De mærkeligste spørgsmål til jobsamtalen

Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: De mærkeligste spørgsmål til jobsamtalen

Indlægaf Muspel » 14. apr 2016, 18:03

Jeg blev engang spurgt: 'hvis dine veninder skulle give tre gode grunde til ikke at have dig med i byen, hvad skulle det så være'
Jeg tillod mig at spørge, hvordan det havde relevans for jobbet som dansk som andetsprogslærer.
6
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: De mærkeligste spørgsmål til jobsamtalen

Indlægaf 2SHY » 14. apr 2016, 18:49

Muspel skrev:Jeg blev engang spurgt: 'hvis dine veninder skulle give tre gode grunde til ikke at have dig med i byen, hvad skulle det så være'
Jeg tillod mig at spørge, hvordan det havde relevans for jobbet som dansk som andetsprogslærer.

Hvad var deres svar til det?
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: De mærkeligste spørgsmål til jobsamtalen

Indlægaf Muspel » 14. apr 2016, 19:02

2SHY skrev:
Muspel skrev:Jeg blev engang spurgt: 'hvis dine veninder skulle give tre gode grunde til ikke at have dig med i byen, hvad skulle det så være'
Jeg tillod mig at spørge, hvordan det havde relevans for jobbet som dansk som andetsprogslærer.

Hvad var deres svar til det?


Noget i retning af 'hø hø det er vel en ny måde at spørge til dine svagheder'. Til det svarede jeg, at mine veninder synes det er træls, at jeg går tidligt hjem. Men at det ikke påvirkede mit job. Men at jeg gerne ville svare på jobmæssige svagheder, og det var ... Bla bla.

Jeg fik det i øvrigt.
4

Tilbage til "Job"