Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Tata » 22. maj 2017, 16:05

Jeg er super stolt af min kat Frej, han er virkelig ikke glad for at komme til dyrlægen, som i virkelig ikke, men i dag fik han både lavet øjenundersøgelse, taget urinprøve og blodtryk med halemåler, alt imens jeg aede ham, dyrlægen satte god tid af, så hun kunne vente til han var mere afslappet inden. Jeg havde været ret nervøs, især for da han skulle have taget urinprøven, men han sagde ikke en lyd, og det var overstået på et sekund !. Er simpelthen så stolt af ham :rock:
3
Timian :lun:
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Buffy » 2. aug 2017, 16:17

Jeg var voldsomt stolt da vi for en ugestid siden var ude hos min søster og han ikke forsøgte at nakke nogen af hendes fritgående ænder. Tilgengæld hyrdede han dem, løb i ring om dem til de var samlet i en klump, men til sidst kunne han dog ikke modstå fristelsen for at løbe ind midt i flokken, så de løb til alle sider. :rulle: :lol:
5
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Buffy » 2. aug 2017, 20:08

Nåå genboens to-årige har lært hans navn "Rada! Rada!" :love:
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Zombie » 11. sep 2017, 11:08

I går var der fyrværkeri. Min hund lavede både sit, dæk, giv pote, plads og gå pænt, inden det blev for meget. Så må hun mellem min kæreste og jeg, og lavede lidt snudedut øvelser.

Så dygtig!
4
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Corvida
Indlæg: 55
Tilmeldt: 27. apr 2016, 19:35
Kort karma: 5
Likede indlæg: 155

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Corvida » 11. sep 2017, 17:46

Lige nu er jeg bare taknemmelig for, at han lever. Vi var ved dyrlægen i dag til ældretjek, hvilket altid gør mig helt vildt nervøs, fordi det jo gør det lidt svært at fortrænge det faktum, at katten er 12 år og dermed ved at være i den alder, hvor dyrlægen kan opdage et eller andet forfærdeligt. I dag slap vi med en tandrensning. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre, når min store, dovne, altædende hankat en dag ikke er her mere. Heldigvis hører man jo ofte om katte, som er blevet 20+ år.

Nårh ja, jeg er også stolt af og taknemmelig for, at han er så dygtig til at gå ind i sin transportkasse uden det store drama og at han lader al sin harme gå ud over dyrlægen og ikke mig :P
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Pandesteg » 11. sep 2017, 18:53

Jeg er stolt over at mine katte er så godmodige. Man kan løfte og kysse og kramme og mule dem og de finder sig i det. De har aldrig revet (med vilje :-D) eller hvæset af nogen. Selv familiens hund accepterede de efter de havde mødt ham første gang og nu står de med høje haler og kalder på ham, når de kan høre ham ude i opgangen. (At han sp er liiiidt bange for dem er en anden snak :P)
5
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Mangoness » 22. okt 2017, 16:53

Emma The Mermaid skrev:Han fandt en pung i dag og der var kørekort i så jeg kunne ringe til pungens ejer.

Seje gris :lun:


Jeg bliver nødt til at spørge:

Er det en rigtig gris? :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Buffy » 1. nov 2017, 13:13

Det ser ud til, at vi endelig har fået brudt vores alene-hjemme-forbandelse. :banan: Raja har været alene 2,5 time i dag og det er gået så godt :banan: :banan:
4
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Buffy » 1. nov 2017, 15:59

Ok, hvem har byttet min hund med en anden?! Han hader to ting, være alene hjemme og komme under bruseren og han har gjort begge dele uden brok i dag :8: :banan: :love:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf LadyFox » 24. apr 2018, 14:41

Efter Momo havde været oppe og toppes med en løs hund for et par uger siden har han været ret gal på andre hunde. Før episoden kunne han med mange hunde, men langt fra alle, efter episoden virkede det til han ikke kunne med nogle, hvilket jeg har respekteret og undgået andre hunde selvom han selv er interesseret i andre hunde, for det er kun til de kommer for tæt på.

I dag mødre vi dog en lille sød enøjet hundepige som gik løs og kom over, og ejeren nåede ikke at gøre så meget ved det, ejeren sad også i elscooter så det var heller ikke så nemt hvis hun skulle handle hurtigt, og... De hilste så fint, og der var intet snerren fra Momo af.

:dåne:
1
...
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Tanten » 24. apr 2018, 15:30

Jeg er taknemmelig for, at min kærestes rotter har kureret mig for min fobiske rædsel for rotter - de er virkelig de mest intelligente, sjove og kærlige kæledyr
5
Brugeravatar
MissIce
Indlæg: 471
Tilmeldt: 17. dec 2015, 20:01
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1396

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf MissIce » 24. apr 2018, 17:23

Jeg er bare sådan helt generelt glad for/stolt af/taknemmelig for min hund lige nu :love: :love: :love:
4
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Studsgaard » 15. jun 2018, 03:20

Jeg er meget glad for Maja (katten) lige nu.
Jeg var vågnet fordi hun ville ind og hun fulgte så bagefter mig på toilettet. Imens jeg sider der halv sovende, kommer der en stor klam edderkop spurtende over badeværelsesgulvet - den hoppede hun på :klap:
Den skulle godtnok først lige leges lidt med, men så dræbte og spiste hun den. Min lille helt :love2:
4
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Skorstenen » 8. feb 2019, 08:31

Min gamle pigehund nakkede en fuldfed rotte i går. :banan:

Jeg havde hørt det puslede i køkkenet (under køkkengulvet) i et par dage og i går aftes, kunne manden høre noget bag komfuret. Han trak det lidt ud, og så kom der fanme en stor rotte pilende. Vi var ellers sikre på det "bare" var en mus.

Min terrier fangede den meget hurtigt og aflivede den omgående. Ingen blod eller noget. Bare et stort KNÆÆÆÆK da nakken brækkede.
Hun har en meget human aflivningsmetode må man sige.
8
Brugeravatar
Pax Romana
Indlæg: 1490
Tilmeldt: 5. sep 2017, 10:15
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4072

Re: Jeg er så glad for/stolt af/taknemmelig for mit kæledyr..

Indlægaf Pax Romana » 8. feb 2019, 08:37

Krølle skrev:Hov for dælen da - der røg enhver anonymitet da direkte i skraldespanden. Nå. Det går nok - jeg er glad i låget og overlever nok, hvis jeg bliver genkendt på trods af hjelm-camouflage :-D
Nååå! Det er dig med hjelmen. :-D
0
Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others.
Life begins at the end of your comfort zone.
I don't know where I'm going, but I sure know where I've been.

Tilbage til "Kæledyr"