Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 19. dec 2019, 08:32

Hver eneste gang jeg er alene hjemme og skal putte min 1-årige - så beslutter katten sig for, at den er i drastisk underskud af opmærksomhed! Det giver sig udslag i, at den render miavende rundt foran døren ind til min datters værelse og også lige kradser på den i ny og næ. Hvis vi begge er hjemme, når der puttes, så der rent faktisk er en, der har tid og mulighed for at snakke - ja, så er en lur i lænestolen i stuen at foretrække.
5
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf gro71 » 19. dec 2019, 12:49

I går aftes, da den mindste af kattemisserne fandt ud af, at hun kunne klatre i gardinerne. Og så var det jo lige pludselig FANTASTISK sjovt. Heldigvis er det "bare" sådan nogle billige gardiner fra IKEA, men alligevel...

Glæder mig godt nok til, at de er store nok til at kunne komme ud og rende noget energi af sig udenfor.
2
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 19. dec 2019, 19:29

Jeg har hakket kød fra dådyr til frikadeller i dag. Det var mere end hvad min kattepige kunne klare. Var nødt til at lukke hende og de andre inde imens fordi hun skabte sig så meget. Senere havde jeg så stegt frikadeller og sat dem på bordet til afkøling, vender ryggen til i 2 minutter og kraftedme om ikke konen så er hoppet op og sidder og æder frikadeller.
Et er hun er vild efter råt vildtkød, det undrer mig ikke. Men at hun æder frikadeller med løg og krydderier osv i :forvirret: Skøre kræ.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Aviva » 25. dec 2019, 08:52

Da hun flippede ud over naboens kat tidligt imorges.. Hun stoppede heldigvis anden gang jeg sagde: nej, stop mis.

-hun plejer ikke at være til at komme i kontakt med, så er glad for at hun faldt ned igen.
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pussikat82 » 9. jan 2020, 22:48

Julius har givet mig en uppercut i aften :wacko: Han var i et rum, da en pære sprang med en lille lyd, og da jeg skulle tage ham op, for at børste hans tænder, blev han forskrækket, så han hoppede i vejret lige op i hovedet på mig med en kæmpe smertefuld læbe til følge :wacko: Billedbevis nedenfor.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Hewlett » 13. jan 2020, 04:26

I forgårs....

Min ene hund vækkede mig kl. lort om morgenen - hun pev og ville ud.

Jeg lukkede hende ud i haven hvor hun desperat søgte efter det gode græs, hvilket der selvfølgelig ikke er noget af på denne årstid. Ej, Mollie - ind igen hvis du hverken skal tisse eller prutte.

Resten af dagen var hun normal.

I går skulle jeg så vaske deres madras og tæppe og hvad finder jeg ? Min, nu tomme, pose pariserlinser ..... Så kan jeg sgu da godt forstå at hun har haft ondt i maven, den lille lortehund! Så har hun været oppe i sofaen for at stjæle den halvt fyldte pose fra vindueskarmen!
0
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Afskylia » 13. jan 2020, 08:16

JEg forsøger at lave et puslespil på 3000 prikker. Af en eller anden grund elsker vores ene kat bare at ligge på brikker og i æsken. Det er meget svært at finde brikker når han hele tiden ligger i æsken med brikker og hvis han ikke er der så ruller han rundt i de brikker jeg har lagt..
3
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 14. jan 2020, 06:04

Min kat vækkede mig før kl. 6, fordi hun ødelagde en tallerken ved at skubbe den på gulvet.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9511
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26582

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Santa » 15. jan 2020, 19:14

Da jeg kom hjem i dag havde hun flået en skraldeposer i stykker og spredt indholdet ud over køkkengulvet i tusinde stykker. Hun har nok spist noget, men præcis hvad kan jeg ikke identificere. Muligvis en rest ost.
Hun har aldrig før i sit 6 år lange liv rørt en skraldeposer, som hænger. Kun en gang en, som vi havde glemt stod på gulvet.
Så nu er det slut med at efterlade skraldeposer på nogen måde.

Hun har det vist fint, har dog ikke tigget for aftensmad endnu, hvilket plejer at ske kl 18.30 nul-dut. Men om lidt får hun en halv portion.
Lille skid, altså.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 15. jan 2020, 19:41

Maoam skrev:Min kat vækkede mig før kl. 6, fordi hun ødelagde en tallerken ved at skubbe den på gulvet.


Vores vækkede os ved at sætte tyverialarmen i gang kl 1:15 i nat. Pænt svært at sove efter chok-opvågning med sirene der kan vække de døde til live :nerve:
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 15. jan 2020, 20:58

Vores hund nægter at gå tur med den 14 årige...
Hvis han kalder og fløjter på hende, så bliver hun bare liggende, finder han hende og gir hende snor på, så vejer hun pludselig dobbelt så meget og kan ikke rokkes ud af stedet.
Er det mig der kalder og gir snor på, og hun opdager at der er ham der skal gå, så skal jeg skubbe hvis ikke løfte hende ud af døren.

Når først de er ude, og de er kommet 5-10 meter fra huset, så er hun færdig med at være umulig og følger glad med resten af turen.

Han har på ingen måde gjort noget der kan bevirke den her reaktion fra hunde, og storebror går hun glad og genre med :stoned:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf gro71 » 16. jan 2020, 07:35

Begge vores katte er nu så store, at de er begyndt at gå i løbetid. Den store (de er søskende) har været i løbetid 3 gange siden december (!), og den lille "kun" en enkelt gang. Nu har de så besluttet sig for at være det begge to - samtidig.

Det der med at få dem steriliseret kan efterhånden kun gå for langsomt.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16074
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 17. jan 2020, 05:41

Madam Pomfrey skrev:Vores hund nægter at gå tur med den 14 årige...
Hvis han kalder og fløjter på hende, så bliver hun bare liggende, finder han hende og gir hende snor på, så vejer hun pludselig dobbelt så meget og kan ikke rokkes ud af stedet.
Er det mig der kalder og gir snor på, og hun opdager at der er ham der skal gå, så skal jeg skubbe hvis ikke løfte hende ud af døren.

Når først de er ude, og de er kommet 5-10 meter fra huset, så er hun færdig med at være umulig og følger glad med resten af turen.

Han har på ingen måde gjort noget der kan bevirke den her reaktion fra hunde, og storebror går hun glad og genre med :stoned:


Sådan var vores gamle hund også. Hun ville ikke gå tur alene, med min søn. Af og til, ville hun heller ikke gå med min mand, kun med mig.
Engang vi havde været på ferie, uden hundene, løb hun hjem, hver gang min mand gik med dem og slap dem fri. Bare lige for at tjekke, om jeg stadig var der (det var så også lidt sødt)
Senest rettet af TinaW 17. jan 2020, 05:43, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16074
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29893

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 17. jan 2020, 05:43

Når min mand er hjemme, bliver hundene liggende i sengen, når jeg står op.
Lige så snart køleskabsdøren åbnes, fordi jeg skal smøre madpakker, kommer de ned.
Når pålæg mm stilles af vejen igen, render de op igen.
3
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Hunkat » 17. jan 2020, 06:54

Den stod på vækning kl 4.30 til trods for at de altså havde fået morgenmad. Ikke populært efter en lang uge.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Kæledyr"