Hundekurv/seng

Brugeravatar
Skytte77
Indlæg: 38
Tilmeldt: 9. feb 2016, 12:00
Kort karma: 1
Likede indlæg: 8

Hundekurv/seng

Indlægaf Skytte77 » 31. okt 2016, 18:37

Hvor sover/opholder jeres hund sig?
Min gamle hund gad ikke kurve, men havde kun en madras med et tæppe :).
Nu da vi fik en ny hundehvalp, købte jeg en blød hundekurv med kant. Hun har ikke rigtig gidet den, men bruger den nu, når hun engang imellem sover inde ved siden af mig om natten :) . Når hun er alene hjemme, så er hun i bryggerset, hvor der står en kurv i hård plast. Den har hun brugt rigtig meget, og gik faktisk ofte derud og lagde sig om aftenen, istedet for hos os inde i stuen :trist: . Nu ligger hun så mest på måtten foran døren derude, istedet for kurven :cool: .
Jeg har prøvet både med en madras, og med hård plast kurv inde i stuen. Nu er det sådan lidt forskelligt, hvad hun vælger. Jeg er dagplejer, så når børnene er her, så er hun i stuen, og der er det også lidt forskelligt, hvad hun vælger.. men måske nok mest kurven.. tror jeg :gruble: .. Men nu skal jeg have fundet ud af, hvad hun skal bruge :). Jeg gider ikke have både kurv og madras liggende. Men hvad skal jeg mon vælge :gruble: kurven?
IMG_0596.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hundekurv/seng

Indlægaf LadyFox » 31. okt 2016, 19:10

Hun har en virkelig stor, grim, gammel, lodden lænestol fra den gang brun ruskinds-agtige ting var ind. Og så må hun være i seng og sofa. Hun skifter lidt i mellem at være i seng og lænestol. Når hun er alene er hun altid i stolen.
0
...
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hundekurv/seng

Indlægaf Studsgaard » 31. okt 2016, 20:07

Vores har fire forskellige ting.
Et lille transportbur hvor hun kan gå ind og være i fred. En flad hjemmesyet pude/kurv ting i gangen. En lille blød en med lidt kant placeret ved brændeovnen og den stjernepude der er her på mit profilbillede henne ved/under sofabordet.
Hun bruger alle. Hun vælger dem efter hvor vi er og om der er koldt eller varmt. Men fordelen er jo at de ikke er ret store og så syntes jeg sådan en som den stjerne jeg har syet er noget kønnere at have midt i stuen frem for Eks en plastik kurv.

Hvis hunden bruger dem begge så ville jeg vælge ud fra hvad jeg selv gad rengøre og se på.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hundekurv/seng

Indlægaf Zombie » 9. feb 2017, 23:33

jeg bor på 47 kvm2 og hun har en kurv, et tæppe og en hjemmebygget seng. Hun sover også i sofaen og i min seng.

Ja, hun er røvforkælet.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
sortkaffe
Indlæg: 838
Tilmeldt: 11. maj 2016, 20:55
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1008

Re: Hundekurv/seng

Indlægaf sortkaffe » 9. feb 2017, 23:42

Min hund har en kurv ude i gangen, som faktisk er for lille til ham, men han elsker at være i den.
Og så har han en større en her i stuen, den gad han ikke rigtig før jeg fik smidt en dyne og nogle puder i den, tror han føler sig mere
tryg hvis der ikke er for meget plads i den. Ja og så har han et transportbur som altid står åbent, hvor der er en hynde i, der putter han også tit.
Og .. så har han en hynde foran vinduet ..
Og han er også røvforkælet, for han sover også i min seng :D
0
Brugeravatar
Cupid Carries A Gun
Indlæg: 133
Tilmeldt: 13. nov 2016, 11:25
Kort karma: 4
Likede indlæg: 154

Re: Hundekurv/seng

Indlægaf Cupid Carries A Gun » 15. feb 2017, 13:46

Hun har et bur, en stor pude som har samme funktion som en kurv og bliver derfor kaldt kurv og så sover hun i min seng om natten. Dog har hun også et vattæppe liggende på gulvet hvis hun får det for varmt i sengen.

Hun er i hele lejligheden når hun er alene, og bruger skiftevis pude/kurv, sofa og bur. Det styrer hun selv.
0
I should be dealing with my demons, instead I am dancing with them.
hundevennen
Permanent bortvist
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20. aug 2017, 20:25
Kort karma: 0

Re: Hundekurv/seng

Indlægaf hundevennen » 20. aug 2017, 20:29

Ja, sig bare, at jeg forkæler mine hunde. De har en hundesofa (købt her, hvor de samler dem: (link fjernet af mod.). Det er godt for hundene, at de kan have deres eget lille territorium.

Men jeg skal gerne indrømme, at de også flittigt benytter sig af vores store menneskesofa :D
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hundekurv/seng

Indlægaf Bimmerdyret » 20. aug 2017, 21:33

I vores, eller ungernes seng/på gulvet i deres værelse/på en madras i vores soveværelse = om natten.
Om dagen = samme ting/sofaen
0
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1083
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2181

Re: Hundekurv/seng

Indlægaf mariannaa » 21. aug 2017, 12:59

Min hund har 4 senge :lol: En sofa, en hundepude, en hundeseng og hendes hvalpeseng ( som hun elsker at ligge i, selv om at hun ikke kan være der :lol:)

Hendes hundeseng er rigtig blød og dejlig og den er hun rigtig glad for. Den er købt i pet-world.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26585

Re: Hundekurv/seng

Indlægaf Santa » 21. aug 2017, 14:04

Damen her har to kurve, en i stuen (som hun aldrig bruger, hun ligger da i sofaen!) og en i soveværelset (som hun fornærmet går ned i, når min kæreste går i seng og tager hendes plads!).
Så har hun også en pude i vindueskarmen til udkig. Ellers kan man jo ikke knurre af folk på gaden.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Kæledyr"