Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18167

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 26. mar 2019, 21:40

Pandesteg skrev:Jeg var heldigvis ikke hjemme da det skete, men manden fortalte at den store af vores hankatte havde brækket sig her i formiddag og inden han havde fået tørret det op, så havde vores hunkat ædt det meste af brækket :tie: fanme da en underlig kat, gad vide om hun tror hun er en hund eller hvad.


Vores kat æder ofte sig eget opkast - mad er mad, uanset hvor fordøjet det er :puke:
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Aviva » 27. apr 2019, 19:31

Når hun hvæser af mig, når hun er sur over naboens frække yngre hankat.

SLAP dog af dame!
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 27. apr 2019, 20:24

Vi passer min fars kat mens de er på ferie og han har godt nok været en prøvelse denne gang. Han er ret hård ved især vores store hankat, jager og bider ham til han skriger - godt nok i leg, men det er f.. belastende, både for os og katten som bliver terroriseret.
Derudover så bliver han helt balstyrisk og opmærksomhedssøgende hvis han opdager at man er vågen om natten, feks hvis man står op og for at gå på toilettet. Så hopper han rundt oven på én i sengen, fra den ene side til den anden. Har aldrig mødt en kat der trampede så hårdt. Selv hvis jeg ligger på siden så bliver jeg jogget på. I morges holdt han mig vågen fra kl 2:30 og igen fra kl 6. Det er fanme tortur for en som står op kl 5 i hverdagen! Glæder mig virkelig meget til at han skal hjem igen.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 7. maj 2019, 20:21

I dag. Min intention om at sætte soveværelsesdøren på krog for at lufte ud gik galt....Og døren endte med at stå åben.

Det benyttede Maude The Møgkat sig naturligvis af.....See you. Suckers...Ja, eller det hørte jeg hende jo så ikke sige. For jeg opdagede det først omkring klokken 13.....Altså adskillige timer senere. Jeg var ude og kalde og fløjte. Hun er jo ikke udekat overhovedet, og jeg var bekymret for om hun i sin iver efter at sniffe rundt på egen hånd, vil ende med at komme for langt væk. Og ikke kunne finde hjem. Men ingen kat. Så jeg gik ind i igen. Og forsøgte ikke at gå i panik.

13.55 kom genboen og bankede på og spurgte om jeg manglede en kat. Jo, det gjorde jeg da sådan set. Ja, for så ligger den her ude. Lige da han sagde det mærkede jeg hvordan jeg blev helt kold "Er den død" spurgte jeg sådan helt mekanisk. Men han grinede bare "Overhovedet ikke. Den ligger og ruller sig på fortorvet mens den basker med halen og miauver"....

Og ganske rigtige. For fødderne af en vildt fremmed mand. I en bunke bladsnuller og sand som nogen (Mig måske ???) burde have fejet op for flere år siden. Der lå min hunkat. Og vred sig - med sand og bladsnuller overalt i pelsen - af bare henrykkelse over HVOR lækker og charmerende hun faktisk selv synes hun var, mens hun sagde en"krrrruuuhhhhhhh/miauv" lyd og kiggede på den fremmede mand (Som er en af genboens ansatte) med sine gule katteøjne og et blik der sagde "PRØV da lige og se hvor PISSE NUSER jeg er"

Jeg kunne gå lige hen og samle hende op. Og bære hende op af havegangen mens hun fortalte mig HVOR sjovt det havde været.....

MØGKAT !!!
13
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 18. maj 2019, 11:05

Lige før, da jeg kom hjem efter at have formastet mig til at være i væk i over et halvt døgn.
Hun blev så glad for at se mig at hun bed hul i mine bukser. Mine nye bukser. Lige på røven.
Skodkræ.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2406
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Elvispop » 18. maj 2019, 14:15

Næsten daglig...
Han går næsten altid i kattebakken, og lægger en stinkbombe..... Mens jeg sidder og spiser..
Godt nok står kattebakken på badeværelset, men det er kun et 2vær. rækkerhus på 62 kvm.

Hvis jeg når, at se ham gå derud, så lukker jeg døren ud til gangen, når han er gået derud, så kan han selv blive og nyde duften, mens jeg slipper.
1
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16081
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29899

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 22. maj 2019, 03:31

I nat. Mellemstehunden trippede rundt nede ved hoveddøren, så jeg vågnede. Da jeg så kommer ned og låser døren op, så han kan rende ud, stikker han snuden ud, opdager at det regner og skrider ovenpå. Så kunne jeg så bruge noget tid på, at falde i søvn igen.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 4. jun 2019, 10:14

Hun har opdaget at hun kan hoppe over en palle der står op, så vi kan ikke lukke hende alene i haven længere.
For helvede, hvor er det irriterende.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf cola » 6. jun 2019, 18:51

Jeg kommer hjem til en hund der er blevet grå... jeg er sådan lidt "så støvet er der altså heller ikke, hvor har du været henne" svaret får jeg da jeg kommer ind i stuen, hvor jeg ser der er "sne" overalt. Jeps han har fået fat i en dåse "sne", og da han bed i den har den gjort som alle dåser gør, tømt indholdet ud i stuen, så der var sne overalt, mit bord, min stol, mit gulv, hans hundekurv osv.

