Vis dit kæledyr

Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf LadyFox » 31. jul 2017, 17:47

Flora skrev:
LadyFox skrev:
McFurPants skrev:
LadyFox skrev:Første møde uden træmmer i mellem. Det er lidt stressende, men jeg fornemmer at en sand bromance er ved at opstå.

Billede


Nej hvor er de søde :love2: Hvad hedder Hectors nye ven?

Hector er dog ikke så begejstret længere, det viser sig at han er temmelig irriterende klistret ham den nye.

Vi kan ikke blive enige om et navn, så indtil videre er han navnløs, jeg har ellers forslået Mågens med Å, en test har forslået Nako Nicklas, og min kæreste er skeptisk.

Der vi nærmer os hinanden mest er Rasputin, men det er lidt for ondt. Bartok synes jeg også er fint.


Jeg stemmer for Heino. Det passer godt til Hector.

Hector & Heino - baddest birds in town :rock: Så skal de bare have fundet på et godt vingetegn :D


Nooo. Jeg kommer ikke til at opkalde min fugl efter ham med de underlige øjne :8:
0
...
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf Pandesteg » 31. jul 2017, 17:47

LadyFox skrev:
McFurPants skrev:
LadyFox skrev:Første møde uden træmmer i mellem. Det er lidt stressende, men jeg fornemmer at en sand bromance er ved at opstå.

Billede


Nej hvor er de søde :love2: Hvad hedder Hectors nye ven?

Hector er dog ikke så begejstret længere, det viser sig at han er temmelig irriterende klistret ham den nye.

Vi kan ikke blive enige om et navn, så indtil videre er han navnløs, jeg har ellers forslået Mågens med Å, en test har forslået Nako Nicklas, og min kæreste er skeptisk.

Der vi nærmer os hinanden mest er Rasputin, men det er lidt for ondt. Bartok synes jeg også er fint.


Vladimir! Eller bare Putin :-D
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf LadyFox » 31. jul 2017, 17:49

Pandesteg skrev:
LadyFox skrev:
McFurPants skrev:
LadyFox skrev:Første møde uden træmmer i mellem. Det er lidt stressende, men jeg fornemmer at en sand bromance er ved at opstå.

Billede


Nej hvor er de søde :love2: Hvad hedder Hectors nye ven?

Hector er dog ikke så begejstret længere, det viser sig at han er temmelig irriterende klistret ham den nye.

Vi kan ikke blive enige om et navn, så indtil videre er han navnløs, jeg har ellers forslået Mågens med Å, en test har forslået Nako Nicklas, og min kæreste er skeptisk.

Der vi nærmer os hinanden mest er Rasputin, men det er lidt for ondt. Bartok synes jeg også er fint.


Vladimir! Eller bare Putin :-D


Vi havde snakket om at man kunne sige "Han hedder Rasputin, men du kan bare kalde ham Putin". Men igen, vi var ikke helt sikre på at det var en god ide.
0
...
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf Flora » 31. jul 2017, 17:50

LadyFox skrev:
Flora skrev:
LadyFox skrev:
McFurPants skrev:
LadyFox skrev:Første møde uden træmmer i mellem. Det er lidt stressende, men jeg fornemmer at en sand bromance er ved at opstå.

Billede


Nej hvor er de søde :love2: Hvad hedder Hectors nye ven?

Hector er dog ikke så begejstret længere, det viser sig at han er temmelig irriterende klistret ham den nye.

Vi kan ikke blive enige om et navn, så indtil videre er han navnløs, jeg har ellers forslået Mågens med Å, en test har forslået Nako Nicklas, og min kæreste er skeptisk.

Der vi nærmer os hinanden mest er Rasputin, men det er lidt for ondt. Bartok synes jeg også er fint.


Jeg stemmer for Heino. Det passer godt til Hector.

Hector & Heino - baddest birds in town :rock: Så skal de bare have fundet på et godt vingetegn :D


Nooo. Jeg kommer ikke til at opkalde min fugl efter ham med de underlige øjne :8:


Jeg aner ikke hvem der hedder Heino og har underlige øjne :lol: Synes bare navnet passede godt til Hector. Men det skal jo ikke give dig dårlige associationer :D
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf LadyFox » 31. jul 2017, 17:53

Flora skrev:
LadyFox skrev:
Flora skrev:
LadyFox skrev:
McFurPants skrev:
LadyFox skrev:Første møde uden træmmer i mellem. Det er lidt stressende, men jeg fornemmer at en sand bromance er ved at opstå.

Billede


Nej hvor er de søde :love2: Hvad hedder Hectors nye ven?

Hector er dog ikke så begejstret længere, det viser sig at han er temmelig irriterende klistret ham den nye.

Vi kan ikke blive enige om et navn, så indtil videre er han navnløs, jeg har ellers forslået Mågens med Å, en test har forslået Nako Nicklas, og min kæreste er skeptisk.

