Afslag efter samtale

Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Afslag efter samtale

Indlægaf Animi » 17. jun 2016, 18:44

Hvis man har været til samtale, så over telefonen. Mail ville virke for upersonlig, synes jeg. Også selvom det ikke er en standard mail.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Afslag efter samtale

Indlægaf Oddinary » 17. jun 2016, 18:50

Jeg er ligeglad med leveringsmetoden, jeg sætter bare pris på personlig feedback. Og jeg kunne godt tænke mig, at den var hudløst ærlig i stedet for trøstende floskler.
2
Muin
Indlæg: 37
Tilmeldt: 23. okt 2015, 15:59
Kort karma: 5
Likede indlæg: 42

Re: Afslag efter samtale

Indlægaf Muin » 18. jun 2016, 09:34

Animi skrev:Hvis man har været til samtale, så over telefonen. Mail ville virke for upersonlig, synes jeg. Også selvom det ikke er en standard mail.


Enig. Selvom jeg generelt mest er til skriftlig kommunikation fremfor telefonisk, så synes jeg at det er mest anstændigt at ringe folk op, som man har haft til samtale.

Det værste er dog, når der går virkelig lang tid fra samtalen, til man hører noget. Så går man der i uvished, og bliver mere og mere sikker på at man nok ikke har fået jobbet - men intet er jo sikkert før man har hørt noget. Så om det er mail eller telefonopkald kan nok være lidt lige meget - bare man får svar så hurtigt som muligt.
0

Tilbage til "Job"