Er kavalergang og stiletter arbejdreskaber i kvinders værktøjskasse, eller er det bare beklædning?

Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Er kavalergang og stiletter arbejdreskaber i kvinders værktøjskasse, eller er det bare beklædning?

Indlægaf Wizzze » 4. feb 2020, 13:30

HappyPaww skrev:
Akehurst2 skrev:
Stitch skrev:Nu er jeg nysgerrig: hvis man nu ikke havde kunnet se hendes nipples, havde den bluse så været okay?


Jeg synes ikke, det er nipples, der er problemet - jeg synes hun viser alt for meget hud.

Ja, enig. Generelt er hendes outfit lidt for "Jenny from the block" årgang 2002 med hoopsene, bæltet, makeuppen, frisuren og det hele. Det skriger ikke just af professionelt tøj.


Nu er det jo ikke kolde Danmark men en varm latinsk lokation, så beklædningskuluren / reglerne for professionel fremtoning er nok en lidt anden? :gruble:
1
Do as I say! :whip:
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6932

Re: Er kavalergang og stiletter arbejdreskaber i kvinders værktøjskasse, eller er det bare beklædning?

Indlægaf MrMister » 4. feb 2020, 22:29

Hun måtte gerne være nøgen for min skyld. Hun kan bare ikke få begge: uprofessionel påklædning og professionel respekt. Det er som Russel Brands forsøg på at tale imod det establishment, han selv tilhører på vegne af en klasse, han ikke er på linje med. Det er latterligt.
1
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Er kavalergang og stiletter arbejdreskaber i kvinders værktøjskasse, eller er det bare beklædning?

Indlægaf Wizzze » 5. feb 2020, 18:24

Det er ikke kun herhjemme at en bar skulder kan skabe debat og ravage ...
https://edition.cnn.com/2020/02/05/uk/b ... index.html

Hvis bare den engelske politiker havde læst hende berlingske journalistens indlæg :sarkasme:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Er kavalergang og stiletter arbejdreskaber i kvinders værktøjskasse, eller er det bare beklædning?

Indlægaf Fru Sunshine » 8. feb 2020, 11:27

Stitch skrev:Nu er jeg nysgerrig: hvis man nu ikke havde kunnet se hendes nipples, havde den bluse så været okay?

Nej.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Er kavalergang og stiletter arbejdreskaber i kvinders værktøjskasse, eller er det bare beklædning?

Indlægaf Sophies-mor » 8. feb 2020, 12:50

Fru Sunshine skrev:
Stitch skrev:Nu er jeg nysgerrig: hvis man nu ikke havde kunnet se hendes nipples, havde den bluse så været okay?

Nej.

Enig i ovenstående.
Det er ikke brystvorterne, der er problemet. Men alt for meget hud.


Men faktisk anser jeg heller ikke en top som denne som værende professionel. Fordi der ikke er minimum et lille ærme. Bare lige 2 cm havde været fint og gjort den mere bluse-agtig.
Hvis hun havde en jakke over, fint nok. Men uden jakke. Nej.
Den er ellers fin :lun:
Man går ikke på arbejde i en top. Har jeg lært. Beklager :lol:
https://www.jydepotten.dk/vare/22196-saint-tropez-aermeloes-top
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Dawwty
Indlæg: 2107
Tilmeldt: 6. aug 2019, 11:03
Kort karma: 13
Likede indlæg: 1208

Re: Er kavalergang og stiletter arbejdreskaber i kvinders værktøjskasse, eller er det bare beklædning?

Indlægaf Dawwty » 8. feb 2020, 13:26

Det er begge dele men afhænger af situationen og sammenhæng.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11296
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1792
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23356

Re: Er kavalergang og stiletter arbejdreskaber i kvinders værktøjskasse, eller er det bare beklædning?

Indlægaf Mani » 8. feb 2020, 13:54

Altså, jeg ved jo godt alt det der med profesionel beklædning etc. Men det irriterer mig grænseløst. Fordi jeg arbejder med økonomi er jeg useriøs, hvis jeg kommer i hættetrøje eller top - men når jeg kommer i vores datterselskaber, hvor de arbejder med webkoder og marketing kan den slags tøj være helt fint. Hvorfor betyder det noget for mine tal at jeg er corporate klædt? Er de mere præcise?
6
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'

Tilbage til "Job"