 21 rigtig gode svar her til morges via jer og de jeg kender indenfor målgruppen, der har svaret og delt videre.

Så tak for jer :blomst: :dåne:
Han er kæmpe lettet for sidder i en gruppe, der holder mere fri end de byder ind og er død frustreret over at sidde alene. Så al jeres feedback er guld.


Jeg håber de kommer frem til et produkt han selv er tilfreds med, - det er tungt at arbejde med en gruppe der er sej i optrækket.

Forhåbentligt får han/de endnu mere data at arbejde med.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brego
Indlæg: 2
Tilmeldt: 28. aug 2015, 10:58
Kort karma: 1
Likede indlæg: 3

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf Brego » 8. maj 2024, 07:30

Jeg har svaret :)
Som ansat på et plejehjem
2
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1803
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23794

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf Mani » 8. maj 2024, 11:13

Brego skrev:Jeg har svaret :)
Som ansat på et plejehjem

Tak, I er fantastiske :blomst:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1803
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23794

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf Mani » 8. maj 2024, 11:16

Madam Pomfrey skrev:
Mani skrev:De har delt i lokale FB grupper tidligere, men er bekymrede for om det giver for mange ubrugelige svar denne gang. Men han sagde de havde fået 21 rigtig gode svar her til morges via jer og de jeg kender indenfor målgruppen, der har svaret og delt videre.

Så tak for jer :blomst: :dåne:
Han er kæmpe lettet for sidder i en gruppe, der holder mere fri end de byder ind og er død frustreret over at sidde alene. Så al jeres feedback er guld.


Jeg håber de kommer frem til et produkt han selv er tilfreds med, - det er tungt at arbejde med en gruppe der er sej i optrækket.

Forhåbentligt får han/de endnu mere data at arbejde med.

Det håber jeg også. Selve rapporten tror jeg han har opgivet de andres input til. Men jeg kunne se på ham i går aftes og morges og de beskeder han har sendt i dag hvordan det har været et kæmpe boost at der nu er feedback fra spørgeskemaet og noget at arbejde med derfra.

Og to be honest har jeg ikke en jordisk chance for at komme med input der - så for mig er det også en kæmpe lettelse at se.
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19727
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46580

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf LadyFox » 8. maj 2024, 11:49

Jeg har svaret.
Jeg håber det kan bruges trods jeg måske er til den kritiske side.
2
...
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11454
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1803
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23794

Re: Arbejder du på plejehjem?

Indlægaf Mani » 8. maj 2024, 15:37

LadyFox skrev:Jeg har svaret.
Jeg håber det kan bruges trods jeg måske er til den kritiske side.

De har også brug for kritik, man udvikler jo ikke et brugbart produkt hvis alle bare står og klapper i hænderne, så jeg tænker bestemt det kan bruges.
Tak :blomst:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'

Tilbage til "Studie"