Der vi nærmer os hinanden mest er Rasputin, men det er lidt for ondt. Bartok synes jeg også er fint.


Jeg stemmer for Heino. Det passer godt til Hector.

Hector & Heino - baddest birds in town :rock: Så skal de bare have fundet på et godt vingetegn :D


Nooo. Jeg kommer ikke til at opkalde min fugl efter ham med de underlige øjne :8:


Jeg aner ikke hvem der hedder Heino og har underlige øjne :lol: Synes bare navnet passede godt til Hector. Men det skal jo ikke give dig dårlige associationer :D

Stand up komiker er han.
Billede
1
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf LadyFox » 31. jul 2017, 19:16

^ Det endte med Nimbus.
4
...
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf Flora » 31. jul 2017, 19:24

LadyFox skrev:^ Det endte med Nimbus.


Godt valg. Det er fint :)
1
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf McFurPants » 31. jul 2017, 20:38

LadyFox skrev:^ Det endte med Nimbus.


Alletiders navn :) Nimbus er jo som ethvert Potterhead ved et kvalitetsflyvetøj :D
2
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf Yuna » 1. aug 2017, 11:57

Her er Bonnie og Bella. Det er Bonnies fødselsdag i dag, og hun har selv fået lov til at vælge menuen :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
McFurPants
Indlæg: 297
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:21
Kort karma: 26
Likede indlæg: 464

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf McFurPants » 1. aug 2017, 13:14

Yuna skrev:Her er Bonnie og Bella. Det er Bonnies fødselsdag i dag, og hun har selv fået lov til at vælge menuen :D


Tillykke til Bonnie :blomst: :banan: Sikke en fin fødselsdagsmenu! Er der dip til gulerodsstængerne?
0
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf Yuna » 1. aug 2017, 14:02

McFurPants skrev:
Yuna skrev:Her er Bonnie og Bella. Det er Bonnies fødselsdag i dag, og hun har selv fået lov til at vælge menuen :D


Tillykke til Bonnie :blomst: :banan: Sikke en fin fødselsdagsmenu! Er der dip til gulerodsstængerne?

Man skal jo også passe lidt på formen, så det blev der ikke bestilt :D
2
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf LadyFox » 15. aug 2017, 15:21

Det har været hårdt at få en lillebror, men efter at have været jagtet rundt i stuen konstant, lange nætter med skænderier er der ved at være ro på gemytterne, måske er den lille hvide babydjævel slet ikke så slem - nu kan Hector i hvert fald tage en lur selvom Nimbus sidder ved siden af.
Billede
13
...
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf Velvet-Goldmine » 18. sep 2017, 13:56

Jeg har hentet en lille ven til dimsen i dag :dåne:
De har endnu ikke mødt hinanden, men Mojo her skal med i stalden om et par dage når han og jeg lige er blevet 'familie' og han ved at han bor her hos mig.
Mojo er en (13 uger gammel) islandsk fårehund og hedder derfor rigtigt Haraldur og selv om det er et flot navn, ligger det ikke så godt i munden - derfor Mojo.

Han har været på tur, været i haven, fået mad og drikke og har indtaget tæppe og tyggepind som en champ :afro:
Senest rettet af Velvet-Goldmine 27. dec 2017, 07:46, rettet i alt 1 gang.
18
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6506
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14440

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf Mangoness » 18. sep 2017, 14:50

Velvet-Goldmine skrev:Jeg har hentet en lille ven til dimsen i dag :dåne:
De har endnu ikke mødt hinanden, men Mojo her skal med i stalden om et par dage når han og jeg lige er blevet 'familie' og han ved at han bor her hos mig.
Mojo er en (13 uger gammel) islandsk fårehund og hedder derfor rigtigt Haraldur og selv om det er et flot navn, ligger det ikke så godt i munden - derfor Mojo.

Han har været på tur, været i haven, fået mad og drikke og har indtaget tæppe og tyggepind som en champ :afro:

WP_20170918_003.jpg


Mojo - udtales det ligesom navnet på den talende abe fra powerpuff pigerne? :genert: (Mojo Jojo)

Billede



(Vovsen er bedårende :love: )
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5868

Re: Vis dit kæledyr

Indlægaf Velvet-Goldmine » 18. sep 2017, 14:59

Mangoness skrev:
Mojo - udtales det ligesom navnet på den talende abe fra powerpuff pigerne? :genert: (Mojo Jojo)

Billede



(Vovsen er bedårende :love: )


Den kender jeg ikke :lol:
Mojo som det fede bluesspillested i Kbh. Mojo som en magisk amulet der bruges i voodoo (måske det er derfra de har fået navnet til den der tegnesteriefigur?). Mojo som et lækkert navn med 'musik og rytme' i (The Doors: "Mojo risin'), der er godt at sige :-D
Senest rettet af Velvet-Goldmine 18. sep 2017, 15:09, rettet i alt 1 gang.
1

Tilbage til "Kæledyr"