Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16325
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30320

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 28. mar 2024, 07:10

.Magic. skrev:
.Magic. skrev:Hun har INGEN respekt for hegn, hvis hun synes der er for lidt mad på marken :rulle: :cuss:
Ødelagt hegn og to knækkede pæle.

Og vi gentager åbenbart igen i dag. Da jeg var i stalden gik begge hvor de skulle og havde ikke set det var i stykker :gruble:
Ej men for fanden hvor er jeg træt af det :cuss:


Hvor meget strøm er der på?
Synes desværre de ofte bliver ved, når først de finder ud af at de kan.
Mine har normalt ret meget respekt for hegnet, men når jeg græsser dem ind er det stensikkert, at den yngste på et eller andet tidspunkt tænker fuck det, jeg vil om på den anden side.
Hun gør det een gang og så er det heldigvis det.
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10132
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1212
Likede indlæg: 18209

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf .Magic. » 28. mar 2024, 07:32

TinaW skrev:
.Magic. skrev:
.Magic. skrev:Hun har INGEN respekt for hegn, hvis hun synes der er for lidt mad på marken :rulle: :cuss:
Ødelagt hegn og to knækkede pæle.

Og vi gentager åbenbart igen i dag. Da jeg var i stalden gik begge hvor de skulle og havde ikke set det var i stykker :gruble:
Ej men for fanden hvor er jeg træt af det :cuss:


Hvor meget strøm er der på?
Synes desværre de ofte bliver ved, når først de finder ud af at de kan.
Mine har normalt ret meget respekt for hegnet, men når jeg græsser dem ind er det stensikkert, at den yngste på et eller andet tidspunkt tænker fuck det, jeg vil om på den anden side.
Hun gør det een gang og så er det heldigvis det.

Åbenbart ikke nok selvom den lyste helt op da jeg målte det.
0
MOGA
Indlæg: 4054
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf MOGA » 28. mar 2024, 19:21

Guilded_Lily skrev:Min lille møgkøter stak af ud af haven to gange i går! Vi har forsøgt at fikse noget hegn ind til naboen, men tydeligvis ikke godt nok, for hun har fundet et smuthul - og jeg kan ikke ordne det alene.
Vi har sat en snor op, som hun bliver sat i, når hun skal ud at tisse og have lidt mere luft udover gåturene (hvor hun i øvrigt slet ikke besørger, trods masser af opmuntring).

Første springtur: jeg havde lukket hende ud og gik på badeværelset. Da jeg kommer tilbage, har hun viklet sig rundt om et træ og nogle roser. Jeg klikkede snoren af, men var nødt til at slippe halsbåndet et øjeblik - så går der greyhound i hende og væk var hun!

Anden springtur: jeg klikkede hende på snoren, mens jeg gik og ryddede op i køkkenet og kunne holde øje ud i haven. Pludselig ligger snoren samme sted som før - med halsbånd uden hund!

Så nu må jeg 'gå tur" med snor i haven, når hun skal besørge. Problemet med ingen toilette, når man går tur, er så næste problem.

Jeg synes faktisk, hun er pænt træls lige for tiden!


Jeg er med på holdet af ejere af møgkræ. Min har gravet det halve af haven op, og her til aften væltede kræet også en nyvandet potteplante fra en hylde ned i sofaen = mudder i hele sofaen :rulle:
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16325
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1411
Likede indlæg: 30320

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 4. apr 2024, 07:17

I går da vi kom ud i rideklubben, var de ved at lukke heste ind.
Det mente yngste hesten var så spændende at hun skulle skabe sig og hun endte med at rende fra mig (var heldigvis en der "fangede" hende)
Derefter bukkede og stejlede hun inde i ridehallen og havde glemt alt om, hvordan man bør opføre sig.
Heldigvis faldt hun til ro, da hun fik sadel og trense på.
0
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12766
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 923
Likede indlæg: 12539

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Guilded_Lily » 19. apr 2024, 15:52

Jeg fatter ikke, hvordan hunden har fået fat på dem, men hun har fandme lige bidt mine yndlingsbriller i stykker! Møgdyr!
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3088
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8049

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Charly » 19. apr 2024, 19:33

Guilded_Lily skrev:Jeg fatter ikke, hvordan hunden har fået fat på dem, men hun har fandme lige bidt mine yndlingsbriller i stykker! Møgdyr!

Der skal alligevel lægges lidt vilje i at bide et par briller i stykker - det må du give hende.
0
Brugeravatar
Posedamen
Indlæg: 393
Tilmeldt: 22. mar 2022, 19:24
Kort karma: 47
Likede indlæg: 966

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Posedamen » 19. apr 2024, 20:14

Mit kattekræ har lige haft the zoomies og væltede alt på sin vej. Hun jernede også henover min laptop og fuckede med den opgave jeg var igang med.

Som hævn har jeg volddrillet hende med en drillepind, så hun nu ligger på gulvet og kæmper for at få vejret.
1
I just shit my pants, can I get in yours?

Tilbage til "Kæledyr"