Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Krølle » 25. mar 2019, 22:24

Wizzze skrev:
Krølle skrev:Min fine lille damemis, der blev beskrevet som genert og sky, har i dag indtaget både hjem og hjerte med største selvfølgelighed.

Jeg tænkte, at hun skille have ro i et enkelt rum, så selvom det var tophyggeligt med en spindende kækemaskine, gik jeg ind i stuen og lukkede døren. Ti minutter senere HAMREDE frøkenen på døren. Dæleme nej om hun skulle efterlades alene og kede sig :lun:

Her er hun i gang med at inspicere stuen med største selvfølgelighed og “her kommer Ems”-attitude. I låååve her :lun:


Hvor længe tror du at de muslinger får lov at ligge i vindueskarmen? :D


Tjah... Pt er jeg flad og træt og ligger allerede i sengen. Kitty er lysvågen og på eventyr i stuen. Ca ti minutter? :lol:
3
Fynerfin82
Indlæg: 1483
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4066

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Fynerfin82 » 5. okt 2019, 17:44

Lucca er barnets bedste ven og i en travl hverdag er det virkelig dejligt med en hjælpende hånd, når barnet lige har brug for lidt krammetid mens han vågner helt.

IMG_20191005_194217.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5924
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14743

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. okt 2019, 11:23

Min ene kat er slet ikke særlig god til at lege. Han jager en laserpen, men derudover er han ikke særlig interesseret. Heller ikke i legetøj med catnip. Han er faktisk bare røvligeglad med legetøj.
I går sov han på mig samlet set omkring 5-6 timer. Det er super hyggeligt, men lidt besværligt hvis man vil lave ting.

Her til morgen kom han så hen til mig, med det eneste legetøj han gider i munden (en miniature rød tennisbold). Han lagde det ned foran mig og satte sig så og så på mig. Jeg nussede ham og trillede så legetøjet væk. Han legede lidt med det og kom så tilbage til mig, hvor han smed sig ned med maven opad og spandt.

Føler mig helt elsket af det lille pus jo :lun:
4
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30208

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf TinaW » 5. jan 2020, 12:20

Åh hvor jeg bare holder ufatteligt meget af min lille tykke ponyhest. Altid en fornøjelse at ride på og vil så gerne arbejde. Håber hun holder i 10 år endnu - hun bliver 22 til maj :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15170

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Zonta » 11. jan 2020, 20:52

Vores hund er bare så mega god med vores søn (hunden er 2, sønnike er 1,5). Han er så tålmodig og god og hvis det bliver for meget (sønnike er ikke altid helt så blid som vi prøver at opdrage ham til), så rejser han sig bare og går.
6
J, juli 2018.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30208

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf TinaW » 8. feb 2020, 19:45

Vi har redet undervisning i dag. Ude i byen. Og hun gik lige op i traileren både på ud- og hjemtur. Opførte sig eksemplarisk og var en fornøjelse at ride på. Underviseren (første gang vi har redet ved hende) var meget begejstret for hende og alt i alt, så kunne det bare ikke være gået bedre. En dejlig dag
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2468

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Musenmor » 18. mar 2020, 06:14

Sønnen og hunden ligger under dynen og kikker på mobil :lun: Vores lille hund forlader aldrig min søn, hun forfølger ham rundt i huset, sover med ham, sidder på stolen ved siden af ham ved hans computer, hun har virkelig været med til at gøre min søn tryg :love: Jeg er så taknemmelig for at vi fik lov at købe hende for 11 år siden :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30208

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf TinaW » 12. apr 2021, 15:07

Min knap 4 års islænder har i dag været ude ved dyrlægen, for at få tjekket tænder, da hun ikke var så samarbejdsvilling, da dyrlægen var her.
Til gengæld var hun virkelig en lille engel i dag. Gik lige op i traileren, stod pænt og gik stille og roligt ud. Kiggede sig nysgerrigt omkring og var ret ligeglad med både høns og geder.
Ind på klinikken og stod pænt ved bedøvelsen.
Rigtig flink til at op i traileren igen, selv om hun stadig var påvirket af bedøvelsen og nu står hun lige og sunder sig, på folden.
Virkelig imponeret af hende, det er halvandet år siden, hun sidst har kørt i trailer (da vi hentede hende)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf IrmaPigen » 14. jun 2021, 06:09

Vores hvalp på nu 10,5 uge har vist sig at være super ivrig efter at lære.

Han sitter på kommando, dækker og kan give pote. Han kender også rullekommandoen, omend den skal stadig finpudses lidt.
1

Tilbage til "Kæledyr"