Hvornår skal man efterlyse?

Brugeravatar
mindrekreativtnavn
Indlæg: 204
Tilmeldt: 21. sep 2016, 07:38
Kort karma: 14
Likede indlæg: 158

Hvornår skal man efterlyse?

Indlægaf mindrekreativtnavn » 31. aug 2017, 05:49

Jeg har en kat som ikke har lyst til at komme hjem.
Og som overskriften lyder - hvornår skal man efterlyse?

Da jeg har haft mange katte i løbet af årene, ved jeg at de sagtens kan tage på tur. Men det længste ham her har været væk er 14 timer og denne gang er vi oppe over 48 timer. Ja, han er kastreret.

Hvor længe ville I vente?
0
I always carry a knife in my purse, just in case we're having cake. :gris:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvornår skal man efterlyse?

Indlægaf HappyPaww » 31. aug 2017, 05:50

Hvis du savner ham, og han ikke plejer at strejfe, så sæt da bare sedler op i nabolaget og evt lokal Facebook gruppe. Der er vel ingen regler - og så er folk jo opmærksomme...
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6650
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 865
Likede indlæg: 18832

Re: Hvornår skal man efterlyse?

Indlægaf Æble » 31. aug 2017, 06:02

Er det sket nogle ændringer i jeres hjem?

Vi flyttede for et halvt års tid siden. Vores kat plejer at være hjemme hver dag. Da vi flyttede var der er par gange hun var væk ca 48 timer. Vi var så bange for at hun var faret vild ved at prøve at finde "hjem" igen. Men hun dukkede op og nu gør hun det ikke mere.

Har du været ude i nabolaget og kalde?

Hvis den ikke dukker op idag ville jeg begynde at efterlyse og bede naboer osv tjekke skure og andet den kan være låst inde i.

Føler med dig, det er ikke rart når man ikke ved hvor de er :ae: Man burde kunne få gps i deres chip og så en lille app til at se hvor de er.
0
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Hvornår skal man efterlyse?

Indlægaf Afskylia » 31. aug 2017, 06:13

Jeg har også en kastereret hankat på 7 år. Han er meget sjældent væk mere end et par timer af gangen. 2 gange i hans liv har han dog taget en tur på 3-4 dage. Jeg har været vildt bekymret og ledt efter ham og jeg efterlyste ham i vores lokale facebookgruppe efter 2 dage.

Håber han snart komme hjem :kys:
0

Tilbage til "Kæledyr"