Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Purple Haze » 19. feb 2021, 07:26

NejJegErIkkeAsiat skrev:Jeg støvsuger altid hele huset om onsdagen. I løbet af natten pynter en af vores katte så vindueskarmen. HVER eneste uge. Og støvsuger jeg karmen, så gentager han det.
Så det er sådan en lille leg vi leger :rulle:


Kan anbefale lidt sten i potteplanten, til lige at dække det øverste stykke.
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Lurende Peber » 19. feb 2021, 12:52

Purple Haze skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Jeg støvsuger altid hele huset om onsdagen. I løbet af natten pynter en af vores katte så vindueskarmen. HVER eneste uge. Og støvsuger jeg karmen, så gentager han det.
Så det er sådan en lille leg vi leger :rulle:


Kan anbefale lidt sten i potteplanten, til lige at dække det øverste stykke.

Ja! Så kan man bedre høre, når indretningsarkitekten er i gang :D
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Charly » 20. feb 2021, 14:44

I dag. Han har gravet huller i græsplænen og rullet Signe det mudder han har gravet op.

Nu piver han fordi han ikke må komme ud igen efter at have fået den helt store spa-behandling på terrassen med børstning pote- og snudevask :-D
0
Fledermäuslein
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 28. aug 2015, 20:06
Kort karma: 188
Likede indlæg: 6844

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Fledermäuslein » 20. feb 2021, 16:56

Charly skrev:I dag. Han har gravet huller i græsplænen og rullet Signe det mudder han har gravet op.

Nu piver han fordi han ikke må komme ud igen efter at have fået den helt store spa-behandling på terrassen med børstning pote- og snudevask :-D


Stakkels Signe.. :-D
8
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Charly » 20. feb 2021, 17:06

Fledermäuslein skrev:
Charly skrev:I dag. Han har gravet huller i græsplænen og rullet Signe det mudder han har gravet op.

Nu piver han fordi han ikke må komme ud igen efter at have fået den helt store spa-behandling på terrassen med børstning pote- og snudevask :-D


Stakkels Signe.. :-D

:D

Godt nok var han utidig men han rullede trods alt kun sig selv :-D
1
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7757
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11471

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Kerrigan » 28. feb 2021, 12:44

Hun har tisset på min datters kørepose. Jeg har lyst til at pelse hende! (katten)
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf In_your_eyes » 28. feb 2021, 17:03

Kerrigan skrev:Hun har tisset på min datters kørepose. Jeg har lyst til at pelse hende! (katten)

Må jeg anbefale Urine off til at tage lugten af urin. Katten vil stadig kunne lugte hvor den har tisset, hvis du bruger andet og der er risiko for at den vil tisse der igen
Du bør også få katten tjekket for urinvejsinfektion, da det ofte er det, der er problemet, når katte vælger at tisse på noget blødt.
1
:pompom:
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7757
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 595
Likede indlæg: 11471

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Kerrigan » 28. feb 2021, 20:10

In_your_eyes skrev:
Kerrigan skrev:Hun har tisset på min datters kørepose. Jeg har lyst til at pelse hende! (katten)

Må jeg anbefale Urine off til at tage lugten af urin. Katten vil stadig kunne lugte hvor den har tisset, hvis du bruger andet og der er risiko for at den vil tisse der igen
Du bør også få katten tjekket for urinvejsinfektion, da det ofte er det, der er problemet, når katte vælger at tisse på noget blødt.

Det er lidt for sent, posen har allerede fået et rodalon-bad og blevet vasket (hun sover i den i vuggestuen - ellers nægter hun pure at sove lur derovre).

Jeg er godt klar over at selvom vi ikke kan lugte det, så kan katten godt. Kunne være at jeg skulle overveje Urine-off til en anden gang. Er det hos dyrlægen at man kan finde dette vidundermiddel? Og ved du om det virker med tilbagevirkende kraft? For det var ikke kun køreposen der blev ramt af urin (og så har vi en taske i kælderen der også lugter af kattetis :s).
Jeg tror ikke at det er en urinvejsinfektion så meget som det måske er stress over en etårig der løber og kravler efter hende. Jeg har så ondt af hende.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
In_your_eyes
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1944

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf In_your_eyes » 28. feb 2021, 20:35

Kerrigan skrev:
In_your_eyes skrev:
Kerrigan skrev:Hun har tisset på min datters kørepose. Jeg har lyst til at pelse hende! (katten)

Må jeg anbefale Urine off til at tage lugten af urin. Katten vil stadig kunne lugte hvor den har tisset, hvis du bruger andet og der er risiko for at den vil tisse der igen
Du bør også få katten tjekket for urinvejsinfektion, da det ofte er det, der er problemet, når katte vælger at tisse på noget blødt.