I det mindste kunne jeg se at han kun har bidt hul og da den så "væste" af ham er han stukket af til kurv nr 2, ingen "fodspor" i sneen og alt så ud til at være uberørt.

Fik en film af hans ... snelandskab, men kan som altid ikke få den herind.
2
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf Persnikedy » 18. jun 2019, 05:09

Fat Toni er ikke særlig aktiv i de her dage, men i de her nætter? Holy hell. Det lille fede møgdyr har brugt hele natten på at løbe rundt, kravle i alt, og forsøge at ommøblere buret. Tak for de 3,5 times søvn
Han ser uskyldig ud, men det her er blikket fra en hamster der ved hvad han gør, men vil irritere
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16081
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29899

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf TinaW » 29. jun 2019, 05:33

Her til morgen, da ældste hunden først besluttede sig for at ignorere at jeg stod med snoren, efter hun havde fået sig gjort færdig, og bare begyndte at lunte hjemad og så da hun fik øje på den ene kat og syntes den skulle jages (hun løb så den modsatte vej af katten, så det fik hun ikke meget ud af) Alderdom er åbenbart også en undskyldning for nar agtig opførsel hos hunde.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 1. jul 2019, 10:53

:cuss: :cuss: Klokken 7.05 da hun stak af ud af havedøren :cuss: :cuss: :cuss:

Hun er stadig ikke kommet hjem, så :cuss: :cuss: :cuss: er nu så småt ved at blive afløst af :whine: :whine: og :trist: :trist: :trist: :( :( :( :(
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf cola » 2. jul 2019, 14:12

vibbsen skrev::cuss: :cuss: Klokken 7.05 da hun stak af ud af havedøren :cuss: :cuss: :cuss:

Hun er stadig ikke kommet hjem, så :cuss: :cuss: :cuss: er nu så småt ved at blive afløst af :whine: :whine: og :trist: :trist: :trist: :( :( :( :(

Er hun i løbetid, for så kan det godt tage lidt tid... han skal jo lige være færdig med hende ... hvis ikke... har du tjekket lukkede rum, for der havde min hund gemt sig.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf vibbsen » 2. jul 2019, 16:55

cola skrev:
vibbsen skrev::cuss: :cuss: Klokken 7.05 da hun stak af ud af havedøren :cuss: :cuss: :cuss:

Hun er stadig ikke kommet hjem, så :cuss: :cuss: :cuss: er nu så småt ved at blive afløst af :whine: :whine: og :trist: :trist: :trist: :( :( :( :(

Er hun i løbetid, for så kan det godt tage lidt tid... han skal jo lige være færdig med hende ... hvis ikke... har du tjekket lukkede rum, for der havde min hund gemt sig.


Hun er 14 år og steriliseret.........Det er faktisk hendes 14 års fødselsdag idag :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine:

Hun har nu været væk i 36 timer og min bekymring er nu afløst af modløshed og sorg...Jeg har svært ved at tro på at hun bare nyder endelig at få lov til at være udekat igen, og iøvrigt nok skal komme hjem når det passer hende....hun er ikke blevet kørt over eller noget....Men vi har kaldt og kaldt og kaldt og kaldt i det område hvor der er størst sansynlighed for at hun befinder sig i hvis det bare er almindelig "snøflen"....Og det får mig desværre til at tro at hun er blevet bange, og er kommet så langt væk at hun ikke kan finde tilbage...Katte er ret gode til at finde tilbage hvis de bare har tid til at gå og afmærke....Der hvor det går galt er hvis de bliver bange og flygter....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Hvornår har dit kæledyr sidst været en nar?

Indlægaf In_your_eyes » 2. jul 2019, 17:20

vibbsen skrev:
cola skrev:
vibbsen skrev::cuss: :cuss: Klokken 7.05 da hun stak af ud af havedøren :cuss: :cuss: :cuss:

Hun er stadig ikke kommet hjem, så :cuss: :cuss: :cuss: er nu så småt ved at blive afløst af :whine: :whine: og :trist: :trist: :trist: :( :( :( :(

Er hun i løbetid, for så kan det godt tage lidt tid... han skal jo lige være færdig med hende ... hvis ikke... har du tjekket lukkede rum, for der havde min hund gemt sig.


Hun er 14 år og steriliseret.........Det er faktisk hendes 14 års fødselsdag idag :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine: :whine:

Hun har nu været væk i 36 timer og min bekymring er nu afløst af modløshed og sorg...Jeg har svært ved at tro på at hun bare nyder endelig at få lov til at være udekat igen, og iøvrigt nok skal komme hjem når det passer hende....hun er ikke blevet kørt over eller noget....Men vi har kaldt og kaldt og kaldt og kaldt i det område hvor der er størst sansynlighed for at hun befinder sig i hvis det bare er almindelig "snøflen"....Og det får mig desværre til at tro at hun er blevet bange, og er kommet så langt væk at hun ikke kan finde tilbage...Katte er ret gode til at finde tilbage hvis de bare har tid til at gå og afmærke....Der hvor det går galt er hvis de bliver bange og flygter....

Prøv evt at sprede noget af hendes brugte kattegrus rund om huset / i udkanten af jeres grund, hvis det er muligt. Og hvis I ikke allerede har gjort det, tjek med jeres naboer, om hun evt er blevet lukket inde ved en fejl.
1
:pompom:

Tilbage til "Kæledyr"