Det er lidt for sent, posen har allerede fået et rodalon-bad og blevet vasket (hun sover i den i vuggestuen - ellers nægter hun pure at sove lur derovre).

Jeg er godt klar over at selvom vi ikke kan lugte det, så kan katten godt. Kunne være at jeg skulle overveje Urine-off til en anden gang. Er det hos dyrlægen at man kan finde dette vidundermiddel? Og ved du om det virker med tilbagevirkende kraft? For det var ikke kun køreposen der blev ramt af urin (og så har vi en taske i kælderen der også lugter af kattetis :s).
Jeg tror ikke at det er en urinvejsinfektion så meget som det måske er stress over en etårig der løber og kravler efter hende. Jeg har så ondt af hende.

Jeg har købt mit Urine off i Maxizoo, men det var noget der var til overs fra Petworld, så jeg ved ikke om de stadig har det. Ellers har de noget der hedder Piss-off, men det har jeg ikke selv erfaring med.
Der står på flasken at det også virker på gamle pletter.
1
:pompom:
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9500

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 2. mar 2021, 20:15

Jeg snublede op af trappen, og fik den vildeste hudafskrabning. Katten var foran, så han vendte tilbage for at tjekke, om jeg var død. Efter 10 minutters biden tænderne sammen, for ikke at råbe af uskyldig kat, kravlede jeg ind i sengen med ondt i knæ, tæer og skinneben. Kat hopper op I sengen, for at give omsorg. Troede jeg. Kat bider i ankel for at tjekke, om jeg er død nok til at spise.
24
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 3. mar 2021, 08:48

Modesty Blame skrev:Jeg snublede op af trappen, og fik den vildeste hudafskrabning. Katten var foran, så han vendte tilbage for at tjekke, om jeg var død. Efter 10 minutters biden tænderne sammen, for ikke at råbe af uskyldig kat, kravlede jeg ind i sengen med ondt i knæ, tæer og skinneben. Kat hopper op I sengen, for at give omsorg. Troede jeg. Kat bider i ankel for at tjekke, om jeg er død nok til at spise.


:lol:

(Sorry)
0
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9500

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Modesty Blame » 3. mar 2021, 08:56

TinaW skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg snublede op af trappen, og fik den vildeste hudafskrabning. Katten var foran, så han vendte tilbage for at tjekke, om jeg var død. Efter 10 minutters biden tænderne sammen, for ikke at råbe af uskyldig kat, kravlede jeg ind i sengen med ondt i knæ, tæer og skinneben. Kat hopper op I sengen, for at give omsorg. Troede jeg. Kat bider i ankel for at tjekke, om jeg er død nok til at spise.


:lol:

(Sorry)

Det er okay, jeg sidder bare her og bløder, mens min kat overvejer, om han behøver afvente min død...
:trist:
5
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf 2SHY » 3. mar 2021, 09:23

Modesty Blame skrev:
TinaW skrev:
Modesty Blame skrev:Jeg snublede op af trappen, og fik den vildeste hudafskrabning. Katten var foran, så han vendte tilbage for at tjekke, om jeg var død. Efter 10 minutters biden tænderne sammen, for ikke at råbe af uskyldig kat, kravlede jeg ind i sengen med ondt i knæ, tæer og skinneben. Kat hopper op I sengen, for at give omsorg. Troede jeg. Kat bider i ankel for at tjekke, om jeg er død nok til at spise.


:lol:

(Sorry)

Det er okay, jeg sidder bare her og bløder, mens min kat overvejer, om han behøver afvente min død...
:trist:

Måske planlægger han bare din død?

https://theoatmeal.com/comics/cat_kill

Just saying :lol:
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. mar 2021, 15:35

De har et eller andet med vasketøj...
Elsker at kravle rundt ovenpå stativet med tørretøj, og vipper gerne det de kan på gulvet. :rulle:

Skulle lægge tumbler tøj sammen, det havde lige stået et døgns tid i en ikea pose, kan så vaske 1/3 igen da en af kattene har tisset i det :tie:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 14. mar 2021, 16:27

Skidt i vores splinternye, som i 3 dage!! gamle sofa til 10.000 kr. Lille lortekræ.

Det værste er at vi selv er lidt skyld i det, da vi havde lukket døren ind til det rum hvor kattebakkerne står fordi vi lagde gulv og hørte godt den lille af hankattene gik og skabte sig på den anden side af døren. Men det gør han så tit, så det lagde vi ikke så meget i. Og behøver han så skide i sofaen?! Har sgu aldrig kendt mage.

Og jo vi plejer at sætte en bakke ind til dem i de situationer, men det havde jeg så glemt i dag. Stadig ikke noget fripas til friskidning på huset eneste nye, dyre møbel :sur:
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Kæledyr"